Hanna Sumari

sumari-inhokki

Hanna Sumari on tosi huono sisustusohjelmissa, tai missä vaan ohjelmassa. Luulee tietävänsä kaiken, ja on niin huono maku. Mikä hän on, kun vertaa asian tunteviin sisustus ammattililaisiin. Pois ehdottomasti jokaiselta kanavalta. Ällöttävän itsevarma!!!!

13

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilaakaiken

Minäkään en tykkää.Jotenkin tyyppi olettaa,että hänen makunsa on koko suomen maku.

• ainasamatnaamat

Täysin teko positiivinen ihminen ja oikeasti jotain muuta. Suomen kaunein koti ohjelmassa yhdessä jaksossa antoi täydet pisteet kaverinsa kodille. Ei ollut kolmesta kodista paras ja ei edes millään lailla sellainen koti josta Hanna tykkää. Eikö ole muita persoonia juontamaan kuin hän?

• HEeTA

kyl hanna on sex sinä kaunis koti ohjelmassa olen tavannut hannan lomareisulla oli tosi sex ranalla

• HEeTA

hannalla oli tänään 30.1 keskimäisessä asunnnolla läpikuultava mekko pikkupöksyt näkyi vähäsen läpi

• Anonyymi

Juutalainen on. Selittää paljon.

• Anonyymi

sumari on amatööri.

• Anonyymi

Mun inhokki on kanssa, ärsyttää, kun tunkee itsensä joka paikkaan. Hänellä on ihmeellisen huono maku.

• Anonyymi

Yhdessä ohjelmassa hänellä oli polvista revityt housut! En ihmettele, jos huimimmassa iässä olevat teinit pukeutuvat vaikka mihin älyttömyyksiin, mutta eläkeikäinen mummo, heh, heh!!!

• Anonyymi

Joo astuu usein ensimmäisenä sisälle ja samat kommentit.

• Anonyymi

Mua tympii jos on suomen kaunein mökki niin missä ne mökit? Näytetään överien huviloita lasia katosta lattiiaan!

• Anonyymi

Mikä on koulutustausta?

• Anonyymi

Milla Alftan oli mukavan kepeä, fiksu ja erittäin kaunis.

• Anonyymi

Nyt on sumarin akka uudessa sopansotkemis ja taikinanvatkaamis ohjelmassa,
      pullistelemassa ja pätemässä.Illallinen kansallismaisemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe