Olen käynyt työterveystarkastuksessa ja fyyssisesti kaikki oli ok, mutta psyykkisesti ei.
Työterveyslääkäri haluaa psykiatrin lausunnon, koska käytän kolmiolääkkeitä paniikki ja yleiseen ahdistuneisuushäiriöön: xsanor 1mg 1-2 kertaa päivässä ja propral tarvittaessa 1-3 tablettia päivässä. Olen pärjännyt noilla lääkkeillä ilman oireita ja toleranssi ei ole noussut. Työpaikka olisi toistaiseksi ja elämä muutenkin mallillaan, en käytä alkoholia kuin pari kertaa kuukaudessa. Jos psykiatri antaa kielteisen päätöksen, en voi enään jatkaa kyseisessä työssä. Olen ollut 6 vuotta työttömänä ja jos en saa jatkaa tässä ammatissa (tehdastyö jossa, käytetään työkoneita ei ajoneuvoja), niin elämä menee kyllä aivan perseelleen. tipun kelan rahoille. Onko kellään kokemuksia tästä. Olen sairastanut noin 24v. näitä sairauksia. Työpaikka on todella mukava ja viihdyn todella hyvin, ja oireet ovat pysyneet kurissa.
työterveys ja lääkkeet
surukas
1
60
Vastaukset
- pidäpuolesi
On kai täysin kahjoa, jos sinulta nyt evättäisiin työ ja sen antama ilo elämälle. Jos pelkäät pahinta, niin mene jollekin yksityiselle psykiatrille, ja kerro tilanteesi, että olet työkykyinen, työ on sinulle elämä ja sen loppumisesta ei hyvä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816