Olen opintotukikuukaudet loppuun käyttänyt opiskelija ja sossuhan ei tunnetusti myönnä toimeentulotukea ennen kuin säästöt on käytetty loppuun. No nyt ne sitten loppui kun tuli yllättäviä pakollisia menoja. Tarvitsen äkkiä lisää rahaa kissani lääkkeisiin enkä voi odottaa siihen asti kunnes sossu saa toimeentulotukihakemukseni käsiteltyä ja saan sieltä rahaa tilille. Saanko mistään esim. satasen vippiä ilman sikahintaisia vakuuksia? Yritin jo muutamasta paikasta, mutta kaikki antoi hylätyn päätöksen kun tililleni ei tule mitään säännöllisiä tuloja. Pääsen töihin lokakuussa n. 3 000 €/kk palkalla, joten takaisinmaksu ei tuota ongelmia.
Mistä pieni vippi ilman tuloja?
7
949
Vastaukset
- sdhhdhhd
Kuluttajansuojalaki vaatii nykyisin, että luotonhakijan takaisinmaksukyky on tutkittava, jotta ihan tulottomat tai kovin pienituloiset reppanat (johon ryhmään minä itsekin kuulun) eivät enää joutuisi pikavippikierteeseen, jossa vanha vippi maksetaan ottamalla uusi, entistä isompi vippi.
- eihätiä
Onko sulla jotain arvokasta,koruja,hopeaa,designia ym.Vie kanikonttoriin saat lainaa. jostakin Tai ota vippi jpstakin paikasta jossa ei ole Instantor, esim Nanolaina, Credit24, Euroloan. Ala ota liikaa. Sossu laskee vipit tuloiksi.Tai hanki luottokortti. Opeskielija saa ainakin 1000 euron luoton jos on riittävästi opintosuorituksia plakkaarissa
- Elenai
helppo lainat antaa lainaa halpaa ja edullista kaikille jotka ovat financial stressi erittäin alhainen korkotaso 3 %, jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin sähköpostitse ([email protected]), ja täyttää lyhyellä alla oleva lomake
Koko nimi:
Lainan koko:
Kesto:
Kiitos - yh567u
Kaikki lainapaikat löytyy tästä http://bit.ly/1KcqSXx
Lainaa kyllä pitäisi saada ilman korkoja yli kuukauden maksuajalla, mutta jos ei ole mitään tuloja, niin en kyllä usko että lainaa myönnetään kovin helposti.
Oma pankki voi olla ainut paikka mistä lainaa voi saada, jos tuloja ei ole juuri tällä hetkellä.
Kannattaa kuitenkin miettiä onko järkevää / pakollista ylipäätään ottaa lainaa. - 222434
pikavippi.fi -> sieltä saa
- miki92
Olin itse samankaltaisessa tilanteessa jonkun aikaa sitten ja Lainastosta sain pari sataa euroa. Nopeasti tuli heiltä päätös
https://www.lainasto.fi/lainat/pikalaina/ - googlettaja1990
Googleta laskuhelppi niin löytyy hauska laskujen maksupalvelu joka on kaiketi just avattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713