En pysty toimimaan juuri mitenkään, jännittää kaikki. Virastoihin soittamiset, kassoilla käymiset, uudet tilanteet.. autoa en voi edes kuvitella ajavani, kun syke nousee kattoon ja jalat ja kädet tärisee. Pelkään ihmisten ilmoilla, että käsien tärinä näkyy ulospäin ja pitävät sairaana.
En mä lapsena ollut tällanen. Tämä tilanne pilaa elämäni, olen jo vetäytynyt monesta asiasta jännityksen takia. Erakoitunut, ystäviä ei ole yhtään, kaverejakin vaan muutama. Hengittelyt, rauhottelut ja muiden asioiden miettiminen ei auta yhtään. Verenpaineetkin jo koholla, kun aina sykettä. Tarvitsen apua tähän, mikä auttaa?
Tarvitsen apua, jännitys pilaa elämäni
4
96
Vastaukset
- jarrer
No ainakin itseäni on auttanut beetasalpaajat ja diabamit. Olin ennen lääkkeitä vastaan, mutta tuntuu että niiden kanssa tulee hyvin toimeen kun muistaa pitää välillä taukoo. Psykiatrille vaan aika niin apua kyllä löytyy
. - ooioooojoojo
Just mietin itsekin samaa, siis että otan omaan vanhaan lääkäriin yhteyttä niin kirjoittaa pienen reseptin diapameja, niin ei tarvitse ressata ihan kaikkia pikku asioita. Tee säkin aloittaja näin, me kaikki ressataan pikkuasioita, sitä tämä yksin oleminen tekee kun on vankina omien ajatustensa keskellä.
Heippa!
Minä kärsin kanssa sosiaalistentilanteidenpelosta ja tilanteeni on pitkälti samanlainen kuin sinulla. Jos haluat vaihtaa ajatuksia, niin minulle saa laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected] . :)- jttttn
Tuo on seurausta liiallisesta yksin olemisesta.
Viettää aikaa ihmisten kanssa, niin palaa sille normaalien ihmisten aaltopituudelle. Ei enää jännitä käydä kaupassa. Tavallaan tuntee kuuluvansa joukkoon jos on läheisiä ihmisiä ympärillä.
Sitten viettää taas enemmän aikaa yksin niin huomaa kuinka pelkotilat alkavat eskaloitua.
Kassalla kannattaa muistaa se että kassaneiti tekee vain työtään (ja osa vihaa työtään). Eivät he ole siellä arvostelemassa ketään. Olen itse enemmän huolissani kassajonossa niistä takana olevista ihmisistä, ketkä voivat arvostella ruokaostoksiani.
Jos mahdollista niin käy niissä virastoissa paikan päällä. En itsekään pidä puheluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni10014080- 3213484
Olet paljon ajatuksissani
Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo292208Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras992142MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."
Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai681890Salametsästys käräjille tänään
Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o1881777- 2261320
Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan
En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p651132Joko on aika varattu?
Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor2321065- 921031