Mistä pieni vippi ilman tuloja?

kiire

Olen opintotukikuukaudet loppuun käyttänyt opiskelija ja sossuhan ei tunnetusti myönnä toimeentulotukea ennen kuin säästöt on käytetty loppuun. No nyt ne sitten loppui kun tuli yllättäviä pakollisia menoja. Tarvitsen äkkiä lisää rahaa kissani lääkkeisiin enkä voi odottaa siihen asti kunnes sossu saa toimeentulotukihakemukseni käsiteltyä ja saan sieltä rahaa tilille. Saanko mistään esim. satasen vippiä ilman sikahintaisia vakuuksia? Yritin jo muutamasta paikasta, mutta kaikki antoi hylätyn päätöksen kun tililleni ei tule mitään säännöllisiä tuloja. Pääsen töihin lokakuussa n. 3 000 €/kk palkalla, joten takaisinmaksu ei tuota ongelmia.

7

969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdhhdhhd

Kuluttajansuojalaki vaatii nykyisin, että luotonhakijan takaisinmaksukyky on tutkittava, jotta ihan tulottomat tai kovin pienituloiset reppanat (johon ryhmään minä itsekin kuulun) eivät enää joutuisi pikavippikierteeseen, jossa vanha vippi maksetaan ottamalla uusi, entistä isompi vippi.

• eihätiä

Onko sulla jotain arvokasta,koruja,hopeaa,designia ym.Vie kanikonttoriin saat lainaa. jostakin Tai ota vippi jpstakin paikasta jossa ei ole Instantor, esim Nanolaina, Credit24, Euroloan. Ala ota liikaa. Sossu laskee vipit tuloiksi.Tai hanki luottokortti. Opeskielija saa ainakin 1000 euron luoton jos on riittävästi opintosuorituksia plakkaarissa

• Elenai

helppo lainat antaa lainaa halpaa ja edullista kaikille jotka ovat financial stressi erittäin alhainen korkotaso 3 %, jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin sähköpostitse ([email protected]), ja täyttää lyhyellä alla oleva lomake
      Koko nimi:
      Lainan koko:
      Kesto:
      Kiitos

• yh567u

Kaikki lainapaikat löytyy tästä http://bit.ly/1KcqSXx

Lainaa kyllä pitäisi saada ilman korkoja yli kuukauden maksuajalla, mutta jos ei ole mitään tuloja, niin en kyllä usko että lainaa myönnetään kovin helposti.

Oma pankki voi olla ainut paikka mistä lainaa voi saada, jos tuloja ei ole juuri tällä hetkellä.

Kannattaa kuitenkin miettiä onko järkevää / pakollista ylipäätään ottaa lainaa.

• 222434

pikavippi.fi -> sieltä saa

• miki92
    • googlettaja1990

Googleta laskuhelppi niin löytyy hauska laskujen maksupalvelu joka on kaiketi just avattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe