MiehenAjelu

SaunaHot

Eli pitääkö miehellä olla kainalokarvat ja alapään karvoitus? Vai kaikki pois?

21

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AjelutOn

      Kainalokarvat pois, jotta ei haise jatkuvsti hielle...
      Alapää siistitty, eihän tällä karvankasvunopeudella mitään sileetä pysty pitämään.

      • Anonyymi

        Tarvitsen naisen joka ajaa karvat pois. Pitää olla nahkahame päällä.


    • maailmannainenn

      Itse en tykkää jos mies haisee hielle, mutta ei haittaa vaikka vähän ois kainalokarvoja. Eli siis hygenia pitää olla kunnossa ja kainalot siistitty. Alapää kans siistitty tai paljas.

      • Nuort

        Olen vanhempi nainen ja posliini. Fetiissi on kun saan nuorta poikaa. Vaikka olen viisikyppinen niin saanut houkutellu nuoria sänkyyn. Ajan karvat pois jos kasvaa ja saan kiksejä kun saan naida paljasta munaa.


      • fsdsfd

        Vahempikin nainen on todella kiihottava jos omistaa posliinin. Melkein tuli jo pelkästä ajatuksesta.


    • Miesnäkökulma

      Itse ajan kainalokarvat ja persekarvat. Jenkeissä on sanonta dingleberries. Dingleberries kuvaa kakkakikkaroita joita tuppaa jäämään karvoihin jos ei alapese joka kakallakäynnin yhteydessä karvaista persettään. Hygieenisempää olla ajeltu.

      • dasdfgd

        Suomessa niitä kutsutaan "paskanmarjoiksi"


    • Paljaanahyvä

      Samoin täällä, karvoitusta ainoastaan munan yllä lyhyt tumma sänki.

    • mikäseon

      Rekkamiehen pastilli

    • Paljashäpy

      Ei pidä, yäk! Kaikki pois vaan, myös pyllystä kiitos.

    • luontose

      Karvoja pitää olla, varsinkin alapäässä. Sekä miehellä, että naisella. Luonnollisuus kunniaan.

    • asdbrtghr

      Olen osittain samaa mieltä mutta omaan eriävän mielipiteen. Yhdestä asiasta tekin varmaan olette samaa mieltä, meinaan tästä: http://1i.fi/kuumintahottia

    • Kainalokarvat pois ja alapää siistitään :)

    • Maunokainen

      Ehdottomasti kaikki muut karvat pois paitsi synninsilmän ympärillä on oltava kunnon pehko.

    • Anonyymi

      karvat oltava muuten miehellä ei mitään eroa naiseen , ehdottomasti ukko karvoilla

    • Anonyymi

      Kainalokarvat ajan lyhyeksi muutaman viikon välein eli kun ne on noin sentin mittaiset. Nivusista lyhennän sellaiseen siistiin parin sentin pituuteen, että ei ole pehko, mutta ei myöskään karvaton. Siistiä ja ei ala haista.

    • Anonyymi

      Minulla on alapään karvanlähtö-aika joka kuukausi, kesällä useammin.
      Olen pippeli paljaana jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Joo ilman karvoja mennään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ilman karvoja mennään

        Samoin täällä ilman karvoja. Kainalot , genitaali ja kulkuset. Huikset lyhyt sänki, eikä partaa.


    • Pošliini on paras

    • Kaikki pois !

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe