Qliro kokemuksia (mm. osamaksu CDON)

kauhiostus

CDONiin vaihtui tänä vuonna osamaksut Klarnasta Qliroon ja ensimmäinen asiakaspalvelu kokemus kyseisestä firmasta hyvin negatiivinen. Ainakin asiakaspalvelija hyvin epäammattitaitoinen. Eli kysyin s.postilla tilauksesta jonka ostin Osta nyt - maksa elokuussa ja halusin maksaa laskun pois, noh viestinä saapui että heillä ei ole vielä laskua luotu, noh ei siinä mitään, jäin odottelemaan ja tilasin CDONista jo muutakin, mutta peruin kaupan samantien. Lasku kun vihdoin kolahti postiluukusta, huomasin, että laskulla näkyi molemmat ostokset ja eikä siinä kovin selvästi erotltu mikä korko kuuluu mihinkin, enhän minä halua toisesta ostoksesta maksella turhia. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin suoraan että paljonko maksan, kun maksan vain tämän kertamaksun (Osta nyt - maksa elokuussa) selitin tilanteen, että peruin toisen tilauksen jo CDONilta ja heiltä tuli asiasta vahvistus. Noh vastauksena tuli epämääräinen viesti, että he eivät voi mitätöidä tuotteita laskulta vaikka halusin tietää, että paljonko maksan ensimmäisestä tuotteesta korkoineen, eli paljonko summa on. Lähetin uuden viestin kysyen samaa asiaa ja vastauksena sain tällöin että lasken yhteen korot ja käsittelymaksut. No enhän voi edelleenkään tietää mitkä näistä on mitätöidyn laskun korkoja ja mitkä tämän ensimmäisen ostoksen laskuja, kysyin vielä kerran että voivatko he millään antaa sitä summaa suoraan ja vihdoin tämä asiakaspalvelija onnistui sen kirjoittamaan viimeiseen viestiin. Jos olisin maksanut olettamani summan olisin maksanuit n. 5€ yli mitä lopullinen summa tuli olemaan. CDON tuntuu muutenkin huonontuneen vuosien mittaan ja nyt tämä vielä.

52

9224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puusd2

      Ei ole kyllä kokemusta kyseisestä firmasta, mutta Klarna kyllä toiminut hyvin.

      Pakko sanoa näin asiakaspalvelijan näkökulmasta että on kyllä typerä palvelija ollut...

      • Japi2502

        Niin, enpä tiedä mitä bisnestä ko. Firma tekee kun minullekin tuli viesti firmasta: kuukausilaskusi on lähetetty osoitteeseen kennethflood7@gmail.com. Terveisin Qliro. Tämä tuli matkapuhelimeen, vaikka puh.nroni on nykyään salainen. Laitoin numeroni salaiseksi sen jälkeen kun oli tullut soitto +43 alkuisesta numerosta (Itävalta)...Puhuivat jotain sijoitustuotteesta ja pyysivät tietokoneella avaamaan jonkun sivuston. Lopetin kontaktin siihen. Koettivat soittaa 11 kertaa seuraavana päivänä...en vastannut...Seuraavaksi koitettiin soittaa +49 alkuisesta(Saksa) numerosta ja kahdesta Suomesta olevasta puhelinpalvelufirmasta...en niihin soittohin vastannut. Sitten tuli viesti Matkahuollosta:teille on saapunut jaettava lähetys..Olkaa yhteydessä puh.nro se....no ei sellaista puh.nroa edes löydy netistä. Soitin matkahuoltoon ja siellä kertoivat, että ei minun nimelläsi ole mitään lähetystä. Oli joku Novatron niminen firma ja täällä Suomessa yhteyshenkilö siihen lähetykseen. Näiden asioiden takia laitoin puhelimen salaiseksi, mutta silti on Qliro onnistunut lähettää viestiä matkapuhelimeen, vaikka se on nyt ollut salainen. Onhan se tiedossa, että tietyt puhelinpalvelufirmat toimivat huijaustarkoituksissa..heitetään huijaustäkyviestiestejä ja katsotaan mistä tärppää. Olen laittanut jo asian rikospoliisille, jotta nykyään tapahtuvat huijaustäkyhommat eivät levisi. Tältä Qliro firmasta olen pyytänyt lisätietoja,,kuka on toimeksiantaja ko.viestille ja kuka on hakkeroinut salaisen puh.nroni ja mitä ko. "Kuukausilasku" pitää sisällään.


