Vuosimaksu iskee, ei ilmainen

WindosKuolee

Lisäksi ohjelmasennus tulee onnistumaan vain niiden omasta sovlluskaupasta, rahalla.
tunnuspakko ja täydellinen vakoilu vaan lisäntyy.

14

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäs ongelma tässä nyt sitten on? Ei Windows ole ennenkään ollut ilmainen.

    • järkyttynyt

      Tämähän alkaa kuulostaa ihan Applen ja Googlen touhuilta, kamalaa!!!1 :OOO

    • yksivaihtoehto

      linux minttiä keheen, kymppi on sontaaaaaa

    • MSorwel

      MS on M$
      Nyt se pyrkii levittämään järjestelmääsä ja samalla yrittää tehdä mahdollisimman vaikeaksi vaihtaa toiseen, kun maksun aika koittaa.
      NSA saa vakoilunsa, menee aikaa, kun EU-pellet huomaa, että vakoilu on oikeasti tosiasia ja vaara laitteiston sotilaalliseenhaltuunottoon gyberaseeksi on todellinen.

      Tällisia juttuja ei pitäisi voida rikkoa, sillä että yritys on monikansallinen ja että se voi tehdä mitä huvittaa. Ihan kuin tulevaisuuden katastrofileffoissa.
      Eikö ole munaa, kuin Kiinalla ja Venäjällä kieltää tällaista vakoilu urkintaa.

      • Mikä se ongelma nyt sitten on?

        Jokainen saa käyttää mitä haluaa.


      • M-Kar_tahtoo_keksin
        M-Kar kirjoitti:

        Mikä se ongelma nyt sitten on?

        Jokainen saa käyttää mitä haluaa.

        Vittuako sitten pajatat.



    • äimänkäki_2

      Tänään lähti kokeilu W 10 koneelta, en tykännyt. Pistin järjestelmän säädöt niin tiukoille, että sain jonkinlaisen ilmoituksen: Etkö halua että tutustumme sinuun ja mulle riitti. Uusi järjestelmä ja eikö se nyt ole niin päin, että minä tutustun siihen. Lisäksi alkoi tuputtaminen Offis ohjelmalla joka kuulemma oli vanhentunut ja että se pitää päivittää kuukaudeksi ja sitten ostaa W:n myymälästä varsinainen versio.

      Ei Windows mikään hyväntekeväisyyslaitos ole, vaan haalii ensin käyttäjiä ja alkaa sitten tuputtaa maksullisia ohjelmia.

      • Juu, Windows pois vaan ja toisen merkkinen käyttöjärjestelmä tilalle jos ei kerran tykkää.

        Näin se markkinatalous toimii.


    • kjh111gfd

      Kun yrityksille on jo kymmeniä vuosia kelvannut luotettava ja periaatteessa maksuton vaihto ehto, niin miksi se ei kelpaisi tavallisille kuluttajille???

    • käytön_vapaus

      "Sitä saa mitä tilaa". Kun on hyväksynyt vuosimaksullisuuden niin siinä se on.
      Kyllä nämä valinnat ovat ihan itsestä kiinni.
      Minä olen tehnyt toisenlaisen valinnan.
      Itse ohjelmoinnin harrastajana olen käyttänyt pitkään erästä skriptikieltä joka on "public domainia" eli taatusti vapaa käyttöistä. Kielen luoja on vapauttanut tuottamansa kielen jopa lisenssiehdoista ja antanut "public domain" oikeudet käyttäjille. Kyllä tämä toimii monissa yhteyksissä siinä missä muutkin skriptikielet.

    • hhhehhheeeee

      Maksullinen paskanssi heh heh

    • Maksavakoilustasi

      MS tosiaankin suunittelee vuosimaksua, ilmainen päivitys vuodeksi ;)

      • menekaulakiikkuun

        Taas näitä höpölöpöhuhuja. Windows 10 ei muutu yhtäkkisesti vuosimaksulliseksi. Jatkossa sen varmasti voi hankkia myös sellaisena, jos se tuntuu paremmalta idealta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe