Lisäksi ohjelmasennus tulee onnistumaan vain niiden omasta sovlluskaupasta, rahalla.
tunnuspakko ja täydellinen vakoilu vaan lisäntyy.
Vuosimaksu iskee, ei ilmainen
14
174
Vastaukset
Mikäs ongelma tässä nyt sitten on? Ei Windows ole ennenkään ollut ilmainen.
- järkyttynyt
Tämähän alkaa kuulostaa ihan Applen ja Googlen touhuilta, kamalaa!!!1 :OOO
- yksivaihtoehto
linux minttiä keheen, kymppi on sontaaaaaa
- MSorwel
MS on M$
Nyt se pyrkii levittämään järjestelmääsä ja samalla yrittää tehdä mahdollisimman vaikeaksi vaihtaa toiseen, kun maksun aika koittaa.
NSA saa vakoilunsa, menee aikaa, kun EU-pellet huomaa, että vakoilu on oikeasti tosiasia ja vaara laitteiston sotilaalliseenhaltuunottoon gyberaseeksi on todellinen.
Tällisia juttuja ei pitäisi voida rikkoa, sillä että yritys on monikansallinen ja että se voi tehdä mitä huvittaa. Ihan kuin tulevaisuuden katastrofileffoissa.
Eikö ole munaa, kuin Kiinalla ja Venäjällä kieltää tällaista vakoilu urkintaa.- M-Kar_tahtoo_keksin
M-Kar kirjoitti:
Mikä se ongelma nyt sitten on?
Jokainen saa käyttää mitä haluaa.Vittuako sitten pajatat.
M-Kar_tahtoo_keksin kirjoitti:
Vittuako sitten pajatat.
Mitä sinä minulle selität?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13762362
- äimänkäki_2
Tänään lähti kokeilu W 10 koneelta, en tykännyt. Pistin järjestelmän säädöt niin tiukoille, että sain jonkinlaisen ilmoituksen: Etkö halua että tutustumme sinuun ja mulle riitti. Uusi järjestelmä ja eikö se nyt ole niin päin, että minä tutustun siihen. Lisäksi alkoi tuputtaminen Offis ohjelmalla joka kuulemma oli vanhentunut ja että se pitää päivittää kuukaudeksi ja sitten ostaa W:n myymälästä varsinainen versio.
Ei Windows mikään hyväntekeväisyyslaitos ole, vaan haalii ensin käyttäjiä ja alkaa sitten tuputtaa maksullisia ohjelmia.Juu, Windows pois vaan ja toisen merkkinen käyttöjärjestelmä tilalle jos ei kerran tykkää.
Näin se markkinatalous toimii.
- kjh111gfd
Kun yrityksille on jo kymmeniä vuosia kelvannut luotettava ja periaatteessa maksuton vaihto ehto, niin miksi se ei kelpaisi tavallisille kuluttajille???
- käytön_vapaus
"Sitä saa mitä tilaa". Kun on hyväksynyt vuosimaksullisuuden niin siinä se on.
Kyllä nämä valinnat ovat ihan itsestä kiinni.
Minä olen tehnyt toisenlaisen valinnan.
Itse ohjelmoinnin harrastajana olen käyttänyt pitkään erästä skriptikieltä joka on "public domainia" eli taatusti vapaa käyttöistä. Kielen luoja on vapauttanut tuottamansa kielen jopa lisenssiehdoista ja antanut "public domain" oikeudet käyttäjille. Kyllä tämä toimii monissa yhteyksissä siinä missä muutkin skriptikielet. - hhhehhheeeee
Maksullinen paskanssi heh heh
- Maksavakoilustasi
MS tosiaankin suunittelee vuosimaksua, ilmainen päivitys vuodeksi ;)
- menekaulakiikkuun
Taas näitä höpölöpöhuhuja. Windows 10 ei muutu yhtäkkisesti vuosimaksulliseksi. Jatkossa sen varmasti voi hankkia myös sellaisena, jos se tuntuu paremmalta idealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785