    • Lilja6

      Asiakaspalvelu kyseisessä firmassa on kyllä kummaa, CDON on muutenkin todella huono firma nykyisin.

    • Pirjo_O

      Qliro... Aivan järkyttävää palvelua ja täysin perättömiä väitteitä yrityksen maksupotentiaalista, vaikka kysymyksesssä vain muutaman sadan euron ostos. Ehdotin myös laskun maksamista etukäteen tai pankkisiirrolla vakuuttaakseni että rahaa löytyy. Tämä ei kuitenkaan käynyt. Tulen boikotoimaan kyseistä firmaa ja tätäkautta myös CDON.COM:ia niin pitkään, kun Qliro opettelee tekemään oman työnsä. Tulen myös tekemään kaikkeni, levittääkseni tätä sanomaa muillekin. Jokainen voi itse miettiä kenen häviö on, kun ei tutkita yrityksein luottotietoja ja vedetään hihasta päätös olla myymättä.

    • J.D68

      Järjestäen ongelmat näiden ulkomaalaisten yritysten kanssa alkaa,kun tavaraa pitää ruveta palauttelemaan ja siitä johtuen laskua korjaamaan.Miten monta vuotta meni että aikaisempi laskuttaja laittoi asiansa sellaiseen kuntoon että homma toimi täällä suomessa.Itse jos tilaan CDON.comista käytän muita maksutapoja kuin laskulle ostamista.Halvemmaksi sekin tulee,kun että epämääräisiä laskuja rupeaa tulemaan ja sitä kautta luottotietojen menetys.

    • rahaton72

      Aivan perseestä kyseinen pulju!!! Yritin ostaa osamaksulla tuotteita vaan eipä onnistunut. Ikinään ennen ei ole vastaavaa tilanetta tullut eteen. Kysyin että miksi ei onnistu vastasivat epämääräisesti viitaten maksukykyyni. Klarna toimii.

      • ihimehommaa

        Ihan sama juttu täällä, paitsi että olen vasta laittanut kysymyksen millä perusteella ovat maksukykyni arvioinut, kun en mitään tietoja ole sinne laittanut, enkä siihen ole vielä vastausta saanut No jos ei tämä ei ratkea ihan parilla s-postilla, niin annetaan rahat sitten semmoiselle jolle kelpaa. Tässä menettää rahaa niin CDON.com, kuin kyseinen pulju.


      • Kanta_asiakas
        ihimehommaa kirjoitti:

        Ihan sama juttu täällä, paitsi että olen vasta laittanut kysymyksen millä perusteella ovat maksukykyni arvioinut, kun en mitään tietoja ole sinne laittanut, enkä siihen ole vielä vastausta saanut No jos ei tämä ei ratkea ihan parilla s-postilla, niin annetaan rahat sitten semmoiselle jolle kelpaa. Tässä menettää rahaa niin CDON.com, kuin kyseinen pulju.

        Mitä ongelmaa siinä on, ei itsellä koskaan ollut mitään ongelmia.
        Tilaan ja laitan laskun erääntymään määräpäivänä, ei yksinkertaisemmaksi voisi homma mennä.


      • Anonyymi
        Kanta_asiakas kirjoitti:

        Mitä ongelmaa siinä on, ei itsellä koskaan ollut mitään ongelmia.
        Tilaan ja laitan laskun erääntymään määräpäivänä, ei yksinkertaisemmaksi voisi homma mennä.

        Toimiiko se Qliro hyvin että sillä on helppo maksaa?


    • Tummmeli

      Asiakaspalvelu on ylimielistä ja tympeää kun yrität selvittää laskun sisältöä.Lisäksi tulee maksumuistutus heti jos et maksa eräpäivään mennessä.Näitä voi tulla samassa kuussa useita ja myös muistutusmaksuja useita/kk. Ja muutenkin laskut ovat epäselvät.Minulle ei tule edes joka kuun laskut perille...sitä en tiedä onko vika sitten missä...Muistutusmaksut kyllä laskulta löytyy,ne ei katoa...

      • Tummmeli

        Ja Klarna on kyllä hyvä.Pelaa asiakaspalvelu ja laskuihin koskevat kysymykset saa chatissa hoidettua nopeasti,hyvä asiakaspalvelu.


      • Tummeli1

        Eilen tuli uusin lasku 19e.Kun olin yhteydessä niin todellinen laskun summa onkin 34e.Ei ime että muistutusmaksuja syntyy!!!


      • ruonhyvä

        Klarnassa ärsyttää se, että jos ostat tiliin lisää tavaraa niin laskuja voi tulla useampi kuun aikana ja yhtään ei tiedä mitkä on oikein ja sitten tuleekin jo muistutuslasku.


    • Karira

      Ihme pulju tuo qliro. Eivät vastaa sähköpostiin ja chat on jatkuvasti suljettuna. Huomautuslaskusta ei oikei selviä mitä pitäis maksaa ja kuinka paljon.

    • kiukkunen

      Mulla sama ongelma qliron kanssa, maksa vasta joulukuussa. Nyt en saa osamaksuun laskuja.
      Klarna toimi hyvin ja vielä maksan vanhoja laskuja sinne.

      • Paskapersepaska

        Ihan paska.


    • mitäihmmm

      Itsellä myös todella negatiivinen kokemus kyseisestä firmasta. Tilasin Nellystä (hekin siirtyneet käyttämään qliroa) ja palautin kaikki tuotteet, Nellystä vastattiin, että lasku mitätöidään. Silti tuli qlirosta lasku, joka sisälsi vain laskutusmaksun ja jossa eräpäivänä 30.12. Muutamaa viikkoa myöhemmin tuli samaisesta laskusta maksumuistutus 5euroa, eikä eräpäivä alkuperäisessä laskussa ole edes mennyt vielä!!! Aion kyllä valittaa asiasta, sillä periaatteessa minun ei kuuluisi joutua maksamaan yhtään mitään koko tilauksesta, minkälisäksi nelly tosiaan ilmoitti mitätöivänsä laskun, kun kaikki tuotteet palautin.

      • Anonyymi

        Haluan ostaa Nellysta, suositteletko? Qliron kanssa?


    • noprob

      Eipä toistaiseksi (yhden) kokemuksen perusteella mitään negatiivista Qliron laskusta. Tilaus CdonComista, lasku tuli s-postiin vasta tuotteen toimituksen jälkeen.

      Katsellaan nyt vielä tuleeko mitään "uusintalaskua". En usko kuitenkaan ja jos tulee niin itse vanhana asiakkaana aioin olla sitten suoraan yhteydessä CdonComiin.

    • kahvituttaa

      Täällä kanssa parinsadan euron tilaus tyssäsi muka tuotteiden summaan ja tuotteisiin joita halusin tilata! (lisäravinteet) :D Mistä lähtien on yritykselle on kuulunut mitä MINÄ haluan tilata? Tällä menolla kyseinen yritys on konkassa hyvin nopeasti. Klarna takaisin nettikauppoihin!

      • noprob

        Kannattaa varmasti aina reklamoida sinne liikkeeseen mistä tilaa. Voi olla että myyjillä & Qlirolla on jokin diili jossa tietystä summasta halutaan tarkistaa vielä ostajan maksukyky, oikeat tiedot, jopa ikä riippuen tuotteen laadusta.

        Tarpeeksi paljon kun reklamaatioita alkaa ongelmista liikkeille tulla, luulisi heidän etunsa mukaista olla vaihtaa laskuttaja.


    • helvetinkallis

      Ostin kaksi tilausta Qliro osarilla. MOLEMPIEN LASKUJEN KÄSITTELYKULUT 29,90 3,95 LASKUTUSLISÄ! HUOMATKAA JO KÄSITTELYKULUT 70€!! HELVETIN KALLIS!! Klarnalla tilin avaus tuon muttei joka laskuun..

      • Boikottiin

        Juuri aion tästä ihmeellisestä 29,90 käsittelykulusta ottaa yhteyttä Qliroon. Aiemmin olen tilannut CDON:sta, eikä siinä laskussa tällaista ollut!
        Kauppa on Bangerhead, ja meinaan kyllä olla heihinkin yhteydessä.
        Ostojeni summa on 58,80....ja kulut lähes 30!
        Klarna sen sijaan on ihan selkeä minusta.


    • ertyui

      Nyt meni pinna lopullisesti...iso pino huomautuksia tuli tuotteista, joihin en ole edes alkuperäistä laskua saanut!! Viimeinen kerta kun tilaan kyseisen firman kautta mitään! Klarna toimii aina!

    • lkmjn
    • shoppaaja

      Hyvin on palveltu, Qliro ja CDON.

    • Hohhoijakkaa

      Ei hyviä kokemuksia kyseisestä puljusta! Tilasin Lekmeriltä tavaraa ja vaikka lasku oli maksettu ajallaan, sain silti muistutuslaskun, jossa käskettiin maksaa ne vitosen muistutuskulut. Aspa oli töykeä ja koppava ja jäi inttämään muistutuskulujen maksamisestä.

    • KäviLähellä

      Meinasin tänään tilata cdonista itselleni 900 eurolla ostoksia mietin hetken että mikä on Qliro joten menin tutkimaan asiaa ja jätämpä tilauksen tekemättä jos kyseessä on tämmöinen firma

    • Kusetusta

      Täällä myös laskut qlirolla aivan sekaisin. Ei jaksa edes selittää, on niin omituisen monimutkaista..

    • Kyllästynyttilaaja

      Jatkuvasti muka joku lasku myöhässä ja 5e kun otan yhteyttä että onko kaikki laskut nyt ajan tasalla niin saoo että tuli vielä laskumuistutus 5e..ja tosiaan oli ehkä päivän myöhässä lasku mutta jo siitä tuli 5e....todella ärsyttävä....ei toimi edes niiden nettisivut, väittää ettei ole yhtään avointa laskua...pyh koko Qliro!!! En tilaa enää toiste!

    • Miisuu

      Aika negatiivinen kokemus on kyseisestä firmasta myös täällä. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan qliron laskulle saati osamaksulle mitään. Asiakaspalvelu on kyllä asiallinen mutta aika aikaansaamaton.

      Tilasin nellyltä viime vuoden syksynä takin ja valitsin qliron laskun ja ajattelin että maksan tuotteen sitten erissä. Vaihdoin takin kuitenkin isompaan. Kaikki sujui hyvin siihen asti kunnes sain ensimmäisen tililaskun. Siinä oli jo heti laitettu ensimmäinen muistutus ja kun soitin asiasta, kävi ilmi että vaihtamani takki josta oli lasku tullut eräpäivä oli mennyt ohi ja siitä sain muistutuksen vaikka olin palauttanut sen. Asia hoitui siltä osin kyllä. Sitten yhtenä kuukautena ei tullut tililaskua ollenkaan ja soitin taas asiakaspalveluun ja sanoi laittavansa sen sähköpostiin mutta muistutus on jo kuulema ehtinyt lähteä ja poistavat sen sitten tililtäni kun se tulee minulle. Soitin asiakaspalveluun kun sain muistutuksen ja lupasivat sen mitätöidä. Vähän ajan päästä sain laskun jossa oli jo kaksi 5e muistusmaksua eli ensimmäistä muistusta ei ollut ilmeisesti poistettu. Ajattelin jo tässä vaiheessa että voi helvetti sentään, taasko sinne pitää soittaa!! No soitinpa jälleen kerran ja sanoivat vaan että oli käynyt jokin tekninen virhe ja muistutus oli lähtenyt tulemaan. Aikoivat soittaa minulle kun olivat katsoneet tiliniäni tarkemmin. Eipä kuulunut soittoa. Sitten jäi tililasku taas tulematta ja pinna alkoi jo olemaan täynnä! Ajattelin että maksampa kuukausittaisen summan vaikka lasku ei tullut. Päätin kuitenkin laittaa viestiä asiakaspalveluun mikä tilini tilanne on. Sain sitten vastauksen että tilini on jäädytetty koska oli tullut virheellinen muistutus ja sen takia laskuakaan ei tullut. Vastauksen sain kumminkin tilini jäljellä
      olevasta velasta. Mietyttää vaan että miksei oltu ilmoitettu tilini jäädyttämisestä. Kyllähän asiakkaalle sellainen asia pitäisi ilmoittaa. Eikä otettu yhteyttä edes vaikka oli luvattu!

      Että en kyllä suosittele kyseistä firmaa. Klarna on paljon parempi ja mutkattomampi.

    • lasikattokasilatto

      CDONilta tilasin joululahjoja. Tilaus meni muutenkin ihan persuksilleen monin tavoin ja Nordic Feel, jonka tuotteita saa tilattua CDONin kautta, sössi kaikkein pahiten. Tilaus meni lopulta täysin plörinäksi ja lähes kaikki, elokuvia lukuunottamatta, tulivat liian myöhään eli paljon joulun jälkeen. En sitten enää niitä tuotteita edes tarvinnut, kun niitä olisivat helmikuulla toimittaneet.
      Ja sitten niistä vähistä, mitä olin saanut vastaanotettua, tuli Qlirolta lasku osamaksusopimuksen mukaisesti. Meinasin pudota penkiltä. Satasen kauppa yhteensä, josta Qliron käsittelymaksun osuus oli melkein 40 euroa.
      Ilmoitin CDONille, että loppui vuosien asiakkuus juuri tähän kauppaan. Kaikki sössimiset olisin vielä jotenkin niellyt, mutta tuo tähtitieteellinen käsittelymaksun osuus oli kyllä ryöstämisen ennätys.

      • Pykälät_hallussa

        Qliron (jonka laskujen jakelun Suomessa hoitaa itse asiassa Lindorff) tapa toimia on kerätä mahdollisimman paljon euroja maksumuistutuksilla, epämääräisillä laskutuslisillä jne. He (samantyyppinen kokemus myös Lindorffista) toimivat siten, että ikäänkuin irrottavat tuotteen toimittajan itse laskutuksesta eli ilmoittavat, että jos palautat tuotteen niin on muka erikseen otettava yhteyttä Qliroon monimutkaisin ilmoituksin sen jälkeen, kun esim. Nellyltä on tullut ilmoitus, että tuote on palautunut. Tosiasia on se että se kauppa, mistä tuote tilataan, vastaa myös laskutustoiminnan oikeellisuudesta. Qliro lähettää karhuja kolmen päivän välein ja siten maksimoi karhukustannukset ja laskuttaa sekä karhuttaa siten, että asiakkaan on lähes mahdotonta tietää, mistä oikeasti on kyse. Suomessa tämänkaltainen toiminta on laitonta, sillä meillä pätee tietyt pelisäännöt kaupan teossa. Tämä tarkoittaa asiallisia maksuaikoja, korko- ja karhukustannuksia jne. Tärkeää olisi, että jokainen epämääräinen kokemus Qlirosta vietäisiin kuluttajariitalautakuntaan, jotta Qliro saisi sanktiot ja mahdollisesti toimintakiellon ellei korjaa toimintaansa. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET USKOKO KAIKKEA, mitä nämä firmat tuputtavat. Pääsääntö on se, että JOS JOKIN TOIMINTA TUNTUU TEISTÄ VÄÄRÄLTÄ, SE TODENNÄKÖISESTI ON HARKITTUA RAHASTAMISYRITYSTÄ ja siten huijausta.

        Ajatelkaa, kuinka monelle meistä Qliro on lähettänyt muutamien eurojen karhulaskuja, mutta kun meitä on tuhansia, niin siitä kertyy mahtava summa. Siksi näitä pienempiäkään aiheettomia summia ei missään nimessä tule maksaa. Muuten on vaarana, että tästä tulee ns. maan tapa.

        Eilen 19.1.2017 oli Hesarissa artikkeli vastaavanlaisesta toiminnasta mikä kohdistui yritysten laskuttamiseen. Siinä yritettiin veloittaa 2000 euron laskusta 400 euron perintäkuluja, minkä AVI (aluehallintovirasto) totesi lain vastaiseksi ja antoi yritykselle sanktiot. Kun yrittäjä oli siitä reklamoinut, oli ko firma kehoittanut yrittäjää, ettei tämä tekisi kantelua AVI:on.

        Itse en osta enää lainkaan niistä verkkokaupoista, joissa laskuttajana toimii Qliro tai Lindorff (ainakin Nelly ja Hobby Hall). Koska on järjettömän työlästä ja hankalaa selvitellä näitä sotkuja heidän kanssaan ja siksi moni ajattelee, että tämä on vain pikku summa ja maksaa. Nämä rahastusyritykset EIVÄT toimi rehellisesti tänä päivänä. Maailma on siis muuttunut tässäkin mielessä.


    • epätoivoinenmaksaja

      Molemmat, CDon ja Qlarna ovat täysi peestä! Tilasin puhelimen, joka oli rikki jo heti. Takuuta tiedustellessani, pitäisi itse lähettää puhelin Ruotsiin ja vahinkoilmoitus joko ruotsiksi tai englanniksi! Eikä olleet vakuuttuneita ollenkaan, kuuluuko vika takuun piiriin. Jos ei olisi, käsittelymaksun joutuisin maksamaan plus mahd. korjauskustannukset! Sitten alkoi tulla Qlarnalta muistutusmaksuja, etten ollut maksanut laskua eräpäivään mennessä, vaikka maksoin juuri eräpäivänä. Kuulemma kestää kolme päivää, että näkevät, onko maksettu. Siis pitää maksaa varmuuden vuoksi kolme arki päivää ennen! Nyt olen jo maksanut kaksi muistutusmaksua, koska aina laskussa on alkuperäinen eräpäivä plus korot. Tulen hulluksi, milloin tämä päättyy?

    • EiKaiTässä

      Itse olen monesti tilannut cdon:ista kaikenlaista, ja omalla kohdallani qliro on toiminut moitteetta.
      Laskut on tullut perille ajallaan, kerran jopa siirsin eräpäivää myöhemmäksi joka toimi hianosti, eikä kustantanut mitään.
      Tällä hetkellä olen maksanut yli tuhannen euron ostosta jo puolisen vuotta qlirolle, käsittelykulut joista kertyy yli 30€ kuussa on aivan pimeät enkä niitä ymmärrä.
      50€/kk laskulla lyhennän ostokseni jäljellä olevaa summaa noin 15€? huhhei mikä hinta.
      olen myös paristi maksanut suuremman summan kun mitä laskulla lukee, tämäkin joka kerta moitteetta lähtenyt jäljellä olevasta summasta ja tämän johdosta kulut pienenee kun luotto pienenee.
      Asiakaspalveluun olen kerran ollut yhteydessä ja sain ystävällistä palvelua ja vastaukset kaikkiin kysymyksiini ilman jonoa.

      Hyvät on kokemukset ainakin itselläni...

    • Fuck_Qliro

      Todella perseestä tämä koko putiikki. Ensin lähettävät tiedon sms:nä, että lasku lähtenyt - ei mitään maksutietoja mukana eikä mitään ilmoitusta esim sähköpostiin. Jonkun ajan kuluttua perästä muistutuslasku ylimääräisine maksuineen ja korkoineen. Maksoin eräpäivänä. Kuukauden kuluittuä jälleen korkolasku vaikka olin pennilleen maksanut kaikki viivästyskorkoineen. CDON.COMista sen paremmin kuin muistakaan putiikeista, jotka laskuttavat Qliron kautta en tule koskaan ostamaan yhtään mitään.

    • varokaatrettiä

      VAROKAA TRETTIÄ JA QLIRO.a 23, tammikuuta tilasin keittiökoneen tretiltä, kotiin saatuani huomasin että se on rikki, tietysti tein reklaamaation meni lähes kuukausi että sain tretiltä postin palautus kortin. Paketti lähti 22,2,.... lasku taas tuli qlirolta nyt vaikka paketti on palautettu saan jatkuvasti uusia maksumuistutuksia viimeisin 29,4,. olin yhteydessä qliroon heidän mukaansa laskut voi vain tretti hyvittää muuten ne roikkuvat avoimena!!!! tämä kiusaaminen on jatkunut jo yli 3kuukautta

    • Pilaatmaineen

      Älä jauha p.tä.........

    • EiEnääIkinä

      Jep, jep. Menin typeryyksissäni valitsemaan Qliron 0 €:n kampanjan ja kun laskut saapuivat, niissä oli peritty kunnon käsittelykulut. Olisi pitänyt lukea pienellä kirjoitettu präntti:

      Valitsemalla Qliro tilin hyväksyt tiliehtomme ja maksat kuukausittain vähintään 1/24 jäljellä olevasta velasta tai vähintään 9 EUR. Tilinhoitomaksu 3,95 EUR kuukausittain ostojen määrästä riippumatta sekä 22%:n korko. Katso myös vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

      Todellinen vuosikorko on 34,64 % laskettuna esimerkistä, jossa tuotteita on ostettu 1000 eurolla ja luottoa lyhennetään 12 kuukauden ajan niin, että kukin osamaksuerä on 98 euroa. Kokonaiskustannus on 1171 euroa.

    • QLIROHAISTAVITTU

      Tilasin fitnesstukusta protskuja. Osta nyt, maksa kuukauden kuluttua -periaatteella. Noh. Qlirolta tuli viesti, että lasku laitettu s-postilla. Lasku ei tullut perille. Asiakaspalveluun soitto, ja kuulemma heidän järjestelmänsä mukaan lasku on lähetetty (mainittakoon, että heidän järjestelmä on muka erehtymätön.) Nyt sitten maksoin kiltisti 5€ viivästysmaksun, koska heidän järjestelmä on perseestä. PYSYKÄÄ KAUKANA QLIROSTA!!!

      • dsdsdsdsd

        Oletkos itse varmasti naputellut spostin oikein ja tarkastanut roskapostikansiot ym?


    • Kusetettu_2018

      Älkää hyvät ihmiset ostako CDOn.comista mitään jolloin lasku tulee Qliron kautta.
      He eivät halua selvittää asioita van lähettelevät koronkiskontalaskujaan, rikosilmoitus tänään sisään.
      Täysin huijarifirma jossa ei ole edes yhtään ihmistä omalla nimellä töissä vaan sinulle vastaa "asiakaspalvelu"

    • Never_CDONcom

      Samanlainen kokemus, huomautuslasku kerkesi tulla vaikka lasku oli maksettu. Nyt 0 euroa on kuukaudessa kasvanut 20 euroon. Miten olette menetelleet, kannattaako vaan jättää koronkiskonta (JOKA LAITONTA) maksamatta vai viedä asiaa eteenpäin vaikka kuluttajariitalautakuntaan tai Aviin? Tässäkö yhteyshenkilö: Sjunesson, Peter https://www.avi.fi/documents/10191/19290/Luotonantajarekisteri_060313/44cb059e-268a-4aef-a0fc-51fc622c4d4e
      http://www.yritystele.fi/yritykset/perustettu/1131926

      AB Qliro elinkeinonharjoittaja
      Carl Patrik Illerstig edustaja
      Carl Patrik Illerstig ulkomainen edustaja
      Elias Paul Fischbein ulkomainen edustaja
      Nicolas Holger Fredrik Adlercreutz ulkomainen edustaja
      Nils Peter Sjunesson ulkomainen edustaja

    • Wawaeae

      Otin osarilla cdonilta näytönohjaimen jonka hinta oli 220€ ja maksoin kiltisti YLI VUODEN jotai n.10e lyhennyksiä jonka jälkeen tuli jossain vaiheessa kirje että sopimus on irtisanottu maksamattomien laskujen takia joten maksappa 220€. Eikä siinä vielä kaikki, lindorff perii minulta 30€ koska asia oli kerennyt siirtyä heille!!! Mitä v###ua? Lopullinen summa on yli 400€! En tiiä mitä tehdä, pitäiskö vetåä jotakin pataan tai jotai? Hienoa asua täs nykysuomessa jossa kusetus on arkea.

    • Hämärää

      Itsellä myös huonoja kokemuksia... Nytkin maksaisin laskun jos olisin sen saanut. Tekstiviesti on tullut että sähköpostiin lähetetty mutta ei löydy edes roskapostista. Kun kirjaudun qliron sivulle niin väittää ettei laskuja maksamatta. Viimeisin lasku lähetetty tammikuussa. Ilmeisesti haluavat kerätä korkoja. Onneksi ei paljoa velkaa niin pääsen eroon. En suosittele! Epäluotettava firma!

