Mitä sanoo raati: kellarin vintiltä löytyi Olymppiamallin Harley, avarretuilla peräpaukuttimilla. Napista käyntiin ja imee ja lussuttaa niinku ei ikinä! Satula on ku mummun polkupyörästä, mutta yllättävän mukava tämmösen lihavankin istua. Takapenkkiä siinä ei ole mutta tuntuu että kuminauhasta loppus vetokin jos kuormaa olisi yhtään enempää. Siinä on jotkut SkriiminIikles palikat (jälkiasennus?), onko se hyvä asia? Mm ilmanputsarin koppa on tätä skriimin iikles -sarjaa, antaako lisää potkua? Syöttääkö paremmin? Kakku haisee koko ajan mutta eikös se näissä kuulu asiaankin? Peltiä tässä on kaikki paitsi ne palat jotka on valurautaa. Painaa niin saatanasti, kuplavolkkaria työntäneenä sanoisin että suunnilleen samoissa painoissa pyöritään.
Mutta asiaan: Saako näihin vanhoihin munanlutkuttimiin, korjaan, moottoripyöriin vielä varaosia? Entä kalliita mutta kiiltäviä pisteosia? Saako tuota skriimin iikles -mallistoa vielä jostakin kun pukinpajakin hakeutui näemmä yrityssaneeraukseen..? Tekis mieli asentaa vielä ergonomisempi kiikku napatyrän takia.
Ja vielä, onko näillä minkäänlaisia markkinoita, ja missä hinnassa nämä Olymppia-mallin Harleyt pyörii? Tämähän on legendaarisessa Coca-Cola -pullo värissä, lippakioski -tuulenohjaimella. Nimittäin jos on kiinnostusta ja ostaja löytyy, laitan rahat heti uuteen harrastukseen: aloitan moottoripyöräilyn.
Vanhempi Harley
neuvojakaivataan
1
61
Vastaukset
- HarleyRunk
Maksan siitä heti miljoona euroa. Soita 112 ja kysy nimellä. Vitun vellimuna. Tapa ittes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893