Löytyykö Turusta hyviä runkkupaikkoja ?
Turun runkkupaikkoja
8
84
Vastaukset
- Porinisomela
Löytyy läntiseltäkadulta paradise, siellä käy vanhat lihavat sedät runkkaamassa ja yksi lihava kyylä kyttäämässä toisten runkkaamista.
- Pikkuruinen
Ainakin urheilupuisto, varsinkin yläkentän viereiset kalliot. Itse käyn siellä aamupäivisin, etenkin sateella, ja tietysti kontiot jalassa.
- Pikkuruinen
Vaimoni tulee tänään mukaan sinä mies joka viihdyt saapaissa tule klo 11 yläkentän viereiselle kallioille saat hyväillä vaimoni isoja rintoja samalla kun imen ja runkkaan kaluasi haluan spermat kumisaappaille josta vaimoni ne nuolee puhtaaksi.
- kumpparimiesturku
Olette upea pari olisi kiva tavata teidät kumisaappaissa, pidän kanssa kumisaappasista......
Pikkuruinen kirjoitti:
Vaimoni tulee tänään mukaan sinä mies joka viihdyt saapaissa tule klo 11 yläkentän viereiselle kallioille saat hyväillä vaimoni isoja rintoja samalla kun imen ja runkkaan kaluasi haluan spermat kumisaappaille josta vaimoni ne nuolee puhtaaksi.
vastailkaa jos haluatte mies seuraa. [email protected]
- Kontioheppu
Pikkuruinen kirjoitti:
Näin viestisi liian myöhään. Tavataan seuraavana sateisena arkiaamuna noin klo 9-10 yläkallioilla, kontiot jalassa.
- kumpparimiesturku1
Minulla voi olla vaikea päästä klo9-10... mutta yritän tulla , pistän postia sinulle
- Kontioheppu
kumpparimiesturku1 kirjoitti:
Minulla voi olla vaikea päästä klo9-10... mutta yritän tulla , pistän postia sinulle
Menenpä tänä aamuna katsastamaan tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642