ketään naista kuka haluis munaa, en kestä tät selibaattii...
oisko kotkas
21
122
Vastaukset
- elviiravm42
Mitäs mää sun munillas teen muut kun pimpukkaa lätkyttämään et toivottavasti ne isot ja roikkuvat. Mää haluun sitä kalua itsessään sissään ja kunnolla. Prinssinnakkii en kyllä sitten huali.
- halukas55
siis olet nainen kotkast?
- pimpaxi
Kotka Kotkasta!
- elviiravm42
halukas55 kirjoitti:
siis olet nainen kotkast?
No kotkast kotkast vai haluuksää sotkas ja jumankaut mää on naine piäst jalkkoihin ast. On uhkeet utareet ja piukk lantio sekä muhkee persusta ja silostaki silosempi pimpukka ttuuks nuolee kiimanorot? Mut katokii sit ettet oo mikkään prinssinnakki ku mää en kyllä sellasta huali!
- 55halukas
joo kelpaa, laitas elviiravm42 sposti ni katotaa mihin johtaa ;)
- elviiravm42
Sää tairat olla prinssinnakii joka taval ku tommossii höpöjät. Mää oon naine ja mää en täällsposotejani kaikil tähä antel. Tukkeutuu pia kok loota kaike mmaailma prinssinnakkien ehrotuksist ja mää ku en sitä helekutin prinsinnakkii huali! Ooks sää miäs vai hiir? Mää orotan. Jamuistakii site ett mää haluun pann ja kunnol! Ja katokii ettet oo mikkään lerppukikkeli!!
???
- kysyjosetymmärrä
voi voi voi
no ihan miäs oon
- kysyjosetymmärrä
ja ikä oli
21v
- kysyjosetymmärrä
siis olet miespuolinen nuori aikuinen, minä ainakaan en luokittelisi ikäistäsi vielä mieheksi
siä naine kotkast, saiskos sitä seksiä??
- naismieskenties
Mä luulen et sun kädet sitä seksiä antaa ihan itelles. Ei kotkassa seksiä harrasteta!
- MunaTarvitaan
Mää haluan munan! Tekisi mieli paistettua munaa, mutta hitto vieköön, kun juuri eilen söin viimeisen munan. Eikä millään jaksais lähtee ennen aamupalaa vielä kauppaan.
- mullekanssa
Minäpäs voisinkin tehdä munakkaan jos vain olisi munia ;-)
- isojapaksu69
Tääl kotkas ois munaa tarjol ;))
- kelpaismulleki
voi jumpe, mitä ne munat siel kotkas tekee. Tuo tänne.
kelpaismulleki kirjoitti:
voi jumpe, mitä ne munat siel kotkas tekee. Tuo tänne.
Niin minne? Laita vaikka viestiä [email protected]
- jäinköilman
Kotka hiljentynyt..jokos kaikille munille löytyi ottaja..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059