Aattelin tilata itelleni jonkun lätkä aiheisen lehden joten Voiskos joku kertoa mikä on paras jääkiekko lehti, joka sisältäis ainakin pääosin tai kokonaan NHL juttuja... mielellään suomenkielinen esim pro hockey...
Vastaukset 2
- fin
kannattaa odotella että josko se NHL edes alkaa....:)
Oikeastaan suomeksi ilmestyviä jääkiekkoon keskittyviä lehtiä on vähän. Tässä vähän mielipiteitä lehdistä.
*Hockey: Tuhti satasivuinen kiekkopaketti, joka pureutuu lajin ytimeen. Hyviä juttuja jääkiekosta laidasta laitaan, mitään sarjaa väheksymättä.
Kannesta kanteen täyttä asiaa, haastattelut, suomalaisten legendojen jutut
- Ulkoasu hieman ankea, käsittelee myös sarjoja, jotka eivät ole suomalaisten kannalta mielenkiintoisia, ilmestyy harvoin
Jääkiekkolehti: Hyvä jääkiekkoaiheinen julkaisu, joka on ammattitaitoisesti ja huolellisesti tehty. Paino on SM-liigassa, mutta myös NHL-aiheisia juttuja löytyy. NHL:lle varattu tietyt sivut.
Ulkoasu, haastattelut, SM-liigan jutut, Erikoisnumerot esim MM-kisoista
- NHL:ää vähän
Kiekkolehti: Suomalaiseen jääkiekkoon puhtaasti keskittyvä lehti, jossa on paljon asiaa. Lehti tulee lisenssipelaajille ilmaiseksi.
Asiapitoisuus, virallisuus, ilmestyy viikottain
- sivumäärä vähäinen, ulkoasu
Pro Hockey: Puhdas NHL-lehti, joka on värikäs julkaisu, mutta asiapitoisuus on kaudesta toiseen vähentynyt. Jos NHL kiinnostaa, niin sitten hyvä vaihtoehto.
Ulkoasu (paras)
- Jutut köykäisiä, painotus tähtikultissa, tappelijoista paljon juttua
*Urheilulehti: Myös Urheilulehdessä käsitellään paljon jääkiekkoa, joskin pääpaino on maajoukkueessa ja SM-liigassa. NHL:stä kiinnostuneille lehti antaakin jo vähemmän.
Ulkoasu, kriittisyys, pyrkimys taktisen puolen analysointiin
- Keskityy pitkälti suomalaisiin urheilijoihin, muuta urheilua paljon, lähdekritiikin puute
*Veikkaaja: Viikottain ilmestyvä urheilulehti. Veikkaaja on myös tuhti paketti, josa ilmestymistiheyden ansiosta on tuoreet jutut ja kuumat pelaajat. Jos jalkapallo ja muu urheilu kiinnostaa, niin hyvä vaihtoehto
Ilmestymistiheys, asiapitoisuus, NHL- ja SMliiga -jutut
- muutakin kuin jääkiekkoa
Tässäpä uhden henkilön mielipiteet. Merkitsin tähdellä lehdet, jotka itse olen tilannut ja niihin olen tyytyväinen. Jääki4ekkolehden tilaus on harkinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331432- 68906
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii256687- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51544- 70536