Kertokaahan kultaiset keskustelijat mikä on teidän kaikkien aikojen huonoin panonne? mulla on sellainen, että itse oli kovalla innolla. Itse asiaan päästyä äijä (pari iltaa tapailtu) lykki pari kertaa ilmeettömästi ja eleettömästi,yhtäkkiä veti "sen" pois ja ilmoitti että oli tullut..olin hetken aikaa huuli pyöreänä..Kaiken lisäksi tämä samainen tyyppi halusi vielä tavata, arvatkaa kiinnostiko mua..
Huonoin panonne?
130
62630
Vastaukset
- N23
Mutta kaikkein masentavin kokemus. Noin piolitoistavuotta sitten miehen kanssa kyöhnättiin sohvalla. Oli oikein kiimainen tunnelma, mutta silti vaan kaikki vaatteet päällä suudeltiin ja hyväiltiin vaatteiden päältä. Kävin älyttömän kuumana, tuntui etten enää kestä hetkeäkään. Avasin sitten mieheltä vyön ja napit, työnsin käden housuihin ja kappas... se olikin sitten saanut jo...:(
No se siitä sitten. Kokemuksesta tiedän että turha lämmitellä uusiksi, saa ottaa suihin iäisyyden eikä silti kestä kuin sekunteja. Ja itte kerkee silläaikaa kyllästyä.- Nimetön
no joo täytyy ihmetellä miten muilla käy noin ettei jaksa uutta kierrosta....mulla kanssa on sama homma että eka kierros tulee heti mutta kyllä voim luvata ainakin 3 pitkää kierrostä jolloin heitän mällit
- 10 minuutin muna
Nimetön kirjoitti:
no joo täytyy ihmetellä miten muilla käy noin ettei jaksa uutta kierrosta....mulla kanssa on sama homma että eka kierros tulee heti mutta kyllä voim luvata ainakin 3 pitkää kierrostä jolloin heitän mällit
ei mulla... oisko sunkin vähän syytä harjoitella? Tuntuu jokseenkin omituiselta ajatus että tulis ilman kosketusta...
- N23
Nimetön kirjoitti:
Joskus tietysti onnistuu, yleensä ei. Eikä kai miestä niin hirveästi enää innostakaan, sehän kuitenkin sai jo. Niin olen ymmärtänyt, että eka orgasmi tuntuu parhaalta, muut laimeampia.
- m28
N23 kirjoitti:
Joskus tietysti onnistuu, yleensä ei. Eikä kai miestä niin hirveästi enää innostakaan, sehän kuitenkin sai jo. Niin olen ymmärtänyt, että eka orgasmi tuntuu parhaalta, muut laimeampia.
Olen ainakin itse pitänyt AINA huolta siitä että nainen saa. Jos joskus 20v. kävi niin että tulin ensin niin vähintään nuolin naiselleni orkun.
Toiseen stondariin meni/menee 1/2 tunnista kolmeen varttiin. - N23
m28 kirjoitti:
Olen ainakin itse pitänyt AINA huolta siitä että nainen saa. Jos joskus 20v. kävi niin että tulin ensin niin vähintään nuolin naiselleni orkun.
Toiseen stondariin meni/menee 1/2 tunnista kolmeen varttiin.Varmaan kyllä naisesi ovat olleet tyytyväisiäkin. Omalle kohdalle ei kyllä tuollaista miestä ole sattunut, tasan ei käy onnenlahjat...
- tyytyväinen vaimo
m28 kirjoitti:
Toiseen stondariin meni/menee 1/2 tunnista kolmeen varttiin.ja toimii käytännössäkin, ainakin meidän perheessä. onneksi teissä nuorissa miehissä löytyy samaa kunnioitusta naisenkin nautintoa kohtaan, eikä vain oma saaminen mielessä. Vielä niitä kasvaa herrasmiehiäkin.
- että
tyytyväinen vaimo kirjoitti:
ja toimii käytännössäkin, ainakin meidän perheessä. onneksi teissä nuorissa miehissä löytyy samaa kunnioitusta naisenkin nautintoa kohtaan, eikä vain oma saaminen mielessä. Vielä niitä kasvaa herrasmiehiäkin.
myös huolehdin että vaimoni tai partnerini ( ei moottorisaha) saa aina ensin ja vaikka tulisin itse pystyn kyllä jatkamaan muutaman minuutin
huokaisun jälkeen uusin kujein. ilmeisesti kokemus
auttaa asiassa.(viriiliys) - m28
N23 kirjoitti:
Varmaan kyllä naisesi ovat olleet tyytyväisiäkin. Omalle kohdalle ei kyllä tuollaista miestä ole sattunut, tasan ei käy onnenlahjat...
Toisen huomioon ottaminen on ainakin suhteen a ja o, mun mielestä. Jos ei ole suhdetta esim. yhen illan juttu niin en sitten tiedä....:). En ole silti mikään malli esimerkki n:o1 vaan jokaisella on heikkoutensa ja jokainen on omanlaisensa persoona.
- PUHELIMES KUUMANA
joo mulle snnin et oltii tavattu en antan ekana iltana ...pidättelin kiuusasin iteänikin. sitte alko puh seksi välillä nukuin jne laskut 4000mk kieppeil kk:ssa(lanka puh)että kyllä sitä runkattiin.sitte kun tavattiin niin sillä tuli jo huulilla....mongerteli siinä sängyllä 10 min ...niin no mitä mä siitä sain??opin että suuret puheet teot pienet. pippeli oli vielä tod.pieni
- tapahtunutta
Seukkasin muutama vuosi sitten yhen tyypin kans, joka ei kaikistellen naisen tuntemuksista välittäny. Eka kerta sen kans sängyssä oli kohtuullinen kokemus. Sitten seksi muutui, jyysti lähetyssaarnaaja asennossa niin että itte sai, lysähti päälleni, pidätti hengitystään ja pierasi. Hyi yäk, oksettaa vieläkin. Onneksi tuo suhde on historiaa.
- Hyi Helvetti
10 minuutin muna kirjoitti:
ei mulla... oisko sunkin vähän syytä harjoitella? Tuntuu jokseenkin omituiselta ajatus että tulis ilman kosketusta...
Huonoin=Riku
- bigdevil
N23 kirjoitti:
Olen N23 eri mieltä omalla kohdallani. Olen M29 Eka orgasmi ei aina tunnu parhaalta ja oikeasti halut on ekalla niin voimakkaat että laukeaa omastakin mielestä liian pian. ja ainakin itse toivonkin että saisi laueta aika pian ekan kerran. Pieni hetki ja sit voi tehdä uudestaan, ni tuntuu voimakkaammin ja pidemmin.
Jopa kolmaskin kerta onnistuu oikein hyvin, kun on kyse lämpimästä seksistä joka ei ole tehokasta toimintaa vaan sellaista rauhallista ja hellää ni kolmas kerta on ihan todennäköinen.
Mut harvapa nainen kehtaa vielä tuossa vaiheessa jatkaa, koska ehkäpä hänkin on jo saanut.
Kerran olen ollut tilanteessa kun meni koko yö sekstatessa, älillä jopa nukuttiin mutta siis pitkän yön aikana seisokkeja oli varmaan 5-7 miten haluaa laskea mutta siis jo "liian" monta kun siellä 3-4 kerralla spermaa ei enää tule, kalu kyllä seisoo kun ei kohtele sitä liian kovakouraisesti vaan hyväilee hellästi ja rakastelee pehmeästi, niin että liuku on aidosta kiimasta liukas, näkee kuinka nainen tykkää sekstata. Laukeaminen on tuolloin aika villi tunne kun ei tule mitään ja yrittää silti laueta, tunne on sama kun ei jaksaisi työntää spermaa ulos, aivan kuin siellä oisi tuke.
Mutta kun kertoja oli tyyliin se 7. Viimeisellä kerralla heräsin kun nainen imutteli kullia. Hän halusi hyvitellä ja oli näennäisesti pahoillaan runsaasta seksistä ja antoi minulle vaan tilanteen nauttia.Hänen otteistaan voi huomata kuinka vapautunut hän oli.Hyvä ottaa loppuun asti suihin kun mieheltä ei oo tullu enää moneen aikaa spermaa kuin pieni pisara jos sitäkään. hän oli voitonriemuinen olemukseltaan ja piruili ilmeillään. Lutkutteli huvikseen, piti näennäisesti pilkkanaan kaikkensa antanutta. Kuinka ollakkaan onnistuin vieläkin saamaan orgasmin ja tunne oli sama kun yrittää oksentaa tyhjästä vatsasta. Hermoni olivat aivan riekaleina ja ei voinut kuin irvistellä, mutta tuntui erikoisen hyvätlä, mut se oli viimeinen sinetti. Tuo kuolaava nainen ei kiinostanu enää tipan tippaa. Pitäköö tunkkinsa ;) Ovella lähtiessäni hän muistutti "älä sit vemputa kotimatkalla" - 2 työnnön häiskä
Hyi Helvetti kirjoitti:
Huonoin=Riku
joo, sama häiskä on sellainen sekuntikyrpä ettei ole muusta väliä...
- sainpas :D
Meikäläisellä sitten nuorempana kollina, n. 22v, kävi mukamas tsäkä, tai niin ensin kelasin: hyvännäkönen isotissinen samaa ikää oleva nainen, mutta sitten itse toiminta oli kyllä varmasti yksi surkeimmista (en väitä että olisin ollut kaikkien kanssa kiitettävän arvoisesti) Muija makasi vaan kuin lahna, ei edes sen isot melonit lohduttaneet. Esileikin aikana kun aloin valumaan alaspäin nuollakseni hänen tuheroaan, otti hän minusta kiinni ja sanoi ettei ei tarvitse :D ohhoh...ja siellä alapäässä olikin melkoinen puska, liekö syy ettei pillun nuoleminen kelvannut. Lisäksi muistelisin että itse yhdyntä ei myöskään kovin liekehtivää ollut, siinä pimu makasi ja otti lähetyssaarnaaja-asennossa ja jos oikein muistan niin sain sentään myös painaa takaapäin, mutta omakin suoritus oli huono, koska edelliskerrasta oli aikaa ja näin ollen mällit lensi tämän ko. muijan sisään ehkä liian nopsaan. No, tästä sitten kelasin että revanssia kenttään, tietenkin, et pääsee hieman panon makuun ja aloin riisua pikkuhousuja, jotka hän oli jo ehtinyt pukea, niin tämä kysyy: :mitäs meinaat olla tekemässä, siis tarkoituksena oli olla vitsikäs, ei kyllä siinä tilanteessa naurattanut, ja näin kömmin uusiksi kimman päälle ja revanssi oli suoraan sanoen yhtä huono kuin eka varvi, muija makaa ja mä panen sitä ja sen pillukin oli niin ison tuntuinen että myöhemmin kävi mielessä että olisiko pitänyt pyöriä sen sisällä sellaista ympyrää että ottaa reunoille tuntoa enemmän koska ei nyt niin liekeissä ollut hänkään. Minä sentään yritin, mutta pimulla, joka muuten itse ehdotti ko. yhdyntää, ei näköjään ollutkaan niin rietas seksielämä kuin jutuista päättelin. Tässä oli vielä sellainenkin surkea pointti että kaverin ex-muija, tosin olivat eronneet, mutta kuitenkin ja se että meidän alkava mahdollinen suhde, koska pientä peliä oli ollut, kuivui lopullisesti kasaan. Eli näin myös meidän kaverisuhde kärsi jonkin aikaa kyseisestä tempauksesta. On muuten sama muija ollut monen samoissa porukoissa liikkuvan kanssa petipuuhissa. Ei sinänsä että se minua haittaisi, mutta satuin vaan kuulemaan yhteneväisiä piirteitä yhdynnässä muidenkin kanssa.Että en ollut pelkästään itse huono, vaan oltiin molemmat. :D Sain kuitenkin 2 kertaa, pääsin paineista ja ilman kortsua, eli oli siinä nyt jotain hyvääkin, toivon mukaan myös hänen mielestä.... :))
- Old Spice
Kerron asiasta miehen näkökulmasta. Olin nuoren naisen seurassa hänen kotonaan. Asiat sujuivat kuin itsestään sänkyyn asti, siellä tein kaikkeni pitemmän kaavan mukaan, varmasti oikein! Neito oli kuin eloton. Myöhemmin tuli ilmi että hän kosti poika ystävänsä pettämistä minun kauttani. Siinä meni itsetunto ja usko varmaan molemmilta. Ei hyvä,,,, ei.
- 55v mies
Noin kaksi tuntia...riittääkö?
- ämpärillinen hikeä
55v mies kirjoitti:
Noin kaksi tuntia...riittääkö?
ja äkillinen herääminen sohvalta käsi housuissa
- akak
Seurustelin kuukauden pari yhden naisen kanssa joka ei meinannut saada millään. Sen lempiasento ja ainoa asento samalla oli sivuttain ja jonkinmoiset mahdollisuudet sillä oli tulla jos sen pillua räpläs koko ajan, jotain 45 minuuttia. Arvatkaapa oliko käsi turtana sen jälkeen. Lisäksi se oli surkea suihinottaja ja vielä huonompi ruoanlaittaja => kiertoon. Jossain täytyy olla joku v*tun automaatti joka tuommoisiakin naisia tuottaa.
- Sussa vika.
"Jossain täytyy olla joku v*tun automaatti joka tuommoisiakin naisia tuottaa."
Jep. Niitä automaatteja kutsutaan MIEHIKSI.
- kaato...
iskin raflasta ulkolaisen, tosi seksikkään pimun. mentiin hotelliin ja nain sen kanssa jo kolme varvii. kerran heitin mällit suuhun, kerran perskankuille ja kerran sisään. se halus naida vain takaapäin mut mä halusin eestä perinteisesti. tempasin sen jaloista ympäri ja voi PER**LEEN KUUSTOISTA; SILLÄ OLI MUNA PYSTYSSÄ ! ! oksensin sen "nartun" päälle, tempasin vaatteet syliin ja lähdin litoo sieltä, muuten olisin saattanut vaikka murhata sen huoran penikan...
- rehellisesti
Tammerfest 2000.
Neitokaisen tavara oli karvainen ja haisi pahalle, itse olin jopa selvinpäin. Asennot oli petikaverilla _todella_ tönköt, taisi jännittää turhan paljon.
Akti kesti kokonaiset kolme minuuttia ja jo puolessa välissä lakkasi tekemästä mieli seksiä.
Näinkin voi joskus käydä. - Teppo,moi!
Kauheesti tykkäämään persepanoista, et sillei hei! Kaiffaritkin tykkää Tepon nappulasta,kun se ei revi kenenkään persettä,et sillei hei!
- mumsmsms
oliko sillä siis pillu ja muna? vai?kun puhuit sisään niin perseeseenö??
- Freeman
Naiset, jotka eivät huolehdi alapäänpesusta sekä alapäänkarvojen rimmaamisesta :(
Kyllä sitä miehiä aina haukutaan haiseviksi jne, mutta katsokaa arvon nartut joskus peiliin.- urpolle
urpo suomenkielen perussanakirjaan. "rimmaaminen" on ihan eri asia kuin "trimmaaminen". terveisiä vaan sinne maalle.
- Syystä.
"Kyllä sitä miehiä aina haukutaan haiseviksi jne"
Ja ihan syystä, kun miehet eivät osaa pestä niitä saastoja sieltä esinahan alta, niin tokihan se smegma alkaa löyhkäämään.
- M25_HKI
Itselläni ei ole taipumusta lähteä varsinaisesti vertailemaan panoja keskenään asettaen ne arvojärjestykseen. Olen kuitenkin törmännyt muutamiin ongelmiin, ja miksipä en nyt niitä nostaisi esiin.
Ensimmäinen - kohtuullisen runsas ongelma ryhmä ovat mielestäni naiset, jotka alkavat itkemään tai "friikkailemaan" kesken seksin. Tilanne on erittäin epämieluisa etenkin, jos naisen seksielämään liittyy huonoja muistoja tai kokemuksia. Valitettavasti en kuitenkaan tiedä järkevää tapaa toimia ko. tilanteessa, sillä esim. myötätunnon osoittaminen on yleensä vain pahentanut tilannetta.
Toinen ryhmä ovat naiset, jotka - usein monien miesten tavoin - ovat saaneet seksioppinsa median kautta. Tällöin esim. suuseksi on pakollista pään nykimistä, ratsastaminen järjetöntä pomppimista ja seksikin täysin luonnottomien äänien sinfoniaa. Pahimmillaan tilanne johtaa siihen, että turhautuminen, lievä (pikkuveikan) väsymys ja muu fiilis välittyy läpi, ja nainen - vastoin omia luulojaan - tajuaa olevansa epämiellyttävä. Tämä onkin portti loputtomalle keskustelutuokiolle ja selitysvirralle siitä, mikä meni vikaan.
Kolmas ryhmä ovat "pienikokoiset" naiset, joiden sisään ei yksinkertaisesti mahdu. Jostain syystä näillä naisilla on kuitenkin pakonomainen tarve sivuuttaa asia ja yrittää saada fyysinen mahdottomuus mahdolliseksi. Paikat ovat takuuvarmasti molemmilla osapuolilla kipeät, seksi lähinnä kyttäämistä, että toista ei tule satutetuksi ja ylipäätänsä tilanne on epätodellinen. Haluan korostaa, että ikä ei ole määräävä tekijä; me ihmiset vain satumme omaamaan erilaisen fysiikan, joka ei salli kaikkea.
Neljäs, ja ehkä raivostuttavin ryhmä ovat naiset, jotka ovat jostain saaneet päähänsä ajatuksen, että he saavat sinulta. Kun tilanne ajautuu sellaiseksi, että yhdyntä olisi mahdollista ja siitä miehenä kieltäytyy, voi olla varma, että asiasta kuulee mitä oudoimpia versioita jälkikäteen. Homoksi kutsuminen on yleistä, mutta olen tullut kerran jopa syytetyksi raiskauksesta (kaveripiirissä) sellaisen henkilön taholta, jonka kanssa en suostunut yhdyntään. Vaikka toimintaan olisi liittynyt muuta seksiä, ja se olisi ollut miellyttävääkin niin putoaa koko hommalta pohja. En sitten tiedä, onko naiselle kovinkin vaikea pala, kun mies kieltäytyy seksistä.
Tässä ajatuksia miehen näkökulmasta. Nykyisin elän onnellissa parisuhteessa ja täytyy yhdenkään näiden ongelmien kanssa en ole joutunut tekemisiin johonkin aikaan. Täytyy kuitenkin todeta, että huolimatta näistä em. "huonoista ominaisuuksista" naiset ovat kuitenkin valmiita tekemään paljon enemmän onnistuneen lopputuloksen eteen.- Pieni nainen?
Millainen on "pienikokoinen nainen"? Lyhytkasvuinen, pieniluinen, tiukka, lyhyt emätin...? Oletko itse isokokoinen?
- -mariah-
Pieni nainen? kirjoitti:
Millainen on "pienikokoinen nainen"? Lyhytkasvuinen, pieniluinen, tiukka, lyhyt emätin...? Oletko itse isokokoinen?
Liian ahdas emätin on todellakin melkoinen ongelma! Luulin että pahin tiukkuus poistuu ekan kerran jälkeen ja sen vuoksi sen kestin hampaat irvessä...mutta turhaan, panoista huolimatta olen yhtä tiukka edelleen kuin neitsyenä. Usein on tyydytty pelkkään suuseksiin, kun mies ei yksinkertaisesti ole mahtunut sisään.
- häh?
-mariah- kirjoitti:
Liian ahdas emätin on todellakin melkoinen ongelma! Luulin että pahin tiukkuus poistuu ekan kerran jälkeen ja sen vuoksi sen kestin hampaat irvessä...mutta turhaan, panoista huolimatta olen yhtä tiukka edelleen kuin neitsyenä. Usein on tyydytty pelkkään suuseksiin, kun mies ei yksinkertaisesti ole mahtunut sisään.
"Luulin että pahin tiukkuus poistuu ekan kerran jälkeen "
miten voi luulla jotain tuollaista. kyllä se vaan on niin ettei pillu panemalla kulu / väljene. Oikeestaan päinvastoin, kun ne lantionpohjanlihakset kehittyy niin pillu siinä vaan tiukkenee koko ajan. - fdgfg
häh? kirjoitti:
"Luulin että pahin tiukkuus poistuu ekan kerran jälkeen "
miten voi luulla jotain tuollaista. kyllä se vaan on niin ettei pillu panemalla kulu / väljene. Oikeestaan päinvastoin, kun ne lantionpohjanlihakset kehittyy niin pillu siinä vaan tiukkenee koko ajan.No kyllä se immenkalvon seutu suuaukolla kuules alkaa panojen myötä antaa enemmän ja enemmän periksi. Koettu on. Lihaksistojutut on sitten toki ihan eri asia. Tosin eivätpä nekään panoissa kehity, ellei niitä käytä.
- juke24
Kerran tapasin mielestäni ihan hyvännäköisen misun mut kun piti ruveta hommiin se ei osanu suudella yhtään. Puri vaan mun alahuulta pirun kovaa. Luulin ekeks et se vitsailee mut ei.. Jouduin jättämään sen siihen, mut huuli turpos kyllä!
Huonoja kertoja ovat myös: hygieniastaan huolta pitämättömät. Ja täytyy sanoa, et laiskuus (lahna-efekti) on valitettavan yleistä edelleen.
Ja sit on vielä muutenk taitamattomat. kerran yks nainen antoi ymmärtää olevansa todellinen miestennielijä, mut se ei tiennyt ollenkaan miten kikkeliä pitää koskea. Hieman vaan paineli sormilla terskaa ja kävi vielä kaiken lisäks ilmi et se ei osanu ratsastaa ollenkaan. Suhde jäi siihen.- Onskuliini
...ne maan vaatimattomat ole niitä parhaita ;)
- tuota
ikää on jo niin paljon, että kokemustakin on kertyny varmaan turkasesti kyetäkseen arvosteleen luultavasti toisen yhtä kokemattoman
ihmisen taitoja. - kakarat
ulkonäkö onkin suoraan verrannollinen petitaitoihin!!!
- ihmeissään
sun kannattais varmaa ettii joku tyttö tallinnan kadulta tai olla ilma jos taitamattomat ei kalpaa, jokainen on joskus ollut taitamaton..
- juke25
tuota kirjoitti:
ikää on jo niin paljon, että kokemustakin on kertyny varmaan turkasesti kyetäkseen arvosteleen luultavasti toisen yhtä kokemattoman
ihmisen taitoja.Aluksti... olen 25v, toi vanha nimimerkki on vain iskostunut mileen.. mut väliäkö tuolla.
Seksiä olen harrastanut noin 30 eri naisen kanssa ja nykyisen avopuolisoni kanssa tulee kohta kaksi vuotta täyteen.
Taitamattomuudella tarkoitin nimenomaan tapausta, jossa nainen antoi ymmärtää aivan muuta. Muutama vastaava tapaus on sattunut matkan varrelle. Ja eikö kysymys ollutkin juuri huonoimmista panoista? Viestiketjun aloittajallahan oli myös esimerkkinä osaamaton tapaus. Miksette reagoineet hänen viestiin?
Ja totta, jokainen on joskus ollut vasta-alkaja. - kjdskjdslksl
toi on kamalinta mitä voi olla että imetään/purraan toinen mustelmille, varsinkin huulet!
harrastin seksiä muuten hyvännäköisen ja "taitojen" suhteen menettelevän miehen kanssa, mutta olin sen verran humalassa, etten tuntenut ja tajunnut kunnolla sitä kipua kun se mies imi alahuultani.no jonkun ajan päästä kun katsoin peiliin niin alahuulessa oli järkyttävä mustelma!! olisin voinut antaa sille miehelle myös mustelman naamaan jos olisin vielä törmännyt häneen uudestaan.
- panoni
huonoimmasta en tiedä, läsähtäneitä lahnoja on vastaan tullut liikaa. Mukava siinä on jyystää kun toinen ei tee mitään, lukisi edes aku ankkaa.
Yksi paremmista taas oli eräs nainen kurssikeskuksen asuntolasta, taisi olla aika jakorasia ainakin vitun kärystä pääätellen. Oli kyllä naidun näköinen vittukin kun vanhaa spermaa valui =D
Mukavahan sinne oli omatkin rojut sekaan heittää muutamaan otteeseen. Ja juuri lähtiessäni oli pari jätkää jo soittamassa ovikelloa, varmaan samalle asialle menossa. Kävin pari kertaa siellä iltakahvilla ja koskaan emme edes toistemme nimiä kysyneet, raflasta lähdettiin jo alkuillasta hänen kämpille panemaan.- jepulista
molemmille tuli siitä hyvä mieli niin mitä sitten. Samaa rataa vaan. :D
- sama
jepulista kirjoitti:
molemmille tuli siitä hyvä mieli niin mitä sitten. Samaa rataa vaan. :D
ei ne ollutkaan mitään huonoja panoja! Se eka esimerkki oli huonoista kun taas tää toinen oli kiihoittavaa, ei käyttänyt edes ehkäisypillereitä ja kaikki pani sitä.. uuh.. kiihoittavaa!!
- ......
sama kirjoitti:
ei ne ollutkaan mitään huonoja panoja! Se eka esimerkki oli huonoista kun taas tää toinen oli kiihoittavaa, ei käyttänyt edes ehkäisypillereitä ja kaikki pani sitä.. uuh.. kiihoittavaa!!
jos pamahti paksuks niin kukahan oli iskä
- sinkoilija
...... kirjoitti:
jos pamahti paksuks niin kukahan oli iskä
tauti oli siirtyny kävijältä toiselle!!
- moi moi
mulle käy monesti niin... ehkä liian nopeesti, en tiedä... nainen on tosi kiihottava jos laukeen liian aikaisin, mutta ekan varvin jälkeen on malttia keskittyä ja satsata kunnon seksiin... kestää ja se on ihanaa.. toivottavasti...
- MIR
Muutaman kerran ensimäinen poikaystäväni sammui kesken kaiken päälle.
Hän oli muutenkin aivan surkea sängyssä, silloin harvoin kun edes seksiä halusi. Klitorista käsitteli samalla tavalla, kuin olisi taltalla yrittänyt puuta veistää (välillä sattui ihan pirusti) ja muutenkin minua "hyväillessä" onnistui lähinnä raapimaan. Tai jotenkin kömpelösti kaapimaan ja kaivamaan. Se on kyllä tosi outoa, sillä yksikään muu mies ei ole sellaista tehnyt. Rintojakaan ei osannut hyväillä, joskus puri niin kovasti että tuli mustelmia!
Minä olin siis tuon idiootin kanssa ollessani 16- vuotias ja mies oli jotain 20- vuotias.
Pahinta oli se, että jätkällä oli kokoajan tosi likaset jutut kavereittensa kanssa ja kaikki varmaan luuli sitä tosi panomieheksi.
Kaiken lisäksi se kerran haukkui MINUN seksitaitojani julkisesti kaikille. Valitti, että en kostu en niin millään, vaikka tunti tolkulla hinkkais...MISTÄKÖHÄN SE JOHTU?!
Seksiä se halusi tooosi harvoin, mutta kaapissa oli läjittäin pornolehtiä. Ei ollut kyse siitä, ettenkö minä olisi yrittänyt tarpeeksi. Kokeilin melkein kaikkea ja yritin "opettaa".
Jonkinlainen trauma mulle tuosta jätkästä jäi, se kun oli kuitenkin mun eka kerta.
Sen jätkän jälkeen yritin jonkin aikaa jostain syystä vaan miellyttää kaikkia miehiä ja oma nautinto jäi ihan taka- alalle.
Seuraavan poikaystävän ongelma oli huono hygienia. Ei pessyt hampaitaan eikä mulkkuaan.
Lähes kaikki yhdenillan jutut on mulla ollu huonoja kokemuksia. Johtunee varmaan siitä, että sillon molemmat osapuolet on ollu ihan liian humalassa.
Varmaan ärsyttävintä on se kun mies vaan panee ja panee, eikä se ikinä lopu ja paikat on ihan verillä eikä kummallakaan enää ois oikein fiiliksiä, mutta on vaan pantava, kun luullaan että muuten loukataan toista. Silloin minä yleensä sorrun esittämään orgasmia, vaikka se on siinä mielessä väärin että sillon se mies luulee tehneensä kaiken oikein...
Myös lähes kaikki "uuden ja ihmeellisen" testaamiset, esim. ulkosalla panemiset ovat menneet ihan vikaan.
Nyt olen 25- vuotias ja mulla on IHANA poikaystävä ja meidän seksielämäämme voisi kutsua täydelliseksi. VAIKKA tämä mies oli neitsyt ja tosi kokematon, kun aloimme seurustella. Hän vaan on alusta asti osannut koskettaa minua juuri oikealla tavalla...- Jaqouie
Minun ensimmäinen poikaystäväni oli vissiinkin saanut kaiken seksiopetuksensa pornoelokuvista ja meininki oli sen mukaista. Kauheata riehumista ja runnomista, seksi oli pääasiassa epämukavaa, joskus kivuliasta.
Hänen mielestä esileikki oli sitä, että hän kourii minun rintojani ja persettä. Kun tarpeeksi monta kertaa olin sanonut että pitäisin rauhallisemmasta kosketuksesta ja että minulla on muitakin ruumiinosia, tilanne muuttui niin, että hän kouri minua rauhallisempaan tahtiin...
Yritin tosiaan todella monta kertaa puhua asiasta asiallisesti ja hän kuuntelikin, mutta juurikaan muutosta ei tapahtunut. Tuntui että jätkän koko käsitys seksistä oli täysin vääristyny, seksi on panemista ja hellyys on sitten aivan erillinen asia.
Jäi aika pahatkin traumat, kun en vaan vieläkään tajua, miten ihminen, joka rakastaa minua ja on muuten mitä hellin ja kiltein ihminen, voi olla noin pittaamaton minun nautinnosta.
Seksiin liittyen oli aika paljon kaikenlaista ongelmaa, mutta tossa tiivistetty versio. - keski-ikäinen n....
Jaqouie kirjoitti:
Minun ensimmäinen poikaystäväni oli vissiinkin saanut kaiken seksiopetuksensa pornoelokuvista ja meininki oli sen mukaista. Kauheata riehumista ja runnomista, seksi oli pääasiassa epämukavaa, joskus kivuliasta.
Hänen mielestä esileikki oli sitä, että hän kourii minun rintojani ja persettä. Kun tarpeeksi monta kertaa olin sanonut että pitäisin rauhallisemmasta kosketuksesta ja että minulla on muitakin ruumiinosia, tilanne muuttui niin, että hän kouri minua rauhallisempaan tahtiin...
Yritin tosiaan todella monta kertaa puhua asiasta asiallisesti ja hän kuuntelikin, mutta juurikaan muutosta ei tapahtunut. Tuntui että jätkän koko käsitys seksistä oli täysin vääristyny, seksi on panemista ja hellyys on sitten aivan erillinen asia.
Jäi aika pahatkin traumat, kun en vaan vieläkään tajua, miten ihminen, joka rakastaa minua ja on muuten mitä hellin ja kiltein ihminen, voi olla noin pittaamaton minun nautinnosta.
Seksiin liittyen oli aika paljon kaikenlaista ongelmaa, mutta tossa tiivistetty versio.Tällaiset eronneet sinkut keski-ikäiset tapasi toisensa ja ihmisinä kaikki meni nappiin, keskustelu ja rakentava väittely sujui, keskinäinen kunnioitus ym ym....mutta koskaan mies ei oppinut eroon "kovakouraisesta" sormipelistään. Jo eka kerralla sanoin nätisti, ettei niin kovaa....jatkossa jo ärähdinkin PERKELE NÄPIT IRTI KUN ET TAJUA!! Anteeksipyytävä vastaus oli, että kun exä halus aina lujaa... Nojoo, sovittiin muuten niin hyvin yhteen, että juttua jatkui 6 vuotta, mutta koskaan ei oppinut hellemmäksi sormileikeissään...kielsin lopulta kokonaan sormeilun, kun asia ei korjautunut...
Et näinkin voi käydä, muuten rakastava ja kunnioittava mies ei vaan pääsyt eroon vanhoista tavoistaan (avioliittoa takana 25v.)
Surkein pano sensijaan on jostain nuoruuden muistoista (edelleen hyvä kaverini, muttei mitään sexjuttuja sen jälkeen ole ollut) Silloin nuori kolli hinkkasi lähetyssaarnaajassa päälläni, mutta mitään ei kyllä sisään asti löytänyt ohjailusta huolimatta, hinkkas ja huokas kiimasena, kuin parempikin panomies, itse ihan nolona ja ootin vaan, et lopettais jo, kun ei tiedä, et tässä pitäis muutakin tapahtua, kun pepun heilua :))
- lahnoja
itse muista kerran tapauksen että ravintolassa oli kiihkeää suutelua tms
mutta kun päästiin sänkyyn, nainen oli täysin lahna ja vielä löysä, väljä pilluinen.
Makasi vaan paikoillaan,ei edes kädet olleet minussa kiinni vaan jossain sivuilla,
jalat auki ja tosi märkä, löysä ja väljä pimppi jonne upposi kuin mättääseen- Cassandra 45
Minulla on parikymppisenä suhde nelikymppiseen mieheen. Sivistynyt ja fiksu ja älykäs. Paitsi sängyssä. Kovakourainen, itsekäs ja makasi vaan selällään minun tehdessä "kaiken." Jossain vaiheessa kiepautti minut alleen, tuli sisääni, nytkäytti pari kertaa ja jäi sisääni. Ensimmäisen kerran luulin hänen saaneen sydärin, tai jotain. Hetken äänettömän maattuaan alkoi "kouristella" sisässäni ja tärisi kuin tehosekottimessa. Tiesin homman loppuneen siitä, kun hän täysin löysänä antoi koko painonsa rojahtaa ylleni.
Muutaman kerran uteliaisuudesta tein tämän saman kuvion, mutta ei siitä mitenkään nauttia voinut.
Naurattaa jälkeen päin.
Nyt 10 vuotta nuorempi rakastaja, jonka kanssa seksi on unelmaa!
- Mies maailmalta
Huonoin pano oli tossa joku vuosi sitten, kun olin tavannut kouluajoilta tutun tyttösen. Silloin oltiin kyllä molemmat jo yli kaksvitosia. En tiedä johtuiko hänen toimintansa ylikorostuneesta miellyttämisen halusta tai kokemattomuudesta vai oliko toimintamalleja kaivettu niistä kuuluisista pornofilmeistä. Kaikin puolin touhu alkoi lupaavasti kun istuimme sohvalle ja suutelimme sylikkäin. Siinä vaiheessa kun oli päästy vaatteista eroon ja tulin koskettaneeksi sormilla klitoriksen seutua niin hommasta katosi uskottavuus kerta heitolla. Heti kun kosketin hävynseutua niin alkoi konemainen voihke. Ooh ooh kieliopillisesti oikein lausuttuna ja kuuluvasti häiritsee tunnelmaa jonkun verran. Kyseisellä neitokaisella ei ollut myöskään kovin suurta käsitystä hellyydestä tai miestä kiihottavista toimista. Hänen innokkuutensa suudella mua suulle oli kyllä huomattava mutta muuten hän oli varsin passiivinen ja odotti mun hoitavan keskinäisen kanssakäymisemme kaiken aktiivisen puolen. Kaikin puolin olin kyseiseen yöhömme varsin pettynyt ja se jäikin välillämme ainoaksi.
- n26v
Ehkä pahimpia on ollut parit yhden yön jutut ilman mitään fiilistä, tyyliin kunhan nyt pannaan. Kummatkin ovat ehkä olleet "teknisesti" ok (ei siis mitään reisille laukeamista jne), mutta kun ei vaan ole tuntunut korvien välissä miltään. Sitten on ollut esim pano paljon nuoremman, mutta sympaattisen miehen kanssa, joka oli hyvä suutelemaan ja mukavaa leikkimielistä ja hellääkin sielujen sympatiaa löytyi. Vaikka laukesikin heti, niin jäi ihan kiva fiilis nimenomaan sen positiivisen vireen takia. (Vrt nämä kaksi aikaisempaa "mekaanista" juttua.)
- puumerkki87687
minulla taas on parasta jos ei ole mitään sitoumuksia tai paineita ja tämä koskee molempia. silloin homma toimii.vaimonkin kanssa seksi oli parasta ennen eroa.
- n26v
puumerkki87687 kirjoitti:
minulla taas on parasta jos ei ole mitään sitoumuksia tai paineita ja tämä koskee molempia. silloin homma toimii.vaimonkin kanssa seksi oli parasta ennen eroa.
Yhden yön juttuja olivat nuokin kuvaamani, sekä hyvät että huonot kokemukset. Eli sillä fiiliksellä en tarkoittanut mitään sitoutumista vaan jotakin positiivista virettä tai sielujen sympatiaa.
- DonnaJuana
...niin ainakin viime aikojen huonoin oli ihan ok näköinen ja oloinen baaripoka, fiksukin eikä liian kännissä. Pahoja aavistuksia alkoi tulla vasta kun oltiin jo vähennetty vaatteeita ja kietouduttu toisiimme peiton alla, jotenkin sen kosketus ei vaan ollut yhtään luontevan oloista vaan välillä hapuilevaa, välillä tarrautumista ja samaan aikaan kundi nylkytti nivusiaan mun reittä vasten kuin naapurin labradorinnoutaja joskus vuosia sitten. Olisi pitänyt lopettaa siihen, mutta kohteliaana naisena annoin jatkaa loppuun asti. Valitettavasti. Uskoisin itse olevani keskikokoinen enkä ko. yönä varmasti litimärkäkään, mutta tämä jannu tuntui sisällä pienemmältä kuin oma keskisormi, eli ympärysmittaa ei varmaan ollut edes viittä senttiä. Onneksi homma oli nopeasti ohi mutta viimeinen niitti oli sen, että jätkä hoki laukeamisen hetkellä "mä rakastan sua, mä rakastan sua". Arrgh. Olisi halunnut jäädä yöksi mutta vetosin siihen, että nukun huonosti jos en nuku yksin ja jannu loukkaantui ja lähti painelemaan, millä onneksi vältettiin keskustelu puhelinnumeroiden vaihtamisesta tms.
Pitäisikö tuollaisille ihan rehellisyyttään ja muita häntä vastaan tulevia naisia ajatellen sanoa suoraan, että oli muuten minun makuuni jonkin verran kehittämisen varaa sekä tyylissä että tekniikassa vai antaa vain olla siinä uskossa, että naiset on ihme nirsoja? - h-jaana
Joskus on ollut panoja joissa kaikki olisi ollut ehkä muuten ihan hyvin, mutta mies (tai joskus minä itse) ei tajunnut sulkea suutaan oikeassa kohdassa. Kumma miten muutama väärä sana pilaa koko illan.
Pahinta jos itsellä on tosi romanttinen ja mukava fiilis ja pitäisi saada mukavaa ja romanttista ja hiljasta seksiä, mutta miehellä on mielessä vaan nopea jyystäminen...
Ei sillä että nopeaa jyystämistä vastaan mitään olisi paremmissa olosuhteissa :) - eeekkssss
lähin kapakkaan ja pano mielessä. Flaksi oli kehno ja loppuillasta jäi haaviin hel ve tin iso akka. Naamaltaan ihan ok, mut kropasta olis saanu pari norminaista. Jo taksissa se ampu mun muniin kiinni ja puristeli, niin et olin huutaa. Hississä sit repi housujani aukia ja suutelikin niin kovaa, et oli naama litassa ja ihan märkänä. Rojahdettiin sisälle, samassa elli polvillaan ja mulkussa kiinni ja kovakourasesti lutkuttamaan sitä. Saatana se sattu ja huusin, et hellemmin helvetti. Vetäs multa farkut nilkkoihin ja raatelu jatku. Kännissä kun olin, horjahdin ja housut nilkoissa selälleni. Sit oikeesti, elli perässä ja rojahti päälleni. Alko ihme näykkiminen ja se puri mua joka paikkaan. Sanoin, et vittu, toi sattuu. Ei se mua paljokaa kuunnellu, repi loputki vaatteet multa ja hoki, ihana kulli, ihana kulli...Sit heitti omansakkin veke ja hinas mut makkariin, rojahti sängylle ja veti mut päälleen upoksiin. Aattelin et nyt vittu panen sen pyörryksiin, kun munakin seiso kankena sen vatkauksesta. Sit sil alko ihme kieppuminen ja pyöriminen, huusi, voihki ja hoki, ihana kulli, ihana..Se alko oleen ihan hikinen ja liukas, pillukin valu helvetisti, en perkele pysyny sen päällä, enkä tienny oliko mun kulli sisällä vai ei. Mua alko vituttaa ja se vaa keinutti mua päällään ja ölis...sit mulla lerpsahti ja vitutus kasvo..tempasin itteni irti ja hyppäsin pysyyn, se katto äimistyneenä...mikä sulle kulta tuli?? Karjasin, et käyn kusella, tuun kohta takas...puin hississä loppuja vaatteita ja arvatkaa, et vitutti!!
Olin ennenki pannu isoja muijia, mut en ikinä tollasta hippoa...Se oli sit vittu, mun elämän huonoin pano!! - Orgazmus
Eipä muistu mieleen oikein huonoa panoa ensinkään mutta ex:n kanssa oli se "eka kerta" kaikkea muuta kuin juhlaa.
Itse en ollut enää poikanen, mutta niinhän siinä kävi, että kun kortsun sain kyrvän päälle, mällit lensi samantien.
Sittemmin otettiin vähän iisimmin ja hienojakin hetkiä koettiin, mutta se ensimmäinen akti oli lievästi nolo...
Toinen kerta, ei kylläkään pano, eri nainenkin, mutta suihinotto... Elokuvateatterissa ja luultiin tietysti ettei kukaan näe tai kuule. ELokuvan jälkeen tuli vanhempi rouvashenkilö sanomaan, että "minäkin olen miehelleni noin joskus tehnyt, mutta kun kaikki varmasti kuuli sen lutkutuksen..." Pikkuisen nolotti. No, oli kesä ja kaikilla hyvä meininki... - wear
kyllä kamalin pano oli erään typyn kanssa joka ei huolehtinut puhtaudestaan.tyttö halusi ensin takaapäin ja mullehan se tietenkin kävi. mut ei menny kun hetki kun tajusin että nyt on kumppanilta jäänyt pesut hoitamatta,aivan järkyttävä haju tunki nenään,hyhhyh. levitin hieman pakaroita,kyllä meinas itku päästä,oli sitten jääny pylly pyyhkimättä,hyi helvetti. siihen loppu se touhu.
- jan75,
Tää nyt ei ihan kuulu tänne, koska juttu oikeastaan vain nauratti, mutta kerrottakoon.
Oltiin vaimon kanssa baarissa yks viikonloppu ja sit kun tultiin kotiin, alkoi panettamaan. Vaimo oli tosi kiihkeellä päällä ja alkoi himokkaasti ottaa suuhun sohvalla. Sit yhtä-äkkiä liike hidastui ja kun katoin vaimoa, huomasin, että hän oli sammunut muna suuhun :) Oli vissiin aika kännissä, kun ei muistanut aamulla koko jutusta yhtään mitään :)- eelis pölhönen
ottanut kuvan
- dfgscc
Vastauksista päätellen huonot panot johtuvat usein siitä, että kyseessä on yhden illan juttu tai on muuten tunnettu vasta vähän aikaa, ja alkokin voi olla kuvioissa. Kun mitään aitoa läheisyttä ja hellyyttä ei ole mukana, tulos on helposti sen mukainen. En väitä, että nuorempana olisin ollut sen fiksumpi. Huonoista kokemuksista saisi varmaan kirjasen. Nykyään vaadin enemmän, onneksi. Itsekunnioitus on kasvanut parikymppisen ajoista.
- gfvdsas
Aika hyvä pointti! Harvallapa se elämän huonoin pano lienee ollut selvin päin ja pitkäaikaisen kumppanin kanssa...
- twist25
gfvdsas kirjoitti:
Aika hyvä pointti! Harvallapa se elämän huonoin pano lienee ollut selvin päin ja pitkäaikaisen kumppanin kanssa...
Jos kokoa ei oteta huomioon, niin huonoimpia on olleet nämä miehet jotka eniten on taidoillaan ja kaadoillaan kerskuneet. Eivät tajua seksistä mitään.
Ja sitten, jos on niin pieni etten tunne mitään, oli pakko teeskennellä orkku jotta sain jätkän helvettiin päältäni. Siitä ei vaan tuu mitään noin.
- Roistot kuriin
Tämä kaveri joka noita os listaa, on todella sairas mieleltään. Toimii korkeampien voimien valtuuttamana (on itse niin kirjoittanut) kostajana ja tuomarina tällä ja muilla saiteilla. Esiintyy eri nimimerkeillä (mm Miss Liberty), mutta tunnistetaan kyllä.
On mies, mutta esiintyy naisena hämätäkseen ylläpitoa ja muita saitin käyttäjiä.
Toimii vihan ja uskonnolisen raivon vimmalla, kuuluisi ehdottomasti suljettuun laitokseen hoitoon.
On hyllytetty monia kertoja sääntörikkomusten vuoksi, mutta palaa aina väärillä, tekaistuilla tiedoilla.
Valehtelee olevansa työ-elämässä, mutta varmasti ei ole. Moinen tasapainottomuus, uskonnolinen agressio, harhaisuus ym muut oireet ovat este töissäkäynnille.
Eikä ymmärrä ja käsitä rikkovansa lakia, koska mielen sairaus on sitä luokkaa ettei kykene erottamaan väärää ja oikeaa.
Eli ei vajaavaltaisena ole kykenevä vastaamaan oikeuden edessä teoistaan, valitettavasti.
Eli pakollinen hoitoon ohjaus suljettuun laitokseen ainoa mahdollinen keino. - NoMoreMr.NiceGuy
Minun huonoin panoni tapahtui kun olin jotain 16-17 vanha. Jostain bileistä tai muualta matkaan eksyi yks tosi söötti miehen alku (n.25 vuotias tuolloin). Kotiuduttiin luokseni illan päätteksi ja siitä se helvetti alkoi. Itse en tykkää, että suuhuni tullaan, mutta tämä mies suorastaan suuttui, kun ei saanut suihin oton päätteeksi laueta suuhuni. Tästä johtuen (??), halusi pillua samantien suihin oton jälkeen. Eihän siinä muuten mitään, mutta kundi ei sit yhtään vaivautunut minua kiihottamaan! Siinä se hetken mua lykki kännipäissään, laukes ja rupes nukkumaan.. Itse kävin vähin äänin suihkussa ja mietin miten saan miehen ulos..
Otin hänen vaatteensa, kenkänsä ja kaiken muun omaisuuden ja heitin ne rappukäytävään. Sitten herätin miehen ja työnsin munasillaan rappuun. Ilmoitin, ettei tartte mun ovelle koskaan enää ilmaantua ja kaupungillakin passaa kiertää kaukaa.
Jälkikäteen kuulin, että kyseinen tyyppi oli kylillä huudellut kuinka surkea olen sängyssä, mutta annoin asian olla. Uskokoon ken tahtoo. Ystäväni tietävät totuuden ja olemmekin useita kertoja jälkikäteen naureskelleet ko. tyypille.- :DDDDDDDDD
toihan on hyvä tarina
- naikkonenn
tämä oli aika hauska, vaikka ei varmaan kiva tilanne noin muuten..
Mua ihmetyttää että aikuinen mies huutelee kylillä että joku teinityttö on huono sängyssä?? :D - suutelija
naikkonenn kirjoitti:
tämä oli aika hauska, vaikka ei varmaan kiva tilanne noin muuten..
Mua ihmetyttää että aikuinen mies huutelee kylillä että joku teinityttö on huono sängyssä?? :DToi on kyllä tosi. En ikinä ole kertonut edes yhdellekään, en edes parhaalle kaverille onko joku hyvä sängyssä ja millainen pimppi sillä on. Eikä kukaan kaveri mulle.
Mutta jotkut tytöt kyllä juttelee tuollaisia. Kerran yhden tosi siveän ja kiltin tyttöystävän kaveri sanoa pamautti että olet kuulemma hyvä pussaamaan. En tiedä oliko se sänkypuuhista kertonut, suutelemisesta kuitenkin. oikein kyseli että mitenkähän... ja voisinko häntäkin pussata ja tyttöystävä vaan nauroi vieressä. siinä olisi tosi mies pussannut ja ties vaikka mitä vaan kun olin silloin vielä teini ja pikkuisen ujo niin nauroin vaan. Ja näin jälkikäteen ajatellen se kaveri oli aika kivan näköinen tytönpullukka ja sitähän olisi voinut ainakin nyt suudella jos ei muuta.
- kolme tarinaa
Tosi lihava mies joka oli nuoresta iästään huolimatta saanut sydärin ja siihen lääkitykset. Oltiin seuruteltu ehkä viikon tai viikkoja, en enää muista. Mentiin romanttiselle lomamatkalle. Siellä homma lähti hyvin kulkemaan mutta hänen pelinsä lopetti toimimasta (ilmeisesti lääkitys). Huonoksi muiston tekee se että keskellä yötä hän moneen kertaan hyppäsi yllättäen päälleni ja yritti saada kaluaan sisääni ennen kun se lerpahti. Joka kerta olin sikeessä unessa ja sit joku monisatakilonen hyppää päälle ja yrittää väkisin kädellä tunkea pikku (onneks!) pippeliään sisälle. Eikä mikään tietenkään onnistunu. Varmaan pimppanikin sitä touhua säikähti.
Toinen joka tuli mieleen oli mies joka yhden (ja ainoan!) panokertamme aikana pyys mua moneen kertaan juoksemaan vessaan pesemään suuni sen jälkeen kun olin imeny hänen kaluansa koska ei halunnut että pussaan häntä suulle. Fiiliksethän siinä menee kun juoksee vessan ja makkarin väliä. Nyt kyllä ihmettelen että miks edes pussailin sitä yhtään mihinkään! haha =D
Kolmas on sitten ihan tuikitavallinen ja yleinen että mies vaan panee ja panee ja panee...edestakas tosi pitkään kun ite on jo iiiiiiihan kyllästyny, blääh! Pahin oli eka kunnon poikakaverini joka halus monta kertaa päivässä seksiä ja joka kerta tosi pitkään. Mulla oli paikat lopussa jo ihan kuivat ja kipeet, mut se ois jatkanu vaikka kuinka. - typykkä 88
Olin juuri tavannut silloisen poikaystävän. Ihmettelin jo siinä ku oli kuukausi tapailtu, eikä vielä pantu kertaakaan. Nukuttiin yks yö yhdessä ja mulla ois haluttanu jo ennen nukkumaan menoa. No heräsin joskus viideltä yöllä siihen että alapää ihan märkä ja siinä vaiheessa ois ollu mahdoton enää saada unta. Siispä vähän ujostellen tein aloitteen ja uninen poika ryhtyi leikkiin mukaan:) Olihan tuo vähä hämmillään, mutta heräsi ainakin melko nopeasti.. Tuo kerta on kyllä jäänyt niin mieleen, kun sitä oli odottanut jo kauan. Siksi kai se niin hyvältä tuntuikin.
- Robbari
Kerran aikanaan poikamiehenä sain ihan hyvän näköisen liftarin kyytiini ja siinä sitten ajellessa ja keskustellessa oli myös halukas tulla kyläilemään ja sehän minulle sopi.
Ei siinä mitään kahvejakaan ehditty juomaan,kun oli heti kimpussa...ja henki haisi ihan --yäk...melkein paskalle ja tietysti hirveä pussausinto päällänsä ja minä vain yritin imeskellä kaulaa yms.
No siitä tietty sitten punkkaan riisumaan ja voi helevetti,kun erilaisia epämiellyttäviä aromeja alkoi tulvimaan pitkin kämppää.Lyyli ei varmaan ollut käynyt pesulla pariin viikkoon,tai paremminkin pariin kuukauteen.Yritin väkisin aikani saada edes kumia päälle,mutta ei kertakaikkiaan,..siihen lerpahti ja lopulta pilini näkyi enää pikkuisena karvojen seasta.Kauhistui kai sekin.
Taisi mennä yli kuukausi,kun seuraavan kerran alkoi taas naiset pyörimään enemmänkin mielessä.- itsellekkin mieleen
Tuommoisen kokemuksen jälkeen. Kyllä nauratti
- tyttonenn
Hmm no voisin laittaa tähän kaksi vähän erilaista tapausta.
Eli kerran lähdin tosi suloisen ja mukavan pojan mukaan baarista. Hän oli huomaavainen ja kunnioitti minua ja varmistikin vielä että molemmilla on samat mielessä. No ku päästiin its seksiin, ei touhusta tullut mitään. Ei saatu vaatteita päältä pois, kortsun kanssa oli jotain ongelmaa, taisi mennä väärin päin, ja lopuksi jouduttiin molemmat todeta ettei seksi tuntunut yhtään miltään. Tyydyttiin sitten juttelemaan loppuyö, mikä oli oikeastaan monta kartaa mukavampaa kuin seksi. Jäi kuitenkin ihan hyvät fiilikset vaikkei seksistä tullut yhtään mitään.
Toinen kerta oli sitten aivan erilainen. Kyseessä oli kaveripoika ja tiesin että tämä on hyvä sängyssä. Päätin kuitenkin vetää alle muutamat shotit, en tiedä miksi, ja ainut asia mitä muistan seksistä on se, ettei ehkäisyä käytetty. Harmittaa, koska seksi oli oikeasti varmaan tyydyttävää, mutta kun ei muista...- worst fuck ever
Ehdottomasti huonoin pano oli eräs kaveri, jota tapailin jonkun aikaa- ajattelin antaa aikaa josko parantuisi:)
Purkka yöpöydän laidalle, jonka pisti muuten aamulla uudelleen suuhunsa- yök! No anyway, naiminen oli pelkää eestaas vetelyä, ei minkäänlaista esileikkiä, ja aina samasta normi asennosta. Tissit, klitoris kaikki kiihottavat kohdat jäi ilman käsittelyä, puhumattakaan suuseksistä.
Itse aloitin lämmittelyn hiukan runkkaamalla, mutta kaveri tokaisi, että meinaatko ruveta mua tumputtamaan?? Kaveri luuli olevansa melkoinen matadori ja saatuaan romahti viereen tyytyväisenä. Itse ihmettelin huulipyöreänä, että tässäkö se oli- ja se tosiaan oli!
- Karma85
Exän kanssa oli useampikin "pari työntöä, pitkä tuijotus - tulin jo" sessiota. Ei vaan mieskunto riittänyt. Ehkä ikävin oli kuitenkin yhden illan juttu jossa mies vain oli liian kovakourainen. Käytti käsiään niin rajusti että tuntui vielä muutaman päivän päästäkin paikat herkältä. Exän kanssa vielä ollessani sain myös kertaalleen ikävän tulehduksen jonka parannuttua seksi teki alkujaan todella kipeää. Kun vielä lisätään että vasta nykyisen kumppanini kanssa olen kyennyt saamaan orgasmin niin onhan noita "huonoja" kertoja ollut kymmeniä.
- Duuliah
Onhan niitä huonoja panoja kertynyt. Ollaan niin kovaa panomiestä ja sitten ei seisokaan eikä naiselle osata mitään tehdä. Yksi tyyppi tikkasi kuin kani.
Yhdessä lyhyessä seurustelusuhteessa en todellakaan ehtinyt mukaan, kun poikaystävä jo laukesi tosi nopsaan vaikka saan yleensä aika helposti yhdynnässä. Lisäksi erektio ei ollut aivan kova ja vähän pienikin. Ei oikein tuntunut miltään. Tyyliin kasto, pisto ja ravistus.
Yleensä sitten nuoletin tai käsipelillä teetätin itselleni tyydytyksen. Jätkä lopetti kiihotuksen aina kun ensimmäiset orkun väristykset alkoivat, eikä jatkanut loppuun asti ja pilasi sitten senkin. Yritin kyllä opettaa, että hiero niin kauan, että sanon että riittää. Sen jälkeen hän kysyi aina "jatkanko?" Se alkoi ärsyttämään ja lopulta loppui mielenkiinto koko hommaan ja pistin poikki
- nainen21wwww
Naurattipas näitä lukiessa. :'D Pari tutulta kuulostavaa kertomustakin joukossa oli. Tässä itseltäni muutama.
Huonoimpia seksikokemuksia ovat ehdottomasti olleet nämä yhden illan jutut alle parikymppisenä kun en silloinkaan vielä ollut tajunnut, että minä en kykene hommasta suoriutumaan ellen tunne mitään toista tyyppiä kohtaan ja josta tiedän suurinpiirtein vain nimen. Silloin ei tunnu korvien välissä mikään miltään vaikka olisi kuinka järjettömän komea ja ihana mies tahansa.. Niistä olenkin oppinut olemaan kapsahtamatta enää yhteenkään yhden illan juttuun.
Noloimpia seksikokemukset olivat erään exäni kanssa reilu vuosi sitten koska hän ei saanut sängyssä suutaan auki eikä päästänyt äänen pihahdustakaan. Oli hieman vaikea saada selkoa missä ollaan menossa tai miltä hänestä tuntuu mikäkin. Myöskään muita asentoja hän ei ollut innokas kokeilemaan. Luulin hänen saaneen 28:aan vuoteen mennessä kokemusta naisten käsittelystä vaan toisin oli. Kairasi reikääni hädissään, mutta epävarmana kuin kettu kaninkoloa. Muutenkin tuo miekkonen oli melko apaattinen tapaus, sekä sängyssä että muuallakin. Siihen se koko juttu sitten kaatuikin.
Kolmas epämiellyttävä kokemus koskee tätä kokoasiaa. Olin joskus ollut sitä mieltä, ettei sillä ole mitään väliä. Mutta tähän erään exääni tutustumisen myötä oli pakko myöntää sillä todellakin olevan väliä. En vain nauti onnettoman prinssinakin koskettelusta, se on lähinnä vain huvittavaa. Hankalaa tästä teki myös sen, että hänen tuntoherkkyytensä oli ympärileikkauksen vuoksi kadonnut lähes kokonaan eikä hänellä pysynyt seisokki kuin pari minuuttia ja sekin löysähkö. Jutusta ei muutenkaan tullut mitään koska tyypin ÄO ei ollut juuri kengännumeroa suurempi.
Ärsyttävin muisto on eräästä toisesta exästä. Hän oli ennen ekaa kertaamme rehennellyt kovasti seksitaidoillaan, ja mm. sillä että on ollut pornoelokuvien kuvauksia katsomassa. :D Mikä naurettava syy perustella omia taitojaan. Hänen luokseen päästyäni hän aikoi yllättää minut suutelemalla minua hississä. Hän puri alahuultani niin lujaa, että se turposi, vuosi vähän vertakin ja taatusti kipeä ja mustelmilla seuraavankin päivän. Noh, sänkyyn kun päästiin niin häneltä ei herunut tippaakaan hellyyttä. Suoraan asiaan! En kerennyt edes kostua, saati saada ajatuksia viritettymään sille oikealle tasolle. Hän pakotti minut nielemään lastinsa, enkä muuten ikinä ole mitään niin pahaa pistänyt suustani alas kuin se! Hyi olkoon.. Minun nautintooni hän ei suostunut paneutumaan yhtään. Seuraavana päivänä hän otti minut niin väkisin, että sain kamalan repeämän värkkiini. Sama arpi tahtoo revetä vieläkin auki kun vähänkin saa hankausta seksin aikana. Mutta se onneton tapailu päättyi siihen.
Olen huomannut, että yleisin miesten tekemä virhe sänkypuuhissa on tosiaan tuo reijän hätänen kairaus..aivan kuin sinne olisi hukkunut jotakin. Yksikään mies ei tunnu ilman opastusta tajuavan, ettei siinä ole tarkoituksena tunkea mahdollisimman montaa sormea ruumiin aukkoihin ja mahdollisimman syvälle ja nopeasti, vaan hieroa eri kohtia siellä - jotka eivät yleensä edes ole kuin alle 10cm syvyydellä. On raivostuttavaa alkaa opettaa miehelle naisen anatomiaa alusta alkaen kun sänkyyn päästään. Miehet ottavat selvästi kaikki oppinsa pornosta nuoresta lähtien, ja se näkyy sängyssä kyllä.
Mutta NOLOUKSIEN NOLOIMPIIN muistoihin menee seuraava tapaus! Olin 15-kesäinen ja vasta alkanut ensimmäisen kerran seurustella. Pojan kotona oltiin kahdestaan, ja pitkän aikaa pussailtuamme sohvalla päätimme hipaista hänen huoneeseensa, että josko nyt olisi jo SEN aika. ;D Eka kerta kun oli niin se ei oikein tahtonut vielä luonnistua. Ja samalla hetkellä pamahti huoneen ovelle jostain syystä MINUN ÄITINI...joka oli tullut minua poikakaverini luota hakemaan. Minä siinä lettu levällään ja poikakaveri roikotti käytettyä kortsua hänen edessään. Voi sitä häpeän ja saarnan määrää koko kotimatkan autossa...en haluaisi edes muistella.
No siinäpä nyt jotain mitä ekana tuli mieleen. :)- portnoy
Huonoimmat seksikokemukset ovat melkein poikkeuksetta ne muutamat yhden yön jutut, mitä elämän varrelle on kertynyt. Niihin vielä valitettavasti on liittynyt alkoholi...eli mikään ei oikeastaan ole tuntunut miltään, ja kun ei ole tunnettakaan, niin blääh. Mutta on niitä huonoja panoja ollut sitten hiukan pidemmissäkin suhteissa, ylipäätään miehet, jotka eivät välitä esileikistä vaan haluavat suoraan asiaan ovat olleet isoja pettymyksiä. Sitä joko on hyvä rakastaja tai ei, musta se on jotenkin jopa sisäsyntyistä (ja toki kokemustenkin tuomaa taitoa, mut silti!)
Tapailin tossa parisen vuotta sitten yhtä miestä, asuttiin eri kaupungeissa ja näin ollen seksielämä oli ajoittaista eikä oikeastaan koskaan päässyt kunnolla alkuun. Ihmettelin heti sitä, että mies alkoi juttelemaan peppuseksifantasioistaan oikeastaan heti, ennenkuin edes normaalit panot oltiin saatu käyntiin. Hänen erektionsa oli myös hyvin häilyvä, hän EI tykännyt suuseksistä ja mulle viimeinen niitti oli se, kun kerran harrastimme seksiä takaapäin hän vetikin itsensä ulos ennenkuin tuli ja sanoi: "täytyy varoa ettei sitä mene tuonne pimpulaan" Mies oli 40 v. Huh hei :-D
Ex-aviomiehellä oli aika pieni penis ja hän tuli nopeasti, aina kauhealla kiireellä, ei mitään tarvetta nautiskella vaan maaliin oli päästävä.
Nyt elän parhaassa seksisuhteessa ikinä, onneksi. Mies todella näkee vaivaa sen eteen, että nautin ja saan, meillä toimii yhdessä kaikki. Ihanaaa!
Tuhannen ja yhden yön satukirjan ;))) Heh
- Ei huono - yhdeksän
Meillä SE toimii siten, että hoidan aina ensin vaimon ja vasta sen jälkeen "pääsen itse höyläpenkin päälle/alle". Hieron tai nuolen vaimon ekaksi orgasmiin (on muuten mahtavan kuuloista ja tuoksuista!) ja sitten onkin mukava kun tietää, että itse saa palkinnon. On se niin taivaallinen tunne.
- tanya1234
Olin tavannut uuden miehen ja sitten kiimaisina alettiin hommiin. Olin varma että mies olisi hyvä pano kun oli mua niin paljon vanhempikin. No parin kourimisen jälkeen vaatteet pois. Rynkytystä ehkä 1 min eikä mitään muuta. Sit mies vaan totes että sai ja kehtaski viä ihmetellä miksi mä en saanu! Ja näitä on muutamii muitakin ei ehkä ihan näin pahoja. Monet miehet on ihmetelly miks en saa heidän kanssaan. Ihan kun mussa olisi se vika. Ei mussa ole mitää vikaa saan tosi nopeesti ja helpostikkin jos mies tietää mitä tekee. Pelkässä yhdynnässä en tosin saa ikinä vaikka kuinka kauan jatkuis. Tätä ei kaikki miehet tajua.
n.20 miehestä on vaa 2 ollu hyvii panoja. Entiä onko mun kohdalle vaa sattunu sattumalta tavallista useemmin kaikki huonot. Onneks nyt tapailen viä tätä toista joka on hyvä.Niin miehet eivät tajua, ja mitä sinä teet? Olet tuppisuuna. Miehethän ei niitä ajatuksia lue! ;)
- ladypink123
Huonoin kokemus ollut ihan ensimmäinen kerta teinityttönä. "mies" oli oikein leuhka ja kehuskeli aina naiskokemuksillaan kaikille. No minä tyhmänä likkana hyppäsin sänkyyn tämän kanssa koska halusin eroon neitsyydestä. Ensiksi mies hinkkasi munaansa pitkään tissejäni vasten ja sitten muutaman minutin ränkytys lähetyssaarnaajasta, eikä hän edes kunnolla mahtunut silloin sisääni. Sitten hän nousi ylös ja kysyi että "olisitko halunnut vielä jotain muuta?" ! minä olin ihan hämmilläni ja sanoin vaan että "en". mies puki päällensä ja paineli ovesta ulos :D
Toinen huono kerta ollut myöhemmin yhden miehen kanssa joka oli oikein himokkaana seksiä harrastamaan, mutta tosi toimissa sillä ei seisonut, sanoi että nukuttaa niin paljon. Hän halusi nähdä myöhemmin baarissa uudestaan ja vei koko ajan kättäni hänen munallensa näyttääkseen että se on kovana. samalla sanoi juttuja että "mua panettaa aina kuun ees nään sut", sitten kun päästiin taas sänkyyn niin sama homma, lakkaa seisomasta kun päästään tosi toimiin! Kolmannella kerralla vihdoin sitten seisoi, mutta mies lopetti kesken kaiken seksin ja alkoi nukkumaan :D WHAT?????? neljättä kertaa en kyllä enään lähtenyt hänen makuuhuoneeseensa.
oman aviomieheni kanssa on onneksi aina ollut täydellisen ihanaa seksiä!! - n.15 vuotta sitten
Kaunis lämmin kesäilta,istutaan rannalla.Nainen ns. "kapakkalöytönä" vierellä.
Aletaan vehtaamaan,pussaamaan yms...sitten hommiin....ooh,ja laukean kortsua laittaessa...Voi juma...
Sen jälkeen ei enää seissyt ja nainen häipyi vähin äänin. - g6543s
Joskus hetkeen seurustelin semmoisen ukkelin kanssa että kun aamu-unilla olin niin hän herätti tökkimällä kylkeen seisokillaan. Joskus kyllä vireessä heräsin itsekin ja sallin hänet sisään, mutta sain todeta että tyyppi tuli noin 3 työnnön jälkeen, höh! Eikä mitään hyväilyjä edes.
Ja muutoinkin vaikka saankin varsin helposti orgasmeja ihan vaikka lähetyssaarnaajassa, niin yleensä hän silti sai ensin, pomppasi pois, kävi pesulla ja sitten nukkumaan vailla minkäänlaista huolta siitä sainko minä. Oli "mukava" tajuta että toinen tyydyttää itseensä vaan. Sama asenne kyllä toistui muissakin asioissa hänellä joten läksin pois suhteesta tilaisuuden tullen.
No olihan noita sählinkejä muitakin... mutta tuosta ukosta seuraavan (eli nykyiseni) kanssa sain vihdoin kokea miltä seksi tuntuu sellaisen kanssa joka oikeasti välittää. Oijoi :D- Jh
ensirakkauden kanssa ekalla kerralla... olin 16 ja hän 19.
jätkän porukat oli siis jossain reissussa, ja oltiin kahdestaan hänen vanhempiensa luona.
siinä sitten alettiin suutelemaan, koskettelemaan jne. tarpeeksi innostuttuamme sitten heitettiin vaatteet ja alettiin kaivaa kortsua. jätkä sitä sitten siinä koitti laittaa aikansa, kunnes seisokki katosi.. ;D noo, ei siinä mitään. hieman hymyilin ja sanoin koittavani tehdä asialle jotain.. onnistuinkin, ja koitettiin uudestaan - taas sama juttu!
siihen jäi se seksikerta sitten, seuraavaa saatiinkin odottaa.. :P
- Raadeltu neitsyt
Sellanen valitettavan suosittu, onneton narsisti, joka luulee että sillä on oikeus kaikkeen ja kaikkiin.
Vittuili ensin vuosia ja sitten raiskas - Milloin taas saisi
Seurustelin ihanan miehen kanssa ja vähitellen edettiin seksiin asti. Esileikki ok mutta mies kuvitteli, että kun survaisee isolla, niin nainen saa siinä samalla kuin itsekin. Minun saamisesta huolehtiminen väkinäistä. Kuulin miten naiset pyörtyvät kun hän tunkee tuhdin kalunsa sisään. Hyvin varusteltu mutta siinä sen näkee, miten homma on kiinni enemmän korvien kuin jalkojen välistä.
- s.woodruff
Kyllähän näistä jutuista hauskan kirjan saisi!
Oman miehen kanssa seksi on parasta mut on koettu muutama tylsäkin pano. Toinen oli vähän päälle 40v. jonka kanssa oli ollut flirttiä yms. jo jonkin aikaa ja kun vihdoin päästiin asiaan, tyypin kalu oli vaan puolikova (vaikka se kovasti mankui että nyt pannaan, nyt himottaa) ja siltä tuli tosi nopeesti. Oli tuo juttu silti kiihottavampi kuin se, kun tavallaan yhden illan jutun kanssa kävi vähän sama homma. Mutta tyyppi kun oli muutenkin tylsempi enkä tuntenut sitä kunnolla, niin ärsytti vielä enemmän se, että vaikka mies käy päälle ja on kuumana, niin silti ei oo muna kunnolla kovana. Kaks kertaa olin sen kanssa ja molemmilla kerroilla se ihmetteli miten hän nyt tulee niin nopeesti kun yleensä kestää kauan. Huoh... Jätin sen sitte sitä miettimään. Ei oo ollut ikävä! =D - cassie85
Tässä viime viikonloppuna jätkä meni melkein suoraan asiaan , tuli melkein heti ja sitten käänsi selän vaan. Ensimäistä kertaa halutti heittää jätkä ulos yöllä kämpästä !!! Aamulla pomppasin äkkiä ylös ja puin vaatteet ja sanoin jätkälle että alan siivoaan ja että pitäs nyt sitten varmaan sinun lähteä. Eka kertaa tuli semmonen hyi hele mikä tyyppi olo, yleensä oon monien yhen illan juttujen kanssa vielä aamulla peuhannu mutta tämän kanssa ei tosiaan ees tehny mieli
- MULLE SPERMAA 24/7
mun huonoin pano 1) minä tai koko ajan vaihtuvat 5 ukkoo ei saatu orgasmia, sexi oli parhaimman kanssa kuivaa. 2) ainut mitä tein nuorena ja se liitty sexiin oli: suihin otto 11. vuotiaana.
- Kuntoa pitää olla
huonoin pano on ollut 60 vuotiaan, kylläkin kovakullisen ja ison sellaisen kanssa, kun äijä ei pysynyt vauhdissani, vaan meinasi kuolla päälleni kun henki loppui. Siis saatanan huono kunto oli äijällä, mutta minä olisin jaksanut vaikka kuinka. Vanhat äijät, tupakoivat ovat surkeita. Saisivat lykkiä jotain 80- mammaansa, ei tälläinen viriili 52 vuotias, kunnon pimpsloora tykkää, että äijä tulee päälle kuolemaa tekemään!!
- 16+10
Kerran yks äijä lähti kaupasta kumeja hakeen kun en suostunut ilman. Viipy reilu puol tuntia ja fiilikset lopahti..... ehdin nukahtaa ja äijä riemuissaan herätti että "NO NYT ON KUMEJA" :D
yks sammu kesken lämppäyksen käsi pimppiin.... siitä sit vaatteet päälle ja himaan.
Neitsyys meni kellarissa.. menkat ja likanen sohva.
Yks ei ees löytäny reikää vaan veti patjan ja reiden väliin... en sitte kohteliaana naisena viittiny sanoo.. :D
ja näitä riittää.... - varma orkku
mull on kumet valmiina nii tuu mun kaa hommailemaan nii onnistuu 16 10
- yrityksen puute
huonoin pano oli eka ja viimeinen kerta exän kanssa kun yritettiin oikeasti panna (oltiin siis lähinnä käsipeliä harrastettu pitkän aikaa). Laitto kortsun päälle ja työn kerran pari ja lopetti - ei tuntunu miltään kuulemma. Hieman harmitti kun itse oli ihan kuumana ja aatteli että jes, vihdoinkin...
eka kerta ekan poikaystävän kanssa oli sen sijaan hyvä kokemus vaikka se laukesikin melko nopeesti. jäi kuitenkin hyvä fiilis siitä, ja otettiin uusintakierros samana yönä ;)
nykyisen kanssa on ollu aivan taivaallista jos ei laske niitä kertoja kun hän on vaatinut saada nuolla enkä vaan millään saa. sellasista jää joskus huono mieli hänen takiaan ku syyttää tietty itseään/tekniikkaansa.
- 13
Elämäni surkein pano oli yhdenillan juttu. Kyseinen mies oli ilmeisesti katsonut vähän liikaa pornoa, sillä se seksikin oli kuin jostain halvasta pornoleffasta! :D
Jätkä oli muutenkin aika sikamainen ja törppö.
Ensin inhotti jälkeenpäin edes nähdä koko tyyppiä, nyt vaan naurattanu; se mies oikeasti kuvitteli olevansa joku taivaanlahja naisille, käyttäytyikin kuin joku gigolo. :D- nainenen
Sama, omista kokemuksista pahin on myös mies, joka varmasti ajatteli olevansa jotenkin tosi "hyvä", kun mekaanisesti suoritti kaikki mahdolliset tekniset temput ja asennot, kaikista noloista pornomaneereista puhumattakaan. Ei siinä tilanteessa ollut edes erotiikkaa, se oli vain jotain hämmentävää feikkaamista.
- sgruitti
Ai tän sketsin nainen aloitti ja sit miehet alko haukkuun naisia,- jatkoks.
Kovin on miehillä huono itsetunto.
Eli mitä tästä opimme.
Miehillä on viel paljon opittavaa. - opop
Ehdottomasti huonoin pano on ollut sellainen(2krt)Kun nainen on aktin loppu hetkillä sanonut,,päästä sisään vaan,,mä tahon raskaaksi,!
Hui ja yäk...äkkiä pois. - pettynyt vaimo
Mun paskin pano on mun oma mies.
Ennen seksi on sujunut melko kohtuullisesti, mutta jo todella pitkään se on ollut sellasta pikaseksiä, ettette voi edes kuvitella
Esileikki sujuu aika normaalisti, mutta sitten kun mies tulee sisään ja mä oon sanonut joka kerta, että jos tuntuu, että tuut heti, niin jatka edes se 10 sekuntia ihan täysillä, mutta se on aina kaks olematonta, hidasta työntöä ja sit se vetäytyy pois ja sanoo multa tulee. Mulle tulee siitä niin paska fiilis, ettei voi sanoin kuvailla.
Siihen menee kaikki halut, ei oikeesti tee mieli muuta kun potkasta koko mies pellolle. Mies ei edes yritä tehdä mitään asialle. Se vaan istuu sängyllä hartia lytyssä ja toteaa, ettet vissiin kerinnyt tulemaan... Ketään nainen ei saa mitään tyydytystä tollasesta. - dfghjkkoopgf
haha...siis huonointa oli mun exän kanssa. Se ei ymmärtänyt esileikistä mitään. Se luuli et jos se vaan riisuu multa pöksyt pois niin oon heti valmis..ja sit yhtäkkiä tunkee vielä kuivaan pilluun munansa ja sit tokasee että vittu ku sä oot kuiva..yks niistä lukuisista töksäytyksistä mitä mulle sano seksin aikana :D ja miehestä ei ottanu selvää millään nauttiko se vai ei...oli ihan hiiren hiljaa koko seksin ajan, en edes ollut aina varma koska se sai kun ei tullut mitään reagtioo...tuntu vaan siltä et keskeytti ja juoksi vessaan...sit tiesin et oli tullu jos jotain multa alko valuun xD homma oli yksinkertasesti niin toivotonta ja pistin suhteen poikki. Koska kyllä kemioiden pitäs toimia sängyssäkin. Nyt avoliitossa ihanan miehen kans jonka kans seksi taivaallista..grau ;)
- Kosmoss
Huonoin pano oli yhden illan juttu (yllättäen, ja vieläpä laatuaan ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa yhden illan pano). Kyseessä oli 34-vuotias thaikkumuija, jonka löysin kauheassa kännissä baarista (itse olen 22-vuotias opiskelija). Oli vielä ihan sutjakan näköinen tapaus, joten ajattelin että miksipäs ei. Kämpille kun päästiin ja suudeltiin, niin ensimmäinen noteeraus oli se, että muijan hengitys haisi melko karseelta ja hän suuteli hyvin rajusti, mikä ei oikein ollut mieleeni. Olisin kaivannut hellempää suutelua ja enemmän käsillä hyväilyä, mutta enpä osannut asiaani kännipäissä ilmaista.
Ei siinä sitten oikein muna tahtonut seistä, joten nuoleskelin hetken helvetin karvaista ja likaista pillua ja sitten puolilöysällä munalla painelin menemään muutaman väkinäisen minuutin (mitä nopeammin, sitä parempi). Ei se suihinkaan suostunut ottamaan, se olisi ehkä voinut vielä pelastaa tilanteen. Toisaalta humalan taso oli niin taivaallinen, että osasyy kyvyttömyyteen oli siinäkin. :D Enpä ole tuon jälkeen ko. naiseen (joka on muuten luultavasti jonkun ukon naimisissa oleva postimyyntivaimo) pitänyt minkäänlaista yhteyttä, vaikka puhelinnumeroitakin vaihdettiin. - Viskiä pullo
Itseä vanhempi mies, joka sekunnin suudeltuaan kävi kopeloimaan haaroväliä, ja "päätti" että olen valmis. Sen jälkeen yritti sisääni samantien (ilman kumia) ja suuttui, kun kivahdin, että ei hyvänen aika, tiedätkö yhtään mikä on esileikki, ja tiedätkö, että jotkut naiset jopa rakastaisivat suuseksiä ensin.
Edellisellä kerralla sama mies huusi, että "mitä helkkaria sä oikein tarvitset?!" kun toivoin hänen jatkavan suuseksiä loppuun saakka. Lopetin homman siihen ja lähdin, Eipä oppinut.
En ole ikinä tavannut nuorissa miehissäkään niin karkeaa, itsekästä, moukkaa ja tietämätöntä miestä. Kehtasi vielä lähtiessäni huudella perään, että "Useimmat on kyllä tykänneet!" ;-D - vieras n
Hah haa... Nää on ihan loistavia :)
Mun karsein kokemus on viime kesältä, jolloin kaksi uusiosinkkua löysi toisensa baarista. Ikinä, siis ikinä en oikeasti voinut kuvitellakaan, että naimisissakin ollut 4-kymppinen mies voi olla niin kauhea kokemus. Sen käsitys esileikistä oli se, että se hieroo mun hartioita - Siis oikeasti todella hieroi niitä. Sitten se istahti mun viereen taas odottelemaan. Seuraavaksi siirryttiin päällekkäin makaamaan soffalle mun melkein väännöstä ja tää alkaa suudella mua imemällä vuorotellen ylä- ja alahuulta pitäen sellaista pientä yninää koko ajan. Mua alkoi naurattaa jo siinä vaiheessa, mutta ajattelin että katotaan nyt mitä tästä tulee. Se jotain hinkkaili siinä housut jalassa ja hiukan ihmettelin kun en olevinaan tuntenut mitään pullotusta etumuksessa... Sivuutin tämän tosiseikan ja talutin äijän sänkyyni. Se alkoi riisua ja... OMG. Siis vehje oli kuin... vähän paksumpi ovenkahva täydessä juhlakunnossa. Tuijotin hetken ihan epäuskoisena ja ajattelin että ei kai se koko sitten niin... Mutta kun se tuuuppasi sisään katkarapunsa en tuntenut mitään. No hän kumminkin tunsi ja keskimäärin viidellä tuuppauksella sai KIKATTAEN ja hyristen. Mulla ei enää pokka pitänyt millään ja nauroin niin että vedet valui silmistä.. Onneksi se reppana luuli että oli ollut niin kivaa :)
Tää tarina on tosi - Ei ikinä ole ennen ollut moista eikä kyllä ikinä tulekaan :) Niin kohtelias en meinaa olla enää :))) - minuutti muna
Nainen miehelle: Olet huonoin panoni tähän mennessä. Johon mies: Tosi raukkamaista arvostella parin minuutin perusteella.
- Isäsi456
Huonoin pano oli kun panin äitiäsi anukseen.
- Terveisiä vaan
Ei ole ollut huonoja panoja.
Seksi on vähän kuin pizza: silloin kun se on hyvää, se on hyvää, mutta silloinkin kun se on pahaa, se on edelleen ihan v*tun hyvää... - kaataja
Huonoin oli nainen joka ei osaa käyttäytyä vaan örveltää humalassa (paras kaatoni ei juo koskaan liikaa)
- joo no mut ihan tott
Melkein kaikilla (etenkin naisilla) tarinaan sisältyy maininta siitä että nykyisen mieheni/naiseni kanssa seksi on täydellistä.
Joo joo, uskotaan, seksi on täydellistä ja olette ikuisesti yhdessä mutta muuten vaan tulee kirjoiteltua tänne paskoista panoista.
- Kyu
Hahhah, kaikista legendaarisin tapaus oli n.22 vuotias kossi jonka käytös ei todellakaan vastannut millään tasolla ikää :D
Ei minkäänlaisia taitoja, pieni tavara eikä alkulämmittelyjä.
Seksi ja suhteenalku loppui siihen kun meinasin räjähtää päin näköä nauramaan tyypin läpsäytettyä minua perseelle ratsastaessani ja kehtasi esittää vielä ihan tosissaan "Who's your daddy?"-kysymyksen :"DDD
Ei tarvinnut tuon jälkeen kyselemään palata.. :D - aquamister
Naimissa oleva nainen joka ei ollut harrastanut kolmeen vuoteen seksiä kun oli ollut rankka synnytys. Ilmeisesti miestäkään ei enää kiinnostanut. Fyysisesti naisessa ei ollut mitään vikaa. Mutta laukesi kun olin ehtinyt nuolla ja sormettaa noin 2 minuuttia rauhallisella tahdilla. Eikä hän sitten jaksanut sen enempää, kun oli niin kova orgasmi ? Päälle piti vielä kuunnella kun se koki huonoa omatuntoa pettämisestä.Nätti se kyllä oli mutta olisi voinut kertoa asiat ennen kuin lähti baarista mukaan.
- Nelivitonen nainen
Onpa tässä vuosien saatossa tullut kaikenlaista nähtyä, mutta koomisin suhde oli viiskymppiseen mieheen, joka laukes joka kerta muutaman työnnön jälkeen. Siinä sitten ihmeteltiin, että jahas, mitäs sitten....eikä puhettakaan, että olisi minua jotenkin auttanut käsin tms. No mitäpä siinä sitten muuta ku moikka ja palaillaan. Annoin armon käydä oikeudesta ja kokeilin juttua muutaman kerran, mutta kun tahti ei muuttunut yhtään naisystävällisempään suuntaan, annoin jutun olla. Kehtas vielä soitella perään ja suuttui, kun en alkanut enää hänelle patjaksi.
- kokemustajoo
Nää on hyviä ja opettavaisia tarinoita =)
Omalta kohdalta aika tuore juttu. Eräs nainen joka oli ollut puoli vuotta ilman, ja hyvin estoinen kaikessa - ollaan molemmat nelissäkymmenissä - oli kertonut moneen kertaan että ei halua seksiä, ollaan vaan kavereita. Oltiin sitten kavereita.
Sitten änkesi kuitenkin yökylään ja sänkyynhän se päätyi. Se oli lahnaseksiä pahimmillaan. Väkinäistä suutelua. Valot pois, livahdus peiton alle hämärässä. Nainen aluksi hetken alla, täysin eleettömänä ja liikkumatta. Pillu kuitenkin märkänä mistä päättelin hänen olleen kiihottuneena. Sormea uittamalla häntä sattui vaikka olin miten varovainen. Auts. oota. oota, auts. oota... Sitten komensi minut alleen selälleen tikkusuoraksi, jalat yhdessä. "Ratsasti" päälläni mahallaan, jalat suorina omieni vieressä. Kertoi heti seksin alussa että se on ainoa asento missä hän saa (mitä väliä saanko minä tai kiihottaako edes). Aina kun yritin liikuttaa lantiotani vastaan tai ottaa häntä lantioista kiinni, tuli komento "älä liiku!". Siinä sitten makasin tikkusuorana kuunnellen ja katsellen kun nainen runkkasi minulla itseään keskittyen täysin orgasmiinsa. Hohhoijjaa. Onneksi orkkunsa jälkeen pysyi siinä ja sain sen verran liikuttaa itseäni että pystyin minäkin laukeamaan ankaralla yrittämisellä. Kahteen eri kertaan toistui tämä kuvio ja siihen jäi, onneksi.
Toinen huono kokemus on eräs kuntoiluintoilija muutaman vuoden takaa. Kroppa oli kyllä seksikäs mutta seksi ei oikein toiminut. Kun nainen ratsasti vähärasvaisine kroppineen kaikissa keksimissään asennoissa mahdollisimman nopeaan tahtiin, alkoi tuntua että onkohan se rasvanpolttotreeneissä vaiko rakastelemassa. En lauennut vaikka sitä urheilua kesti pitkään.
Nyt onkin sitten täydellinen petikumppani (ja kumppani muutenkin), sanoo mitä haluaa, haluaa kivoja juttuja ja haluaa myös minun nauttivan. - Pomppivan ponin...
Vanhapoikaprofessori kutsui juhannuksen viettoon. Mentiin ruuan jälkeen päikkäreille ja siinä äijä alkoi riisua vaatteitani jne.: kaikki oli jotenkin oudon ilkikurista ja mekaanista. Asennoksi kävi vain ratsastus: hän pomputteli niin nopeilla ja voimakkailla liikkeillä että hyvä kun vehkeensä pysyi sisässäni ja minä sängyllä - ja lopetti puolen minuutin kuluttua. Kotvan hiljaisuuden jälkeen sanoi: "Toivoin niin, että olisit tullut yhtä aikaa!" Hän oli ejakuloinut ilman orgasmia ja kun kysyin, miksi ei vetänyt kortsun peittämää pätikkäänsä ulos, sanoi: "Tuntui niin hyvältä jättää se sinne!" En onneksi tullut raskaaksi, mutta enpä juuri kiihottunut saati että olisin lauennut. En kiinnostunut seurustelusta, kun muukin käytös oli junttimaista.
- ucapucnapuhnfa
Eräs ex-tyttöystävä laukesi aina jo esileikkien aikana. Pillu oli tosi tiukka ja vaati tietysti kunnon lämmittelyt aluksi. Neito kuitenkin sai orgasmin usein lämmittelyiden aikana, jonka jälkeen peniksen ujuttaminen turvonneeseen pilluun piti tehdä erityisen hitaasti ja varovaisesti. Naiminen oli aina sellaista tosi varovaista ja hidasta. Todella estoinenkin hän oli. Ei hän mielestäni huono ollut, mutta huonoin, joka omalle kohdalle on sattunut. Eli en mihinkään toivottomiin tapauksiin ole törmännyt, kuten ilmeisesti täälllä monet.
- Kissi mirri
Pahimmat pettymyset ovat lihaskimpuilta , joilla onkin pienet pippelit.
Kiimasta kosteana odottaa adoniksen työntyvän sisään eikä tunne mitään.
Kaljamahaisetkin parempia sängyssä, kun vain löytyy kunnon makkara jalkovälistä. - 16+20
heh nää on niin hyviä =)=)
Mun surkein...tapasin parikymppisenä laivalla komean tumman miehen, joka asui n200km päässä opiskelupaikkakunnaltani. Laivalla ei tapahtunut mitään, mutta vaihdoimme puhelinnumeroita...
Lähdin sitten viikonlopuksi tämän uuden komistuksen luo. Tyyppi oli ihan ok suutelija ja olin todella kuumana kun vaatteet saatiin pois. Siinä se sitten kierähti päälleni ja onnettoman prinssinakkinsa kanssa tuuppasi muutaman minuutin - sellaset kymmenen työntöä ja huokasi. Mä olin siinä hölmistyneenä että ollikkosää ees sisällä ja joko sää ny tulit??? Joopa joo. Siinä se sitten silitteli ja hellitteli mua hetken ja eikun uudestaan. Eikä yhtään kauempaa kuin ekat minuutit...No joo en sitten saanut, enkä toista kertaa lähtenyt viikonlopun viettoon. Jälkeenpäin on kyllä naurattanut tämä adonis. - seatawety
Ja sitä jätkää on luultavasti naurattanut sun löysä pillu.
- Fenris wolf brood
Periaatteessahan se on helppo syyttää muita, kuitenkin jos näitä "huonoja" seksikumppaneita löytyy enemmän kuin keskinkertaisia tai parempia, niin saattaisi olla syytä katsoa myös peiliin.
Pakko myöntää että vielä joskus parikymppisenä tuli usein eteen tilanteita kun ei sujunut. Pääsääntöisesti alkoholin takia, eli usein haki baarista seuraa ja tytöt melkein yhtä kännissä kuin minä. Joskus oli myös vähän tunteetonta sen takia ettei oltu samalla aaltopituudella, ja seksistä on vaikea nauttia jos pelkkä jutteleminenkin on ollut pääsääntöisesti vaivautunutta hiljaisuutta ja turhaa small talkkia.
Ikinä ei ole kyllä ollut ennenaikaisen laukeamisen kanssa ongelmia, usein päinvastoin, eli samat ongelmat mistä naiset täälläkin puhuvat.
En voi sanoa että yksikään nainen olisi ollut erityisen huono, muutama on ollut hieman passiivinen eli ns. lahna, yksi oli vähän liian tiukka vaikka meikäläisellä onkin suht pieni muna, yksi raapi aina selän punaisille naarmuille kynsillään jne...
No, kaikissa meissä on vikamme. - minänen=)
Huonoin 'pano' oli ehkä joskus kakskymppisenä kun otin jätkän baarista mukaan, kun kämpille päästiin esileikkeihin asti, mutta sitten alettiin tappelemaa siitä kumpi on alla ja kumpi päällä ? Naurettavaa käytöstä....... :D
- Lännen nopein ori
Huonoin pano on 9 vuoden takaa kun baarista bongasin 15v vanhemman tuntemattoman kuuman MILFin. Saavuttiin hänen kämpille ja siinä sohvapenkillä suutelimme ja koskettelimme toisiamme.
Lopuksi siirryimme sänkyyn ja tunsinkin heti että tämä ei pääty tasapuolisesti. Sängyssä milffi oli kiinni kalussa kiimasta täristen ja ohjaamassa paljaalla sisälle jonka toiminnan kerkesin keskeyttää ja kävin hakemassa lompakostani Näkin "käytä näkkiä niin ei tule niin äkkiä"-lause ei toiminut alkuunkaan ja kun sain uljaan yksisilmäiseni survottua milfin läpimärkään tuheroon niin jo muutaman tuönnön jälkeen jouduin päästämään syvän huokauksen saattelemana täyden lastin kumin sisään.
Tähän arvoisa laydy totesi että: "Enkö saa tamän enempää?" Lupasin uusintakierroksen mutta muijan nukahdettua keräsin hiljaa vaatteeni ja poistuin vähinäänin. Olin vaan niin kiimassa hänen seurassaa jo ravintolassa ja vähällä en tullut klassisesti reisille. Ei ollut sen reissun jälkeen oikeen "panomies"-fiilistä :)
Luppukliimaksi asialle tuli noin 5vuotta tapahtuman jälkeen jolloin selvisi että ko. milffi on kohtuu hyvän kaverini äiti :D. Eipä ole tullut käytyä kylässä siellä...
Mutta niinhän sitä sanotaan että jokainen hankkikoon omat orgasminsa :D.
Merja jos luet tämän niin älä pleace kysy pojaltasi kuva olen :/ - nainen 4567uio
Olen huomannut että harva mies on oikeesti hyvä sängyssä.Mulla meinaan löytyy näitä "ei niin mukavia" seksi kokemuksia aika lailla.
4 miestä (ei samaan aikaan) on ollu semmosia että ei oo mitään muuta tehnyt kun työntänyt munaa sisääni.Ei ole hipaissutkaan minua alakerrastani.
1 miehellä oli TODELLA pieni muna ja se jyysti kuin kani,eikä tuntunut missään.Tilanne oli kiusallinen ja koominen.Säälin tätä miestä.Lopetimme leikin kesken,sillä ei siitä tullut yhtään mitään...
1 mies sormetti niin että alapää oli monta päivää todella kipeä! En tiedä miten se oli edes mahdollista.Tuntui niin pahalta.Minä jopa siirsin tämän miehen kädet pois sieltä kokonaan kun teki niin kipeää mutta ei kun takas vaan ja repimään paikkoja auki...auz sattuu vielä pelkkä ajattelukin.Se oli jopa ihan komea tyyppi,en voi ymmärtää miten kukaan voi olla noin tunari.
1 mies oli komea,ties vaikka mitä asentoja,sormetti,nuoli MUTTA kun minä otin suihin niin meinas laatta lentää,haisi ja maistu niin pirun pahalle.Kaiken huipuksi sain KARVAN suuhuni,jonnekkin aika syvälle enkä saanut sitä millään pois.HYI VITTU kyllä halut meni.
nyt ei tähän häätään tule muita mieleen mutta näitähän riitää...- -
Ehkäpä naiset olisivat sinun juttusi.
- Anonyymi
Minä mies 36v. Tapasin baarissa pikutunneilla nuorehkon naisen. Menimme hänen kämpille. Haki lattialle ohuen vaahtomuovipatjan ja otti sohvapöydältä sanomalehtien ja omenrönttien alta kondomin.
Riisuttiin alasti ja menin patjalle, huomeessa oli ikkuna ilman verhoja, josta näkyi suoraan jalkakäytävälle..
Kondomia käski käyttää koska oli hänelle uusi. Nainen tuli päälleni ja alkoi sovittaa itseään pano reikään..
Naisella oli tosi pyöreän nätit tissit, kstsoin muttei saanut koskea.
.Minulla ei seisonu sitten tippaakaan, hyvä ettei kondomi tippunut...yritin hinkata rakoon mutta ei se minun paras rippikoulukaverini siitä herännyt..
Pyysin puhelinnumeroa jotta soitan huomenna sunnuntaina, sain numeron joka ei sitten vastannut koskaan.
Se oli minun kaikkein surkein ja huonoin pano , oikein pienillä kirjaimilla. - Anonyymi
... mutta miten joillakin voi olla NIIN pohjaton tai löysä ....Pakko vaan sanoa että niitä tiukkoja on vähän tullut vastaan...keskiverto pimppaa ihan liikaa....onko Suomen geenit sellaista puoliväljää penaalia, vai onko pääongelmaisia näillä leveysasteilla suurin osa...heijastuu sitten alakertaan...toinen huomio: yleensä hyvännäköinen mimmi on sängyssä plaah...lahna...........rumemmat muijat olleet parempia:-) ja 3. lisäys....vähän pullukka/muodokas mimmi max 160cm pätkä.....avot mikä herkku paketti...tiukka ja kostea pimppi....poikkeus ollut yksi pitkä hoikka honkkeli 50 kybänen hoitsu 187 cm ilman korkkareita, tissit ihan kivat ja pimpsa JÄÄTÄVÄN tiukka, ei meinannut mahtua...oin niinku että mistä tämmöstä ees tulee, oli kyllä luonteeltaan todella ihanimpia ihmisiä joita panoretkillä tavannut...voiko silmät kertoa mitä sängyssä odotettavissa????
- Anonyymi
Mulla on mainitsemasi herkkupaketti kohta 8v vaimona.
159cm tumma tukka, pillua saan ja on tiukkaa tavaraa.
- Anonyymi
.....ja sitten. Harva muija osaa ottaa oikeesti SUIHIN! TOIVOISIN jotain kurssia pakolliseksi ennenkuin lähtee väkisin yrittää...moni unohtaa että siinä seisovassa kyrvässä on muuten tuntoaisti....
- Anonyymi
Samaa mieltä!
Pari hyvää suikkelia ollu muuten on semmoisiakin pureskelijoita useimmat, nyksäkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi962484Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap282326Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191998Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663831601- 1071518
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1621277Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571062- 71994
- 78939
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha177918