Vartijakorttihakemuksen hylkääminen

ozzi123

Mielenkiinnosta kyselen,onko kenenkään vartijakorttihakemusta koskaan hylätty,ja jos on niin miksi? Valititko päätöksestä ja jos kyllä niin menikö läpi? Haitko uudestaan korttia myöhemmin,mikäli et saanut sitä ensimmäisellä yrityksellä?

10

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulmuset

Ei vartijakortti, mutta JV-kortin uusiminen lykkääntyi, kun oli verorästejä toiminimen jäljiltä. Kolme kuukautta odottelin päätöstä, kun on kuulemma "epäluottamuslause tällaiset laiminlyönnit.

Samaan aikaan tuttava pääsi linnasta pahoinpitelyn ja huumausainerikkomuksen sovitettuaan, ja sai kortin välittömästi takaisin.

• Epäluotettavaaa

Missä linnassa kaveris oli "lomalla" ?

• pulmuset

Suomenlinnassa

• asd1233

Minuakin kiinnostaisi että onko kenelläkään kokemusta tuollaisesta,olen kuullut niin paljon erilaisia juttuja että kenelle kortti on myönnetty ja kenelle ei. Joku on saanut kortin vaikka on ollut taustalla esim. tuomio pahoinpitelystä,kun taas olen kuullut että jollakin on lykkääntynyt kortin saaminen rikoksesta josta on tehty sjp eli ei ole tuomittu ollenkaan.

Mitä rekistereitä ne poliisissa tarkastelevat ennen kuin tekevät päätöksen kortin myöntämisestä? Ainakin rikosrekisteriä ja sakkorekisteriä,mutta entäs muita?

• järj-valvoja

Kyllä ne myös ajoneuvon rekisterin katsovat, mahdollisesti myös äänentoiston ala-ja ylärekisterin sekä linnunradan tähtirekisterin.

• 567872

Minulla hylättiin JV-ja vartijakortit molemmat ensimmäistä kertaa hakiessani. Hassua oli se että olin muutamaa kuukautta aikaisemmin toiminut väliaikaisena järkkärinä eikä silloin mitään ongelmaa ollut, vaikka poliisin kautta tiedot meni myös silloin..

Syynä reilu vuosi sitten tapahtunut pienehkö rikos, josta opin kantapään kautta. Täytyi lähettää selvitykset lääkärin avulla siitä, ettei "menneisyyteni" enää vaivaa minua. Lopulta sain kortit taskuuni, vaikka aika härdelli olikin.

Eli jos on kahden vuoden sisään korttien hakemisesta ollut rikesakkoa suurempaa asiointia poliisin kanssa niin kannattaa varautua siihen että joudut selvittelemään asiaa. Itsellä oli likellä ettei kortit jääneet saamatta mutta asianmukaisten selvitysten ansiosta sain luvat.

• rer32

Jos saan kysyä, niin millaisesta "pienehköstä rikoksesta" oli kysymys? Ihan vain sillä kysyn kun itse suunnittelen jv-kortin hankintaa mutta taustalla muutamia sakkoja itselläkin parin vuoden takaa liikkennerikkomuksista.

• 567872

Väkivalta ja huumerikoksia sekä rattijuoppous.

• dfasadfdse

Ja tuollaisilla taustoilla pitäisi päästä vastaamaan ihmisten ja omaisuuden turvallisuudesta?

• huonompikoei

Juu menneisyyteni ei enää vaivaa olen entinen alkoholisti 10 vuotta raittiina, laulelen kirkkokuorossa. Kortti tulikin postissa. Itse en hakeutunut alalle vaan minua pyydettiin, nyt minua työllistävät kaikki mahdolliset tahot hirveä määrä töitä. Pankkikin rupesi takaajakseni rupesi kyllä luottamuksen voi saada takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      174
      2316
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1305
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1058
    6. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1008
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      989
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe