Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kiinnostaako sorsastus uudellamaalla

Sorsa1

Hei.
Kiinnostaako syys sorsastus Uudellamaalla, lähellä Pääkaupunkiseutua?.

Nyt olisi mahdollisuus päästä mukaan sorsastamaan, veneessä tapahtuvassa metsästyksessä koiran kanssa, sekä toisena vaihtoehtona olla kytiksellä ja kahlata rantaheinikkoa pitkin, tämä vaatii että omistat myös kahluuhousut/saappaat

Veneessä tapahtuvassa metsästyksessä Itse toimin soutajana, sekä koiran ohjaajana.Sinun tehtäväsi olisi ainoastaan metsästää sorsia.

Veneessä ja rantaheinikossa tapahtuvassa metsästyksessä, otan vain yhden metsästäjän mukaan kerrallaan

Metsästyspäivään kuuluu Ark iltalento 17.30-21.30 hämärään saakka
Metsästyspäivään kuuluu Vkl iltalento 17.00-21.30 hämärään saakka
Mahdolliset aamulennot sovitaan aina tapauskohtaisesti 05.00-12.00
tauolla valmissämpylä ja kahvi.

Metsästyspäivät tarkistetaan aina etukäteen että ei ole esim.rauhoituspäiviä

Käytössäsi on myös kelluvat sorsa kaaveet sekä sorsapilli ja naamioverkko

Valitettavasti en kerro tässä järvien nimiä, joissa metsästys tapahtuu. mutta se kerrotaan sitten kun metsästys alkaa.

Palveluun kuuluu myös Uudellamaalla sopimuksen mukaan kuljetus eli haen ja vien metsästäjän kotiin

Eli jos olet kiinnostunut syksyn sorsa jahdeista pääkaupunkiseudun lähellä, niin ota yhteyttä. Niin kerron tarkemmin jahdista, ole varautunut lähettämään myös metsästyskortistasi sekä aseesi hallussapitoluvasta kopiot sähköpostiin.

Jahdin alussa tarkistan, että käytät korvaavia patruunoita, Joten lyijypatruunoita ei saa olla edes mukana.

Sorsajahdissa on hyvä olla myös sopiva vaatetus/naamiointi huomioituna

Ota sähköpostiin yhteyttä, ja kysy tarjous jahdista

HOX! kun otat yhteyttä sähköpostiin, joudut lähettämään samalla maksetusta ja voimassa olevasta metsästyskortistasi kopion, jotta tiedän että kyseessä ei ole turha kysely. Vastaan ainoastaan sellaisiin tiedusteluihin jossa olet lähettänyt kopion metsästyskortistasi

[email protected]

8

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiekkoampuja

      No niin. nyt on kokeiltu kyseinen jahti, ja täytyy sanoa että omasta mielestäni onnistui aika hyvin. Sain kaksi tavia sekä yhden heinäsorsan. Mahdollisuus oli saada enemmänkin mutta en osunut, eli syy oli ampujassa.
      Ohjaaja muuten sanoi heti alussa, että mitään saalis takuuta hän ei sitten anna.

      Ohjaajasta sanoisin näin että oli asiallinen kaveri, ja tosiaan tarkisti patruunat.
      Koira oli ihan hyvä, eli nouti merkkaamansa linnut suoraan, mutta toisessa noudossa kesti noin 30-45 min , kun ei heti merkannut lintua,ja se hävisi alkuun aika pahaan korkeaan heinikkoon. Tässä meni aika kauan, ja metsästysaikaa meni hukkaa kun koira etsi sitä, mutta tavi löytyi.
      Metsästettiin veneestä, ja alkuun kun ammuin. Niin koira jonkin verran kuumeni tilanteessa, ja ohjaaja jonkin verran kovaa käskytti sitä. Eli ei se ihan pro koira ole, mutta noudot se teki hyvin.
      veneestä sen verran että se on sisältä ja ulkoa valkoinen ja mielestäni se kannattaisi maalautta jollakin naamiovärillä, mutta ei sekään haitannut itse metsästystä.Naamioverkko oli veneessä mukana, mutta päätettiin niin, että sitä ei laiteta. Kun koira jää siihen kiinni.

      Meillä oli tosiaan niitä sorsa kaaveita jonkin verran vedessä, ja ohjaaja pillitti välillä ja ainakin yhdellä kertaa se selvästi toimi, kun näin kun tavi oli jo menossa kauempaa ohi niin kääntyikin hollille ja sain sen alas.
      Ja kahvi sämpylällä toimi.
      Ja sanoisin näin, että jos seuraavalla kerralla menen uudelleen. Niin otan kyllä sen kuljetuksen, pääsee paljon helpommalla.

      Tuosta jahdin hinnasta sen verran, että se on aika kallista. Mutta toisaalta kaikki onnistui, ja olen tyytyväinen. Koska sorsia sain kotiin viemisiksi.
      Ja sellainen asia vielä, että ohjaaja ei sitten suolistalintuja, vaan sen joutuu tekemään itse.
      Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen kokemukseen.
      Ja kiitos ohjaajalle.

      • työtönmetsästäjä

        Jep jep.Laitoin kyselyn ja hinta on ihan liian suolanen, että pystyis lähtemään jahtiin!.Mulla ei ainakaan oo tollaseen varaa!.kuulostaa mulle että kyseessä on lähinnä varakkaille tarkoitetusta jahdista eikä mistään tavallisille metsästäjille suunnatusta metsästyksestä.On meinaan sen verran kovat hintapyynnöt!.pidä jahtis!.


      • työtönmetsästää

        Joo. kirjoitin ehkä liian nopeasti edellisen viestin, joten ei ollut tarkoitus ihan noin sitä sanoa että pidä jahtis.
        työttömälle metsästäjälle, noi hinnat taitaa olla liian kovat.
        ei muuta kuin kuumia piippuja.


    • kyser

      Moi.millä järvellä olitte? Ja paljonko maksoi kyseinen jahti?.

    • TappaminenLiiketoimena

      Moraalitonta liiketoimintaa. Pyövelin renki kuljettaa tappamisaddikteja murhaamaan luonnonvaraisia eläimiä maksua vastaan.

      • työtönmetsästäjä

        Aina löytyy arvostelijoita.avaa sun elämääs täällä niin päästään sinua arvostelemaan!.


    • mikko1111

      Kiitos jahdista !
      oli erittäin onnistunut viikonloppu, saaliina 4 heinäsorsaa ja 3 tavia.
      ensivuonna otetaan uusiksi.
      Yt. Mikko

      • metsänsiimeksessä

        Taisit jättää saaliistasi mainitsematta sateekaaripoitsun, jota myös "ammuit".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe