http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka-ja-talous/viljelijäperheet-eivät-juuri-saa-asumistukea-1.126172
Hahahaaaaaa!!!!!!!!!!
Ei heillä ole kulujakaan asumisesta, koko vuoden öljyt maksavat 1000 € puut tehdään omista puita eikä hyväksyttäviä asumiskustannuksia ole.
Asunovelkaa ei tukia laskettaessa huomioida eikä asunnon parannusremontteja Asumistuki ei ole omaisuuden / varallisuuden kartumiseen, vaan maksuksi asunnon vuokraneelle omistajalle sijoitus voitto.
1000 €/kk oma vastuu asumiseen on 350€/kk sitä ei maataloudessa asumiskuluissa ole.
MISSÄS SE LANTA JOLLEI RATTAILLA.
Viljelijäperheet eivät juuri saa asumistukea
4
93
Vastaukset
- Kerrostaloasukas
Kyllä, asumistuki pitää poistaa kaikilta. Se nostaa vuokrien ja asuntojen hintoja. Ja maaseudulla asuminen on noin kaksi kertaa kalliimpaa ,kuin asutuskeskuksissa. Ja arvonnousu on ollut maaseudulla negatiivinen jo 7 vuotta peräkkäin. Ja 1000 litralla öljyä ei omakotitalo lämpiä... ja maksaa ne puut, vaikka ovat omasta metsästä:) Missä tuollaiset aloittajan kaltaiset idiootit oikein elävät, netti on täynnä tilastoja ja laskelmia, joista saa ihan oikeaa tietoa.
- siinäsyy
Ei niiden älyllä tilastoja tulkita.
- me-maksetaan
tuki pois asunto markkinat lähtis kasvuun miksi maksetaan uus avuttomien asumistaja vuokrat tippus heti puolella
- puhut-paskaa
kärräri vois ostaa maatilan jos se noin auvoista ois . ei taida olla kykyjä epäilen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221