Olisiko vanhemmat taas vähän hämmentänyt ?

Jokeripokeripoksii

Pääkaupunkiseudun c ikäryhmän vastuuvaltsu eronnut juuri ennen sarjojen alkua. Voi elämän kevät taas.. Olisiko toimiston ovi käynyt tiheään kun oma poika ei saakkaan pelata enää joka toista vaihtoo.
Kyllä sais varmaan moni vanhempi vähän miettii .

12

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliahko

Missä jengissä nyt noin käynyt?

• Turooo

Matinkylän mafian vaikutuspiiristä.

• uteliahko

00 vai 01?

• Turooo

00.

• Ennakkoluuloja

Kannattaa ensin tutkia ennenkuin taas muka vanhempien syytä. ? Voihan syyt olla henkilökohtainen

• Jokerpokeripoksii

Tutkittu.

• ErkkaWee
        Jokerpokeripoksii kirjoitti:

Tutkittu.

Stadissahan se tiedetään, mitä Espoossa tapahtuu.

• Jorma9999999

Niin minun poikani ei saanut pelata niin soitin valmennusjohtoon

• peliaikaapitäätulla

Ihan oikein. Jos maksaa kalliita kuukausimaksuja pitää saada pelata ykkös tai kakkoskentässä! Jos valmentaja ei sitä tajua niin sellainen pitääkin erottaa.

• kitisijä

Espoon taudilla on jo oma tautiluokitus. Aikuiset häärää ja visioi, mutta lapsilta ei juuri kysytä mitä he haluavat. Joukkueita yhdistellään ja hajotetaan, aikuisten harrastus, jossa juniorilla on pieni sivurooli.

• hienoo

Näyttää Bluesilla olevan neljä hyvää kenttää, osaavat hyödyntää hienosti erikois tilanteet, eli sama varmaan ainakin tuossa porukassa missä ketjussa poika pelaa.

• Peliaikaapeliaikaa

Niin juuri sen takia soitinkin kun en minä turhaan ajatellut maksaa siitä että poika pelaa 4 tai kolmos kenttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe