paljon homoja, sehän näkyy varsinkin Helsingissä hyvin.
Miksi hurreissa on niin
12
<50
Vastaukset
- insideinfo
Du rör dig i homokretsar ?
axel von freudenthal och sjuka rasteorier ...
- rimanalitus
Perämetsän asukas taas kirjoittelee, ei ole tod. näk. edes käynyt koskaan maan pääkaupungissa. Kyllä naurattaa fennojen epätoivo - nyt tuli rimanalitus aloituksessa, piti sitten homot ja Helsinki sotkea mukaan - oi tuota meidän fennoa, mitäköhän se seuraavaksi keksii :):):)
- hahahahahahaha
Et siis osaa vastata että miksi teissä on niin paljon hinttejä? Sehän on kiistaton fakta.
- mariaocheva
hahahahahahaha kirjoitti:
Et siis osaa vastata että miksi teissä on niin paljon hinttejä? Sehän on kiistaton fakta.
Nåja,kanske vi riktigt kan få officiella fakta,vi väntar med spänning.
- olen_huomannut
hahahahahahaha kirjoitti:
Nettifennoissa on puolestaan erityisen paljon kaappihinttejä, aihe kiinnostaa kovin, eikä pelkästään tällä palstalla...
- alkaanäkyäjo
sisäsiitos
- aiheenvierestä_
neffe on kiinnostunut homoista ja sukurutsasta, ennemmän kuin kieipolitiikasta. mistäköhän tämä johtuu?
- endakanalen
aiheenvierestä_ kirjoitti:
neffe on kiinnostunut homoista ja sukurutsasta, ennemmän kuin kieipolitiikasta. mistäköhän tämä johtuu?
Det som man saknar och är intresserad av,det skriver man ju om.
- oikein.kolahti
Nyt sattui ikävästi hurreihin.
- låtallablommorblomma
Inte stör det oss om folk är homosexuella,vi måste inte åtminstone hela tiden påpeka att de finns.
- öööhhhhhhh
låtallablommorblomma kirjoitti:
Inte stör det oss om folk är homosexuella,vi måste inte åtminstone hela tiden påpeka att de finns.
Vooio voi sentään niin...hyyh..nyyh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070