17v yrittäjänä?

ApuaVaillaa

Moikka! Mä oon 17 vuotias ja ajattelin että haluaisin järjestää omia liikuntatapahtumia! Pitääkö tähän ryhtyessä perustaa oma yritys/toiminimi? Vai voiko tätä tehdä ihan muutenvain?

6

227

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8765

Aloita tekemällä muuten vain, koska yrityksen perustaminen on sellainen paperisota että se vie kaiken aikasi ekana vuonna. Vasta sitten kun liikevaihtosi ylittää 8500 € vuodessa perusta se yritys. Näin pääset heti testaamaan toimiiko liikeideasi etkä riko lakia.

• Damned

Jos toiminta on tosi epäsäännöllistä, tutustu noihin laskutuspalveluihin esim ukko.fi tai odeal. Helvetillistä ryöstöä mutta helppo toimia. Olet periaatteessa töissä heillä ja he laskuttaa maksajaa. Riippuu tietenkin toiminnastasi tosi paljon sopiiko sulle.

• Laittele privana viestiä voidaan jutella paremmin. Mulla vois olla tarjota ehkä pientä yhteistyötä.

• Liikemies

Kannattaa käydä myös katsomassa Ukko.fi. Tosi helppo tapa "laskuttaa yrittäjänä". Itse tein toiminimen nuorena (http://www.hakukonekeisari.fi), mutta nykyisin suosittelen mieluummin noita laskutuspalveluita. Säästyy tosi paljon vaivaa!

• neuvontaa

Alalla on isot vakuutukset, ymmärrän kyllä miksi. Jäi huomiomatta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe