Warttia vaille

AnoNymfius

http://tiinawartti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/200792-wincapita-syyttamattajatetyille-miespaaoperoijille-suuret-koppikorvaukset

"Kohua herättäneessä Tapanilan raiskausjutussa koppikorvauksia saivat samassa huoneessa olijat, jotka eivät sekaantuneet raiskaukseen fyysisesti. WinCapitassa koppikorvauksia saivat KLUBIN PÄÄOPEROIJAT, klubitoiminteiden järjestäjät, jotka mahdollistivat kaiken sijoitustoiminnan – ilman heitä klubin liikevaihto olisi ollut 0 euroa! Kukaan jäsenistä ei olisi pystynyt tekemään minkäänlaisia sijoitustoimintoja, pörssikauppaa ym., lisäämään uusia jäseniä (sponsorointitoiminne) tai tekemään rahansiirtoja toisilleen, jos noita toiminteita ei olisi ollut heille tarjolla!"

Keitähän ne ovat nuo klubin pääoperaattorit kun ei niiden nimiä uskalleta julkistaa?

32

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gagagddffrrtt

      Tyhmä avaus

    • Täysinsyytön

      Voihan sen loppuelämän käyttää vaikka marisemiseen.

      • tosisyytön

        TW:n marina kohdistuu kahteen syyttömään henkilöön. Saa nähdä koska nousee kunnianloukkaus juttu.


      • Emailerix

        Nyt olis sähköpostin lähettämisen aika !


      • HumppaaTaas
        Emailerix kirjoitti:

        Nyt olis sähköpostin lähettämisen aika !

        Jospa tuo Einar Humppa viitsisi lähettää sähköpostin taas. Einar kuulemma on kunnostautunut asiassa jo aiemmin. ;)))))


      • Valkunhumppa
        HumppaaTaas kirjoitti:

        Jospa tuo Einar Humppa viitsisi lähettää sähköpostin taas. Einar kuulemma on kunnostautunut asiassa jo aiemmin. ;)))))

        Einar Humppahan sai valkun törkeän solvaavan käytöksenkin loppumaan. Petterkin muuttui hypnoosimiehestä miehistä parhaaksi Einarin ansioista.

        Einarille suuret kiitokset kun pistit valkun kuriin.


      • Vt.ÄläLässytä
        Valkunhumppa kirjoitti:

        Einar Humppahan sai valkun törkeän solvaavan käytöksenkin loppumaan. Petterkin muuttui hypnoosimiehestä miehistä parhaaksi Einarin ansioista.

        Einarille suuret kiitokset kun pistit valkun kuriin.

        Älä aina puhu asian vierestä. Lähettääkö Einari viestiä TW:lle vai eikö lähetä?;))))


      • Ihanhyväniin
        Vt.ÄläLässytä kirjoitti:

        Älä aina puhu asian vierestä. Lähettääkö Einari viestiä TW:lle vai eikö lähetä?;))))

        Einarille suuret kiitokset kun pistit valkun kuriin.


      • Vt.LässytäSitten
        Ihanhyväniin kirjoitti:

        Einarille suuret kiitokset kun pistit valkun kuriin.

        Kyllä, kyllä. Mutta hoitaako Einari myös tämän TW asian?


      • Valkuntyö
        Vt.LässytäSitten kirjoitti:

        Kyllä, kyllä. Mutta hoitaako Einari myös tämän TW asian?

        Miksi sinä et hoida asiaa, vaan Einarin pitää hoitaa kaikki tärkeät asiat?


      • Emailiapeliin

        Einari osaa, TW on kohta leivättömän pöydän ääressä !


    • Vt.Valuuttakauppias

      "Miksi sinä et hoida asiaa, vaan Einarin pitää hoitaa kaikki tärkeät asiat?"

      Minä hoidan asian itse eli lähetän sähköpostin. ;))))

      • Toinenfreeborn

        Ei pää sähköpostia näkynyt..


      • Tinnalleeemailia
        Toinenfreeborn kirjoitti:

        Ei pää sähköpostia näkynyt..

        Oletko Tiina W?


      • Rosvot_kuriin

        Kiitos valkulle kun lupasit hoitaa homman.


      • Anonyymi

        Moktar se vaan sähköpostilla peloissaan koettaa asiat hoitaa pysyen itse piilossa.


    • TyyneTW

      Ei, ei näin. Valkun hommasta ei tule yhtään mitään. Hypno-Petterikin pääsi miehistä parhaimmaksi, vaikka kaikkihan me tiedämme, että Nobel-tasoinen kalapuikkoviiksi se vaan on. Humppa asialle ja homma hoituu. Siinä on sellainen tekomies, että osaa hukata omat ja naapurinsa rahat ihan kertalaakista.

      • Vt.Valuuttakauppias

        "Ei, ei näin. Valkun hommasta ei tule yhtään mitään."

        Ei ne hukkaamasi rahat minun haukkumisellani palaa sioitustilillesi. Jos olen luvannut hoitaa homman, niin hoidan sen kuin paikallinen lapulainen kauppias. Lähetän sähköpostia ja rahat valtiolle. ;))))


      • TW_Tyyne
        Vt.Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Ei, ei näin. Valkun hommasta ei tule yhtään mitään."

        Ei ne hukkaamasi rahat minun haukkumisellani palaa sioitustilillesi. Jos olen luvannut hoitaa homman, niin hoidan sen kuin paikallinen lapulainen kauppias. Lähetän sähköpostia ja rahat valtiolle. ;))))

        Ei tokkiinsa. Siehän et uso yhtään järkipuhetta.

        Humppa Einari on ennenkin lähettänyt sähköpostia. Siinä on tanu mies, entinen merivartija kun on. Ei sano Suomen kansa sanalaskut turhaan: Pane Humppa asialle, juokse itse perässä.

        Älä sinä hökellä omiasi, nikinnussija. Humppa kehiin ja homma alulle.


      • Vt.Valuuttakauppias
        TW_Tyyne kirjoitti:

        Ei tokkiinsa. Siehän et uso yhtään järkipuhetta.

        Humppa Einari on ennenkin lähettänyt sähköpostia. Siinä on tanu mies, entinen merivartija kun on. Ei sano Suomen kansa sanalaskut turhaan: Pane Humppa asialle, juokse itse perässä.

        Älä sinä hökellä omiasi, nikinnussija. Humppa kehiin ja homma alulle.

        Onpa erinomainen sääli, ettet luota minuun, mutta luotat Einariin. Ellei asia ole vuoden sisällä hoidettuna ja sähköposti tanakasti lähetettynä, minä lupaan lopettaa kirjoittelun tällä foorumilla, ja saatte tolvanat sen jälkeen pärjätä aivan omillanne. ;))))


    • Kuspiäkotkat

      http://tiinawartti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/202254-vihapuheista

      "”Eräänä aamuna kuulusteluissa samainen tutkija Örn oli tulostanut paljon eri keskustelupalstoilta tekstejä (mm. suomi24.fi, murobbs) ja koin hänen taas syyllistävän minua siitä, että kun keskustelupalstoillakin on jo monta vuotta kirjoitettu, että klubi on huijausta, niin minun olisi pitänyt lukea noita palstoja ja tietää senkin takia huijauksesta. Sanoin Örnille, etten lue tuollaisia loanheittopalstoja, mikä piti paikkansa. Enkä usko että totuus löytyy tuollaisilta palstoilta, joissa kirjoittelevat monta kertaa sairaat ihmiset lääkkeiden tai päihteiden vaikutuksen alaisena. Olen Internetin yleistyttyä käynyt kerran jollakin keskustelupalstalla v. 2007, joka koski muistaakseni jotakin missiä. Keskustelupalstan teksti oli niin ilkeää ja melkeinpä sairasta ko. henkilöä kohtaan, että lopetin saman tien keskustelupalstalla käynnin siihen. Minun tuli todella henkisesti paha olla.

      Kysyin tutkija Örniltä, että kun Poliisi ja KRP luki näitä keskustelupalstoja jo vuosia ennen klubin lopettamista, niin miksi KRP ei ollut tehnyt sitten yhtään mitään? Miksi kaikkea yritettiin kaataa minun syykseni?"

      KRP on näköjään pannut naisia Tiina Wartin kuulustelijoiksi.

      Aikamoisia kotkia tuntuvat olevan, niin tuo jutussa mainittu Seija Örn kuin Tuija Porvalikin, joka kieltäytyi kirjaamasta mm. Jyrki Kataisen nimeä kuulustelupöytäkirjaan.

      • Siskoeikäveli

        Kekkosen ja Aatunkin nimi puuttui nyt on atomin paikka


      • zztoppiin

        Vettä tässä tarvitaan..hukuttakaa ponzit järveen


      • kukaajantasalla

        - Kerran keskustelupalstalla oli juttua, että jotkut vihapuheiden kirjoittajat olisivat ”maksettuja” kirjoittajia. Yksi heistä on kertomansa mukaan toiminut KRP:n ”kätyrinä”, antanut jopa KRP:lle ideoita miten klubin toiminnan voi katkaista rahanpesuepäilyyn vedoten. Olen nähnyt näitä hänen KRP:lle menneitä sähköpostejaan vuodelta 2007, koska ko. henkilö oli laittanut niitä itse esille Internetiin – kehuskellakseen tyyliin miten hän hoiti WinCapitan tuhoamisen.

        Oliko tämä valuuttakauppias vai cluso ?


      • lisäksieräskolmas
        kukaajantasalla kirjoitti:

        - Kerran keskustelupalstalla oli juttua, että jotkut vihapuheiden kirjoittajat olisivat ”maksettuja” kirjoittajia. Yksi heistä on kertomansa mukaan toiminut KRP:n ”kätyrinä”, antanut jopa KRP:lle ideoita miten klubin toiminnan voi katkaista rahanpesuepäilyyn vedoten. Olen nähnyt näitä hänen KRP:lle menneitä sähköpostejaan vuodelta 2007, koska ko. henkilö oli laittanut niitä itse esille Internetiin – kehuskellakseen tyyliin miten hän hoiti WinCapitan tuhoamisen.

        Oliko tämä valuuttakauppias vai cluso ?

        Kumpikin kertoi asiasta seiska lehdessä ja lisäksi nimimer. ada flinc

        Toinen anonyymi-kirjoittaja oli antanut keskustelupalstalla ideoita virkamiehille, että miten voidaan laittaa rahankeräysesitutkinta yhtä klubilaisten lakimiestä kohtaan vireille, mikä oikeasti tapahtui. Esitutkinta ei johtanut syytteisiin. Tämä klubilaisten lakimies on huippu työssään ja tutkimuksissaan. Epäilen sen osittain johtuvan siitä, että hänellä on myös kaupallinen korkeakoulututkinto lakitutkinnon lisäksi, minkä vuoksi hän ymmärtää nykypäivän liiketoimintamuodoista enemmän kuin pelkät oikeusoppineet. Häntä on siitä syystä kampitettu kovasti oikeuksissa tuomareiden toimesta: mm. monissa käräjäoikeuksissa hänen päämiestensä koko todistelunsa on evätty, todistajat on evätty kokonaan ja muuta jäynää on tehty, jotka on kielletty Ihmisoikeussopimuksessa. Mutta eihän täällä Suomessa sellaisista pikkuseikoista välitetä. Vaikuttaa siltä, että Oikeus Oikeudenmukaiseen Oikeudenkäyntiin (Artikla 6) on wincapitalaisten perusoikeuksista kokonaan poistettu! Eikä se ole ainoa ihmisoikeusartikla, jota vastaan viranomaiset tässä jutussa ovat rikkoneet!


      • fghjklhheeeee
        lisäksieräskolmas kirjoitti:

        Kumpikin kertoi asiasta seiska lehdessä ja lisäksi nimimer. ada flinc

        Toinen anonyymi-kirjoittaja oli antanut keskustelupalstalla ideoita virkamiehille, että miten voidaan laittaa rahankeräysesitutkinta yhtä klubilaisten lakimiestä kohtaan vireille, mikä oikeasti tapahtui. Esitutkinta ei johtanut syytteisiin. Tämä klubilaisten lakimies on huippu työssään ja tutkimuksissaan. Epäilen sen osittain johtuvan siitä, että hänellä on myös kaupallinen korkeakoulututkinto lakitutkinnon lisäksi, minkä vuoksi hän ymmärtää nykypäivän liiketoimintamuodoista enemmän kuin pelkät oikeusoppineet. Häntä on siitä syystä kampitettu kovasti oikeuksissa tuomareiden toimesta: mm. monissa käräjäoikeuksissa hänen päämiestensä koko todistelunsa on evätty, todistajat on evätty kokonaan ja muuta jäynää on tehty, jotka on kielletty Ihmisoikeussopimuksessa. Mutta eihän täällä Suomessa sellaisista pikkuseikoista välitetä. Vaikuttaa siltä, että Oikeus Oikeudenmukaiseen Oikeudenkäyntiin (Artikla 6) on wincapitalaisten perusoikeuksista kokonaan poistettu! Eikä se ole ainoa ihmisoikeusartikla, jota vastaan viranomaiset tässä jutussa ovat rikkoneet!

        rosvot ei tarvitse mitään oikeutta


    • HepMääTiijän

      ”Oliko tämä valuuttakauppias vai cluso ?”

      Jaa, vaikea sanoa. Cluso oli silloin laskuvarjohyppyhommissa FBI:n pyynnöstä Kolumbiassa. jos oikein muistan sen aikaisia Cluson juttuja. Valuuttakauppias taas oli tunnettu rehellistä luonteestaan, joten ei kai hänkään maksettu kätyri voinut olla.

      Itse epäilisin Trölliä. Hänellä on kaksoisagentille sopiva luonnekin.

    • helppoheikkioletee

      Höpö juttuja taas Tiinalta ei noita vihapuheita voi taannehtivasti vaatia 2007-2009 ei ole ollut niistä mitään tietoa eikä identtiteetti rikokoksista voi myös taannehtivasti mitään vaatia.. Lain mukaan kolmen kuukauden sisään niistä olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus etes operaattoreilla ei ole enää noin vanhoja IP:tietoja
      '
      Ja mitä vittua sie akka siellä märiset sehän oli huijaus törkeätä petosta alusta loppuun Vaan meinaatko poliisiakin siittä syyttä kun keskeyttivät teidän rakastavaisten huijauksen. Voi elämän päivä teidän kanssanne

      mutta tehkää märiskää poliisille noista ei tule mitään ja noita juttuja ei tänne postannut muuten kluso vaan adafilnk

      • "mutta tehkää märiskää poliisille noista ei tule mitään ja noita juttuja ei tänne postannut muuten kluso vaan adafilnk"

        Mitä juttuja?

        Ja mitaan ette voi...


    • oikeusnormejapuhunut
    • zeurahuone

      Vai ei käytä keskustelupalstoja, missä tapasi valuuttaexpertin treffi suoli24 palstalla?

    • Siis ihan oikeesti on oikeutettua kysyä, että miksi Kari ja Ismo päästettiin, kuin koirat veräjästä?

      Ja mitaan ette voi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe