Palsta on nyt täysin kulahtanut?

hohhoijakkaataasen

Ja tiedetään tiedetään:Ei tänne ole mikään pakko tulla ja tee itse parempi aloitus...

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

Kulahtanut?
      Onko tätä mielestäsi käytetty liikaa?

• eräsjokuvaan

No sittenhän tänne maastoituu hyvin tällainen kulahtanut meikä.

• se.ja.sama

Siltä näyttänee näin pikaisesti vilkaistuna.

• hyvinpyyhkii

Mitä väliä sillä nyt olisi kun on muutakin elämää.

• Päänsä.pösäyttänyt

http://urbaanisanakirja.com/word/kulahtanut/
      Huonossa kunnossa oleva eli parhaat päivänsä nähnyt esine.
      Noi ton sun kirjas kannet näyttää tosi kulahtaneilta.

Sivistyssanakirja: kulahtaa
      kulahtaa
      (< ) (arkikieltä) kulua (nopeasti). esim. Matkaan kulahti rahaa. Verkkarit olivat jo vanhat ja kulahtaneet. (< kulua
      Taivutus
      yks. nom. kulahtaa
      yks. gen. kulahdan
      yks. part. kulahti
      yks. ill. kulahtaisi
      mon. gen. kulahtakoon
      mon. part. kulahtanut
      mon. ill. kulahdettiin

Slangisanakirja: kulahtaa
      riutua / näivettyä / kuivaa kokoon / nuukahtaa
      Slangi.net

Rimmaavat sanat: mikä rimmaa 'kulahtaa' sanan kanssa?
      kulahtaa rimmaa näiden kanssa:

ailahtaa, heilahtaa, holahtaa, hulahtaa, juolahtaa, kalahtaa, kellahtaa, kilahtaa, kolahtaa...

• k-kk

Onko noin, ei tää ajatus keskustelu palstasta oo kulahtanu paremminkin sanoisin et tää on lässähtänyt, sillai pissannu sukilleen.

• kylmätotuus

Samoissa aatoksissa olen aloittajan kanssa.
      Nimim. "k- kk" käyttää adjektiivia lässähtänyt ja sekin kuvaa hyvin palstaa.
      Eihän tänne ole tietenkään pakko tulla "poskeisten" ja se lienee myös monien vakinimimerkkien toivekin. Uudet aloitukset tulevat torpatuiksi oitis, siitä pitää huolen päätirehtööri esikuntineen.
      Muutaman sanasen kirjoitan kuitenkin joskus, jos sen koen aiheelliseksi.

Tämä 60-vuotiaiden palsta tuntuu usein 80-vuotiaidenkin palstaa vanhempien henkilöiden sivustolta.

Onhan Suomi24:ssä monia muitakin aihealueita, joihin voi mielipiteensä kirjoittaa.

• kalle.kikkels.sonni

Elikkä KUSAHTANUT.
        Virtsankarkailua loispummeilla.

• Tähän aloitukseen onkin taas hyvä mieltänsä purkaa ja suoltaa näytille kaikki mieltä kiusaavat palstaharmit.
      Olisi kiva nähdä joskus aloitus, jossa kehuttaisiin kuinka mahtavia tyyppejä täällä kirjoittaa ja vielä todella innostavia aloituksia ja aiheita tulee esille.
      Mutta eihän sellaiseen aloitukseen tulisi kuin yksi vastaus ja senkin todettaisiin olevan aloittajan itsensä kirjoittama.
      Minulla ei ole mitään moitittavaa. Pitää tehdä jotain viihtymisestä eteen, eikä syytellä muita, kun ei aina ole kivaa. Etenkään vakikirjoittajia, pääsemään sellaiseksi itsekin, kun ahkeroi.

• Pääseehän jne. aina pitäisi tarkistaa tämän Sonyn ennakkovinkit.

• k-kk

Mä komppaan ,,parturiin pitäs mennä ajetaanko puliksi ja laitetaan kuva esille.

• k-kk

Näköjään kone sensuroi,lopun piti olla ,että saadaan taso nousemaan.

• k-kk kirjoitti:

Mä komppaan ,,parturiin pitäs mennä ajetaanko puliksi ja laitetaan kuva esille.

En minä puliksi, kun haluan kammata pitkää tukkaa. Sinun pulipääsi kyllä haluaisin nähdä.

• Ancelina, mikä estää sen kannustavan aloituksen tekemisen itse, no ookoo. minä teen :).

• Minusta on mukava lukea sellaisiakin aloituksia, joihin ei itsellä ole mitään sanottavaa. Vastauksia lukiessa tuntuu kuin keskustelisi kuitenkin jonkun kanssa, mutta on itse silti vaiti.

Niin, minulle tuli melkein katastrofi, kun näyttö ei avautunut viime sunnuntaina. Olen aina tottunut juomaan aamukahvini lehtiä lukien netistä, koska itselleni ei tule yhtään lehteä. Sen jälkeen kurkistan aina tänne 60-70 palstalle, mikä ihmisiä harmittaa eniten, mutta olin kuin orpo piru helvetissä, koska en päässyt nettiin.

Lukuisten kommelluksien jälkeen sain eilen vihdoinkin uuden näytön, joten kaikki hyvin valtakunnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      78
      1076
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      38
      852
    3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      100
      819
    4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      34
      768
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      43
      678
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      678
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      52
      559
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      550
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      52
      473
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      49
      468
    Aihe