    • NoProblems

      Minulla toiminut hyvin. Ei mitään ongelmia ole ollut. Ainakaan vielä...

    • varoitus

      Todella epäselviä laskuja, viitenumerosta ei tietoakaan, ilmeisesti tarkoitukselka että laskua on hankala maksas. Viitenumero lienee asiakasnumero, toivottavasti...

      Ja tuntuu että jatkuvasti saa maksella jotain mutta velkasumma ei juuri pienene, todella kärkkäitä lähettämään muistutuksia, muut fitmat antaa ainakin sen viikon vielä aikaa eräpäivän jälkeen.

      Nämä pistävät jo perinnän käyntiin jos maksu myöhästyy muutamankin päivän!

      • varoitus

        Niin ja "omille sivuille" ei edes pääse, koska sitä sähköpostia ei tule ikinä! Selvästi pimittävät tarkempia tarkempia tietoja askusta.


    • Anonyymi

      En osta myöskään Qlirolla enää mitään. Maksoin tänään Lowellille 50 euroa. Alkuperäinen lasku oli tullut sähköpostiin Qlirolta tammikuussa, sen jälkeen ei yhtä ainutta muistutusta ole tullut! Tänään tuli sitten perintätekstari Lowellilta. Eikö niitä maksumuistutuksiakin olisi kuulunut tulla tässä välissä?? Kun summa on olemattomien perintäkulujen jälkeen noussut 25 eurosta 50 euroon, ainoa vain että niitä maksumuistutuksia ei ole koskaan tullut. Alkuperäinen lasku oli vain unohtunut maksaa silloin tammikuussa.

    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna ihan perseestä koko qliro, laskua ei tule sähköpostiin ja sitten laitetaan paperisena karhu. Kyllä CDON tulee tästä kärsimään, kun ei viitsi enää tilata mitään. Klarnalla toimi hyvin.

    • Anonyymi

      Nellyltä tilasin kesällä Qliron kautta. Useampia tilauksia ja palautuksia. No loppujen lopuksi olin ihan sekaisin siitä, paljonko olen velkaa.

      Omilla sivuilla Qlirossa asiat on esitetty niin epäselvästi. Ja makselin ja siirsin eteenpäin noita laskuja ja sain viimeisen jotain 8 € maksettua joulukuussa.

      En tilaa enää Qliron kautta. Just tuon takia, että se on niin epäselvää eikä saa mitään käsitystä siitä paljonko on kokonaisuudessaan maksettava.

      Pitäydyn Klarnassa, joka toimii kivasti.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 95
      2230
    2. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

      Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      146
      1802
    3. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

      Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1557
    4. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

      Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1164
    5. Missä ravintolassa Martina hakkasi Sofian?

      Ollaan lasten kanssa katseltu youtubesta sitä videota missä Martina pidätetään ja heitetään pihalle sen jälkeen kun hän on hakannut Sofian. Mikä tuo r
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1095
    6. Tiedän ettei tilanne

      Ollut optimaalinen kun tavattiin. Oikeastaan se oli aika sekava tilanne. Silti teit tosi ison vaikutuksen tunteisiini nainen. Olen pahoillani siitä e
      Ikävä
      39
      869
    7. Viimeinen viesti

      Mitä lukee viimeisimmässä viestissä jonka HÄN on sinulle laittanut? Ap aloittaa: viimeisessä viestissä häneltä on kolme numeroa.
      Ikävä
      47
      809
    8. Taisin menettää kaikki mahdollisuuteni suhun?

      Tämmöisiä ajatuksia ollut tässä viimepäivinä.
      Ihastuminen
      23
      769
    9. Stefan eli vankeudessa, kurituslaitoksessa, 9 v ajan

      Mutta vapautui siitä vuosi sitten keväällä ja elää nyt vapaana kuin taivaan lintu ihanan Sofiansa kanssa, nyt saa taas elää! Kaikkea mukavaa heille tu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      725
    Aihe