Hyvää huomenta söpöläinen :)
13
65
Vastaukset
- jiiiraakaas
huomenta komistus.<3
- byäää
Onnii kirjoitti:
Ei sinulle ;)
;/`( mIKS EI-?
- byäää
Onnii kirjoitti:
Koska en ole mikään J. :)
Aha,ok,sori.kivaa päivää kuitenkin.
- jututnatsaatoisinaan
Olispa ihanaa jos joku noin kirjottaisi minullekin huomenet, omisin mutta ku en ole se jota kaipaat, sukunimeni tokavika kirjain on sama kuin etunimen eka ;D
- Söpöpöllönen
hyvää päivää onnille:))
- kivaettäedesonnijäis
Hyvää huomenta Onni vaikkei mulle ollutkaan tällä kertaa. Nähdään palstalla jatkossakin ellet lennä kokonaan pois pöllösi kera.
- TheOwlandthePussycat
Ihanaa kesäpäivää itse kullekin!
Huomenesta hyvään päivään :)
Katti tanssia!
http://m.youtube.com/watch?v=hd3dmPvUKWo#- hyvääiltapäivää
:) Aika pöllö. Mitähän se näki. Ympäristöstä päätellen ehkäpä näytöllä näkyvän saaliin tai lajitoverin.
- pöllöistäpiänkyl
Oli aika söötti kun sitä siliteltiin. Meni pienemmäksi palloksi. Hieman peloissaan näytti olevan.
- päivän_jatkoja
Ihana pieni pöllö... Hurmaava tuijotus! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25710925
- 1286942
- 955613
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334928- 504198
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303739- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323412Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222888- 582660