Jääkiekko lehdet?

keppana

Aattelin tilata itelleni jonkun lätkä aiheisen lehden joten Voiskos joku kertoa mikä on paras jääkiekko lehti, joka sisältäis ainakin pääosin tai kokonaan NHL juttuja... mielellään suomenkielinen esim pro hockey...

2

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fin

kannattaa odotella että josko se NHL edes alkaa....:)

• Oikeastaan suomeksi ilmestyviä jääkiekkoon keskittyviä lehtiä on vähän. Tässä vähän mielipiteitä lehdistä.

*Hockey: Tuhti satasivuinen kiekkopaketti, joka pureutuu lajin ytimeen. Hyviä juttuja jääkiekosta laidasta laitaan, mitään sarjaa väheksymättä.
      Kannesta kanteen täyttä asiaa, haastattelut, suomalaisten legendojen jutut
      - Ulkoasu hieman ankea, käsittelee myös sarjoja, jotka eivät ole suomalaisten kannalta mielenkiintoisia, ilmestyy harvoin

Jääkiekkolehti: Hyvä jääkiekkoaiheinen julkaisu, joka on ammattitaitoisesti ja huolellisesti tehty. Paino on SM-liigassa, mutta myös NHL-aiheisia juttuja löytyy. NHL:lle varattu tietyt sivut.
      Ulkoasu, haastattelut, SM-liigan jutut, Erikoisnumerot esim MM-kisoista
      - NHL:ää vähän

Kiekkolehti: Suomalaiseen jääkiekkoon puhtaasti keskittyvä lehti, jossa on paljon asiaa. Lehti tulee lisenssipelaajille ilmaiseksi.
      Asiapitoisuus, virallisuus, ilmestyy viikottain
      - sivumäärä vähäinen, ulkoasu

Pro Hockey: Puhdas NHL-lehti, joka on värikäs julkaisu, mutta asiapitoisuus on kaudesta toiseen vähentynyt. Jos NHL kiinnostaa, niin sitten hyvä vaihtoehto.
      Ulkoasu (paras)
      - Jutut köykäisiä, painotus tähtikultissa, tappelijoista paljon juttua

*Urheilulehti: Myös Urheilulehdessä käsitellään paljon jääkiekkoa, joskin pääpaino on maajoukkueessa ja SM-liigassa. NHL:stä kiinnostuneille lehti antaakin jo vähemmän.
      Ulkoasu, kriittisyys, pyrkimys taktisen puolen analysointiin
      - Keskityy pitkälti suomalaisiin urheilijoihin, muuta urheilua paljon, lähdekritiikin puute

*Veikkaaja: Viikottain ilmestyvä urheilulehti. Veikkaaja on myös tuhti paketti, josa ilmestymistiheyden ansiosta on tuoreet jutut ja kuumat pelaajat. Jos jalkapallo ja muu urheilu kiinnostaa, niin hyvä vaihtoehto
      Ilmestymistiheys, asiapitoisuus, NHL- ja SMliiga -jutut
      - muutakin kuin jääkiekkoa

Tässäpä uhden henkilön mielipiteet. Merkitsin tähdellä lehdet, jotka itse olen tilannut ja niihin olen tyytyväinen. Jääki4ekkolehden tilaus on harkinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe