kun ostat hevosen....

JamSuLii

eli kun ostat oman hevosen niin saatko sen ns. "mukana" ruokintaohjeet [eli siis mitä mössöihin] vai pitääkö sun laati se itse? mist tietää et mitä kaikkee sille pitää sekottaa mössöön?

6

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namsu

      kyllä saat varmaankin,ainakin pyytämällä.Ei ole hyväksi jos hepan elin ympäristö ja ruokailu muuttuu jovin radikaalisti samaan aikaan.eikä muutenkaa saa koskaa tehä liian nopeita ruuan muutoksia

    • kenai

      ..hevonen tulee paketissa jossa on kaikki käyttöohjeet...

    • Unennäkijä

      Minulle on kaikkien hevosien ostohetkellä kerrottu suunnilleen se mitä hevoselle on annettu ja kuinka paljon.Sitten saan itse katsoa onko se enää tarpelliista ja näin.

      Toki riippuu siitä että onko hevosesi pelkkä maastoiluheppa jolla ei kisata ja treenata rankasti, silloin se ei tarvitse niin paljon mössöjä ja niin paljon. Ja toki kuinka vanha se on. Ja taas jos sitä kisataan ja treenataan niin sitten taas toki mössöjä tarvitsee enemmän ja suuremman määrän kerralla.

    • HulluHessu

      Sitten kun ostat hevosen niin kyllä sulle kerrotaan mitä se syö ja kuinka paljon.Ainaski mulle on kerrottu aina.Ja ruokinta ohjeet voi pyytää.

      • ti´nsku

        mä kun ostin kesällä vuosia sitten ekan hevoseni, sain jopa heinät yms mukana ja entinen omistaja sano että pärjäät näillä jouluun asti, oli tosi hieno juttu sillä mulla ei ollut kotona vielä yhtään heiniä yms vaikka polle pääsi kyllä laitumelle syömään.

        mut varmaan harva hevosensa myyvä antaa tollasen "starttipaketin"


      • HANNA
        ti´nsku kirjoitti:

        mä kun ostin kesällä vuosia sitten ekan hevoseni, sain jopa heinät yms mukana ja entinen omistaja sano että pärjäät näillä jouluun asti, oli tosi hieno juttu sillä mulla ei ollut kotona vielä yhtään heiniä yms vaikka polle pääsi kyllä laitumelle syömään.

        mut varmaan harva hevosensa myyvä antaa tollasen "starttipaketin"

        aantokone ihan oikeesti nin paljon heinää vaikka mulla oli heinää kun minä ostin ponin kaks vuotta sitten kun meillä oli lehmiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe