Tietääkö joku onko Nurmeksessa, Porokylän alueella, polkupyöränkorjaajaa?
Polkupyörälle huoltoa?
15
2679
Vastaukset
- en_tiijjä
Ei ole tiedossa. Aikoinaan Pieviläinen huolsi pyöriä. Konesolassakin taitaa olla huolto, taitaa vain olla kalliinpuoleinen. (?)
Kysypä joltain Skoda/VW/autoilijoilta, ne ainakin ajaa paljon pyörällä kun heidän autonsa tarvitsee huoltoa aika tiheään. - Polkupyörahuolto
Polkupyörähuolto Pieviläinen
- Polkupyörahuolto
Pieviläinen korjaa ja myy uusia ja huollettuja käytettyjä polkupyöriä.
- vulva-paska
Ostin viime vuoden keväällä uuden Volvo XC-60 T6:n
1500km Moottori hajosi
4000km Vaihdelaatikko hajosi
6000km Pakoputki irtosi, ilmastointi lopetti toimimisen
9000km Alkoi kuluttaa öljyä litran sadalla kilsalla
12000km Jakohihna poikki, jälleen moottori hajalla, korjaus 9000 euroa
13000km Hankkiuduin paskasta eroon ja ostin skodan, jolla nyt jo 190 000km takana eikä mitään vikoja!..- Mitä-Sitä-P-skalla-Tekee
Ehheheheheee... "käytettyä laatuautoa". Mitäs sitä paskalla jos ei ole peltoa, sano maanviljelijä ;)
Edelleenkin ihmettelen, miten vaihtoautohalleissa pyydetään volkkareista, skodista, ja audeista käytettynä hintoja, kuin ne olisivat asuntoja. Hyvä etteivät ole kalliimpia satatonnia ajettuina miinoina, kuin uusina.
Suomi kielsi takavuosina miinat, muutenhan noi satasen ajetut volkkarit voitaisiin viedä rajalle maanpuolustuksellisiin tehtäviin ;)
- sahuri
Ostin viime viikolla moottorisahan:
15 Koivua kaatui
Koirankoppi hajosi
Antenni katkesi katolta
Anoppi jäi kaatuvan puun alle
Pykkinarut poikki
Hankkiuduin eilen moottorisahasta eroon ja ostin pokasahan jolla soittelen nyt Säkkijärven polokkaa ja naapuria ketuttaa ja se osti moottorisahan...- osaase
Vain Pieviläinen osaa, piste
- lainapyörä
Yksikin kaveri kaipaili kylillä pyöräänsä,siihen toinen virkkoi,joku on ilmeisesti korjannut sen pois. Eli kyllä korjaajia löytyy.
- fillaritkuntoon
Eiköd Porokylässä Sportiassa korjailla ainakin jonkinlaisia pyöräjuttuja, ainakin pienempiä mutta isot taitaa hoitaa Pieviläinen joka myöskin hakee ja tuo jollei itse onnistu viemään/hakemaan.
- KoneJaErä
Eikös Nevalaisen Markokin korjaile pyöriä. Kone ja Erä siis.
- Polkupyörahuolto
Kone ja Erä liikkeessä korjataan polkupyöriä myös.
- kone-erä
Laitetaanko siellä sitten fillariin kone?
- osaase
Polkupyörahuolto kirjoitti:
Kone ja Erä liikkeessä korjataan polkupyöriä myös.
Niin voihan niitä ruuvailla kuka vaan, mutta vain Pieviläinen osaa korjata polkupyöriä Nurmeksessa piste
- KallisKauppa
Konesolan korjaamo palvelu on kallis.
- KallisMuttaHyvä
Kieltämättä, mutta tekee hyvää työtä. Ja eipä ne ole muutkaan korjaajat halpoja enää tänä päivänä, osaa Pieviläinenkin hinnan ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332