Moi! Oon 16v lukiolainen. Oon oksennellu tahallisesti jonkun reilu puol vuotta. N. 10 krt/vko. Alussa ajattelin et oon sairas et ei tää voi jatkua. Nyt se on osa mun arkee ja tuntuu normaalilta. Miten mä voisin mennä puhun jotenki hienovaraisesti tästä jollekin? Ja jos mua ei uskotakkaan?
Tyhmään kysymykseen pikaisia vastauksia
3
103
Vastaukset
- Refluksia
Hei,
Koulun terkkarille ja kun olet jo 16v. niin keskustelu luottamuksellinen. Heittäisin ajatuksia: raskaus, aliravitsemus tai refluksiaongelma, eli vatsan hapot tulevat nieluun, ärsyttävät ja kakomisongelma.
Käys apteekissa ja osta samarinia tai Somacia. Tasapainottavat närästystä . Kokeile pari päivää ja vältä hapokkaita tuotteita. Jos ei auta niin sitten terkkari. Voi olla joku allergiakohtauksen, ja niihin kaikkiin saa avun! - keoeoepeåfölssö
Mene terveydenhoitajalle. Hänen uskoisi kyllä kuuntelevan ja ymmärtävän.
Lopeta ja hanki apua, vielä kun voit. Puoli vuotta on vielä suht. lyhyt aika! Näin neljän vuoden tienoilla alkaa tuntua jo mahdottomalta muuttaa tapoja... terveyshän tässä menee. Terkkarin pitäis uskoa ja kuunnella ihan luottamuksellisesti. Mulla kans menny vähän arjen puolelle tää. Haluaisin eroon mutta tuntuu lähes mahdottomalta. Vaikka kuinka katsoo ruokaa sillä silmällä, ettei söisi niin yllättäen meneekin paketti tai kaksi, oli kyse sitten karkeista, kekseistä tai vaikka kuivista leivistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1117963Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4247112SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1825369Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1284311Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en764224Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal954186Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103922Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03600Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil132470Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema172056