Miksi Persut suvaitsevat rasismia?
Kysymys persuille
14
<50
Vastaukset
Kysymys antipersulle, miksi olet noin tyhmä ?
- Vasuriparat
minkäs minä voin sille olen yksinkertaisesti niin tyhmä että voin vaikuttaa maamme politiikaan haukkumalla Persuja aamusta iltaan ja yöt perään olen tälläinen yksikertainen vasuriparka perseestä synnytetty takaperin meitä on puolueessa näitä paljon puheenjohtaja mukaan lukien .
- isoäitisi
olli aläpäs hauku muita.
- kaikkimukaan
Jytkytetäänpäs taas: jytky jytky jytky....
- hy7
jyt,jyt,jyt
- SeVihreämpiVissiin
Soini halusi rasistien äänet.
Aamen.- Ei_kai_vai_kui
pepep kirjoitti:
Näin asia lienee. Halunnevat ne myös jatkossa?
Joo vai, kui sää nii meinaat.
Ei_kai_vai_kui kirjoitti:
Joo vai, kui sää nii meinaat.
Ellei puolue sitten hajoa Halla-aholaisiin...
- rasismivapaa
Miski muslmit ovat suvaitsevia ja hyväksyvät erilaiset ihmset? Esim. Irana - miten ihanasti Iran kohtelee erilaisia ihmsiä kuten homoja ja ydinvoiman vastustajia ja huivittomia naisia. Suomalaisten pitäisi ottaa oppia kaiken mmaialamn muslmeilta. oletko käynyt esim. Iranin vankilasas. Wau! Siellä on hyvät olot. Iranissa ei ole rasismia. Myös Turkki kohtelee hyvin kaikkia. Muslimaat - siellä suvaitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891017
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48458- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418