Palsta on nyt täysin kulahtanut?

hohhoijakkaataasen

Ja tiedetään tiedetään:Ei tänne ole mikään pakko tulla ja tee itse parempi aloitus...

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      Kulahtanut?
      Onko tätä mielestäsi käytetty liikaa?

    • eräsjokuvaan

      No sittenhän tänne maastoituu hyvin tällainen kulahtanut meikä.

    • se.ja.sama

      Siltä näyttänee näin pikaisesti vilkaistuna.

    • hyvinpyyhkii

      Mitä väliä sillä nyt olisi kun on muutakin elämää.

    • Päänsä.pösäyttänyt

      http://urbaanisanakirja.com/word/kulahtanut/
      Huonossa kunnossa oleva eli parhaat päivänsä nähnyt esine.
      Noi ton sun kirjas kannet näyttää tosi kulahtaneilta.

      Sivistyssanakirja: kulahtaa
      kulahtaa
      (< ) (arkikieltä) kulua (nopeasti). esim. Matkaan kulahti rahaa. Verkkarit olivat jo vanhat ja kulahtaneet. (< kulua
      Taivutus
      yks. nom. kulahtaa
      yks. gen. kulahdan
      yks. part. kulahti
      yks. ill. kulahtaisi
      mon. gen. kulahtakoon
      mon. part. kulahtanut
      mon. ill. kulahdettiin

      Slangisanakirja: kulahtaa
      riutua / näivettyä / kuivaa kokoon / nuukahtaa
      Slangi.net

      Rimmaavat sanat: mikä rimmaa 'kulahtaa' sanan kanssa?
      kulahtaa rimmaa näiden kanssa:

      ailahtaa, heilahtaa, holahtaa, hulahtaa, juolahtaa, kalahtaa, kellahtaa, kilahtaa, kolahtaa...

    • k-kk

      Onko noin, ei tää ajatus keskustelu palstasta oo kulahtanu paremminkin sanoisin et tää on lässähtänyt, sillai pissannu sukilleen.

    • kylmätotuus

      Samoissa aatoksissa olen aloittajan kanssa.
      Nimim. "k- kk" käyttää adjektiivia lässähtänyt ja sekin kuvaa hyvin palstaa.
      Eihän tänne ole tietenkään pakko tulla "poskeisten" ja se lienee myös monien vakinimimerkkien toivekin. Uudet aloitukset tulevat torpatuiksi oitis, siitä pitää huolen päätirehtööri esikuntineen.
      Muutaman sanasen kirjoitan kuitenkin joskus, jos sen koen aiheelliseksi.

      Tämä 60-vuotiaiden palsta tuntuu usein 80-vuotiaidenkin palstaa vanhempien henkilöiden sivustolta.

      Onhan Suomi24:ssä monia muitakin aihealueita, joihin voi mielipiteensä kirjoittaa.

      • kalle.kikkels.sonni

        Elikkä KUSAHTANUT.
        Virtsankarkailua loispummeilla.


    • Tähän aloitukseen onkin taas hyvä mieltänsä purkaa ja suoltaa näytille kaikki mieltä kiusaavat palstaharmit.
      Olisi kiva nähdä joskus aloitus, jossa kehuttaisiin kuinka mahtavia tyyppejä täällä kirjoittaa ja vielä todella innostavia aloituksia ja aiheita tulee esille.
      Mutta eihän sellaiseen aloitukseen tulisi kuin yksi vastaus ja senkin todettaisiin olevan aloittajan itsensä kirjoittama.
      Minulla ei ole mitään moitittavaa. Pitää tehdä jotain viihtymisestä eteen, eikä syytellä muita, kun ei aina ole kivaa. Etenkään vakikirjoittajia, pääsemään sellaiseksi itsekin, kun ahkeroi.

      • Pääseehän jne. aina pitäisi tarkistaa tämän Sonyn ennakkovinkit.


      • k-kk

        Mä komppaan ,,parturiin pitäs mennä ajetaanko puliksi ja laitetaan kuva esille.


      • k-kk

        Näköjään kone sensuroi,lopun piti olla ,että saadaan taso nousemaan.


      • k-kk kirjoitti:

        Mä komppaan ,,parturiin pitäs mennä ajetaanko puliksi ja laitetaan kuva esille.

        En minä puliksi, kun haluan kammata pitkää tukkaa. Sinun pulipääsi kyllä haluaisin nähdä.


      • Ancelina, mikä estää sen kannustavan aloituksen tekemisen itse, no ookoo. minä teen :).


      • Minusta on mukava lukea sellaisiakin aloituksia, joihin ei itsellä ole mitään sanottavaa. Vastauksia lukiessa tuntuu kuin keskustelisi kuitenkin jonkun kanssa, mutta on itse silti vaiti.

        Niin, minulle tuli melkein katastrofi, kun näyttö ei avautunut viime sunnuntaina. Olen aina tottunut juomaan aamukahvini lehtiä lukien netistä, koska itselleni ei tule yhtään lehteä. Sen jälkeen kurkistan aina tänne 60-70 palstalle, mikä ihmisiä harmittaa eniten, mutta olin kuin orpo piru helvetissä, koska en päässyt nettiin.

        Lukuisten kommelluksien jälkeen sain eilen vihdoinkin uuden näytön, joten kaikki hyvin valtakunnassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe