oisko kotkas

arttudeah96

ketään naista kuka haluis munaa, en kestä tät selibaattii...

21

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elviiravm42

      Mitäs mää sun munillas teen muut kun pimpukkaa lätkyttämään et toivottavasti ne isot ja roikkuvat. Mää haluun sitä kalua itsessään sissään ja kunnolla. Prinssinnakkii en kyllä sitten huali.

      • halukas55

        siis olet nainen kotkast?


      • pimpaxi

        Kotka Kotkasta!


      • elviiravm42
        halukas55 kirjoitti:

        siis olet nainen kotkast?

        No kotkast kotkast vai haluuksää sotkas ja jumankaut mää on naine piäst jalkkoihin ast. On uhkeet utareet ja piukk lantio sekä muhkee persusta ja silostaki silosempi pimpukka ttuuks nuolee kiimanorot? Mut katokii sit ettet oo mikkään prinssinnakki ku mää en kyllä sellasta huali!


    • 55halukas

      joo kelpaa, laitas elviiravm42 sposti ni katotaa mihin johtaa ;)

      • elviiravm42

        Sää tairat olla prinssinnakii joka taval ku tommossii höpöjät. Mää oon naine ja mää en täällsposotejani kaikil tähä antel. Tukkeutuu pia kok loota kaike mmaailma prinssinnakkien ehrotuksist ja mää ku en sitä helekutin prinsinnakkii huali! Ooks sää miäs vai hiir? Mää orotan. Jamuistakii site ett mää haluun pann ja kunnol! Ja katokii ettet oo mikkään lerppukikkeli!!


    • ???

      • kysyjosetymmärrä

        voi voi voi


    • no ihan miäs oon

      • kysyjosetymmärrä

        ja ikä oli



    • 21v

      • kysyjosetymmärrä

        siis olet miespuolinen nuori aikuinen, minä ainakaan en luokittelisi ikäistäsi vielä mieheksi


    • siä naine kotkast, saiskos sitä seksiä??

      • naismieskenties

        Mä luulen et sun kädet sitä seksiä antaa ihan itelles. Ei kotkassa seksiä harrasteta!


    • MunaTarvitaan

      Mää haluan munan! Tekisi mieli paistettua munaa, mutta hitto vieköön, kun juuri eilen söin viimeisen munan. Eikä millään jaksais lähtee ennen aamupalaa vielä kauppaan.

      • mullekanssa

        Minäpäs voisinkin tehdä munakkaan jos vain olisi munia ;-)


    • isojapaksu69

      Tääl kotkas ois munaa tarjol ;))

      • kelpaismulleki

        voi jumpe, mitä ne munat siel kotkas tekee. Tuo tänne.


      • kelpaismulleki kirjoitti:

        voi jumpe, mitä ne munat siel kotkas tekee. Tuo tänne.

        Niin minne? Laita vaikka viestiä [email protected]


    • jäinköilman

      Kotka hiljentynyt..jokos kaikille munille löytyi ottaja..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe