Alkaa jo mennä yli ymmärryksen kun viikkokausia kamala haju leijunut Mäntän keskustassa. Eipä paljon kulttuuri-imagoa nosta tämä löyhkä. Älkää kukaan eksykö Mänttään, haiseva paikka. Kertokaa edes johtuuko Pättiniemestä vai onko tehtaan ansiota.
Mäntässä haisee!
9
365
Vastaukset
- Samaasukki
En nyt haluaisi valitta mutta Mänttä lienee ainoa kaupunki Suomessa jossa langaton verkko ei vaan toimi.
- rasistiverkko
Ei toimi kun PHP haluaa myydä valokuituyhteyden.HALVALLA. Mutta hajun syy ei ole se.Voisiko se johtua pakolaisista?
- komeitaMiehiä
Kyllä se haju tulee persujuntin huonosti pyyhitystä peräaukosta.
Peruspersu on sellainen reppana joka ei naista saa kovasta yrityksestä huolimatta ja siksi kadehtii siististi pukeutuneita hyvävartaloisia maahanmuuttaja-adoniksia jotka eivät haise kaljalle, hielle, paskalle eivätkä kirpputorilta ostetuile runkatuille lumpuille - LeenaMäntästä
Samaa mieltä olen.
Kyllä ennemmin rakastelen siistin hyvävartaloisen tumman miehen kanssa kuin hieltä ja kaljalta haisevan rivouksia humalapäissään huutelevan suomalaismiehen kanssa.
Tällaisia itsestään liikoja luulevia juntteja ovat varmaankin juuri nämä PS:n kannattajat.
Ainoa syy rasismiin on juuri tämä huono menestys vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Itse politiikastahan ne tuskin mitään ymmärtävät. - mansentyttönen
Samanlaisia kokemuksia myös täällä Mansessa. Elämäni parhaat orgasmit olen saanut mustien miesten kanssa.
Ovat olleet terveitä niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Isot kalut ja hyvä käytös. - perusmies_rasistiverkko
Haistakaa te demarinarttut pitkä paska. Viksu suomimies ei koke teihin pitkällä tikulakaan
- junttinaistenmies
Olen aina saanut naisia hyvin,vaikka en pakolaisia siedäkään.Yksi ryhmä on johon en koske pitkällä kepilläkään,on vihervasemmistonaiset,hokevat poliittista agendaansa kesken hommien,se vie halut.Erityisen vastenmielisiä ovat toimittajanaiset,varsinki paikallislehtien.
- NAINKUNAIN
Sinähän puhut niinkun olisit joskus saanut heiltä itisvinkulaa.
- Jack_Hackerman
Oletko nyt ollut siwan kulmalla kyttäämässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760