Tervetuloa Mopovero!

ToivonHartaasti

Hallitus kaavailee ensi kevääksi mopoveroa, toivottavasti tulee. Siihen saisi liittää myös meluveron.

32

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkkkh

      Okkkk

    • Hgggggf

      Hhhcg

    • Tunturilla

      Mopovero voisi olla 30 euroa kuukaudessa mutta jos haluaa ajaa myös klo 21 - 06, yömopovero olisi 150 euroa kuussa lisää.

    • nm1

      Ok.

    • Laitariippukeinukiinni

      Joo saisi tulla tuo mopo-verotus niin vähentyisi se saatanan ärsyttävä pärinä..
      Mopot ja mopopojat ovat perseestä ja syvältä ...

      • 59596619

        Haista vittu saatana senki ylimielinen paska nuorillakin saa olla hauskaa.


    • hjvgfh

      ....

    • parranpärinä

      Pärinävalittamisvero pitäis asettaa, kymppi joka valituksesta.

      • Pimppizz

        Vittuun koko Suomesta mopoilijat, ei täällä pataroida ja päristellä. Kävelisitte matkanne.. Ei melua .. Mikä on ongelma ?


      • hmmppps

        ?????


      • juuuuu44
        Pimppizz kirjoitti:

        Vittuun koko Suomesta mopoilijat, ei täällä pataroida ja päristellä. Kävelisitte matkanne.. Ei melua .. Mikä on ongelma ?

        kusipää


    • hjhh

      Hvcgf

    • hhhyy

      Hvvvv

    • solifercitycity

      Mopovero 150.00 kuuukaudessa!

    • hnmp

      Teinit!

    • heippasvaanniintääseon

      Syksyllä ilmat jo pimenee ja kylmenee, paljon rauhallisempia jo nyt täällä illat ja arki varsinkin.

    • upppp

      .....

    • nuorimopopoika

      Ooksää se hullu ilmarisista joka asuu siin koulu kentä edes keskimmäises talos joka jahtaa mopoilijoita tiiliskivien ja pesäpallomailan kanssa ja tässä vähän aikaa sitten oli kaatanut mopoilijan talon eteensä ja lyönyt tätä?

    • 1vuosi

      2015.

    • Shinobi__

      Joillakin aikuisilla ei ole varaa kulkea työmatkat kuin mopolla matalapalkkaisiin töihin haja-asutusalueella tai yötöihin, nyt vero osuu kyllä vähän väärään osoitteeseen, todella isotehoiset perämoottorit (yli 100 hv huviveneet) olisi parempi verotuksen kohde..

    • eiajelua

      Talvikin tulossa.

    • vuositasollakovamaksu

      Koiravero!

    • ajoiohijuuri

      Mopo!

    • upppp

      ....

    • Veron lisäksi mopoihin tulisi vaatia myös tukeva takapuskuri, joka estäisi keulimisen.
      Myös rekisterikilven pitäisi olla yhtä suuri ja luettavissa kuten moottoripyörissä.

    • Hämeentie

      Ja dieselvero 360€ mautoihin käyttömaksu 180€ niinku muissaki autoissa on. Just ajelin mauton perässä 84km/h.

    • faktaa000

      Tyhmyysvero heti käyttöön, vittuilusta ja paskanpuhmisesta 1000€ per laaki veroa.
      Erityisesti sakkoa syyllistämisestä ja vihaamisesta, Suomi nousuun.

    • viimeyönä

      Mopopojat heitti unihiekkaa parvekkeelleni!

    • talvisinkin

      Mopoilijat!

    • eilenliikkui

      Entä näkikö moni mönkijän?!

    • Narniarnapåsvenska

      Juuvittu, jos mopovero tulee niin kukaan ei enää osta mopoa. Toivottavasti ei tule!

    • mautomies

      Mopoautojakin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe