Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

miehet!! (tai naiset..)

Hei. Olen 25 vuotias nainen espoosta ja nautin äärettömän paljon ku mua nuollaan ja kauan.. ensin pitää tietysti vähän hyväillä sisäreidet ym.. onko halukkaita?
19191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

30v siisti tatuoitu parrakas kielimies täällä hei. Asun lahdessa, mutta käyn paljon helsingin suunnalla. Voisin joskus poiketa, tai vaihtoehtosesti mulla on paikka täällä kans!

Mut saa kiinni [email protected]

Äänestä

Rakastan nuolemista 8 ) [email protected] laita viestii niin jos kiinnostaa mukava ja taitava kielimies.

Äänestä

Kik reissumies1985
[email protected]
Pistä viestiä niin sovitaan aika ;)

Äänestä

Taitava 49-vuotias, nuorekas ja hoikka kielenkäyttäjä ilmoittautuu. Pistäpä viestiä [email protected]

Äänestä

Espoossa asustava nuorimies täällä valmiina, ota yhteyttä [email protected]

Äänestä

Moi!Se vasta on mukavaa puuhaa!!

Äänestä
  • Ota yhteyttä

Äänestä

• Ota yhteyttä mihin?

Äänestä

• 25- kirjoitti:

Ota yhteyttä mihin?

No vaikka [email protected] :) Oon Espoossa duunissa, ja rakastan kunnon nuolemista ja naisen laukeamista suuta vasten. Kielikylvyn antaminen kesken päivän voisi olla kiva piristys..;)

Äänestä

• 25- kirjoitti:

Ota yhteyttä mihin?

tänne: ....................................................................................................................................................................................................................................................

Äänestä

Moi. Tavataan sunnuntai iltana saat kunnon kieli hoidon.

Äänestä

Meitä on vaikka kuinka paljon.

Äänestä

0449575837aare soita oma osoite

Äänestä

Laita viestii :)

Äänestä

Laita viestiä 0465650096

Äänestä

Aina maistuu..nam ota yhteyttä

Äänestä

Tääl asiallinen kaveri hesasta tehdään treffit auto on käytössä [email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

25- kirjoitti:

Hei. Olen 25 vuotias nainen espoosta ja nautin äärettömän paljon ku mua nuollaan ja kauan.. ensin pitää tietysti vähän hyväillä sisäreidet ym.. onko halukkaita?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu