Mistä pieni vippi ilman tuloja?

kiire

Olen opintotukikuukaudet loppuun käyttänyt opiskelija ja sossuhan ei tunnetusti myönnä toimeentulotukea ennen kuin säästöt on käytetty loppuun. No nyt ne sitten loppui kun tuli yllättäviä pakollisia menoja. Tarvitsen äkkiä lisää rahaa kissani lääkkeisiin enkä voi odottaa siihen asti kunnes sossu saa toimeentulotukihakemukseni käsiteltyä ja saan sieltä rahaa tilille. Saanko mistään esim. satasen vippiä ilman sikahintaisia vakuuksia? Yritin jo muutamasta paikasta, mutta kaikki antoi hylätyn päätöksen kun tililleni ei tule mitään säännöllisiä tuloja. Pääsen töihin lokakuussa n. 3 000 €/kk palkalla, joten takaisinmaksu ei tuota ongelmia.

7

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdhhdhhd

      Kuluttajansuojalaki vaatii nykyisin, että luotonhakijan takaisinmaksukyky on tutkittava, jotta ihan tulottomat tai kovin pienituloiset reppanat (johon ryhmään minä itsekin kuulun) eivät enää joutuisi pikavippikierteeseen, jossa vanha vippi maksetaan ottamalla uusi, entistä isompi vippi.

      • eihätiä

        Onko sulla jotain arvokasta,koruja,hopeaa,designia ym.Vie kanikonttoriin saat lainaa. jostakin Tai ota vippi jpstakin paikasta jossa ei ole Instantor, esim Nanolaina, Credit24, Euroloan. Ala ota liikaa. Sossu laskee vipit tuloiksi.Tai hanki luottokortti. Opeskielija saa ainakin 1000 euron luoton jos on riittävästi opintosuorituksia plakkaarissa


    • Elenai

      helppo lainat antaa lainaa halpaa ja edullista kaikille jotka ovat financial stressi erittäin alhainen korkotaso 3 %, jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin sähköpostitse ([email protected]), ja täyttää lyhyellä alla oleva lomake
      Koko nimi:
      Lainan koko:
      Kesto:
      Kiitos

    • yh567u

      Kaikki lainapaikat löytyy tästä http://bit.ly/1KcqSXx

      Lainaa kyllä pitäisi saada ilman korkoja yli kuukauden maksuajalla, mutta jos ei ole mitään tuloja, niin en kyllä usko että lainaa myönnetään kovin helposti.

      Oma pankki voi olla ainut paikka mistä lainaa voi saada, jos tuloja ei ole juuri tällä hetkellä.

      Kannattaa kuitenkin miettiä onko järkevää / pakollista ylipäätään ottaa lainaa.

    • 222434

      pikavippi.fi -> sieltä saa

    • miki92
    • googlettaja1990

      Googleta laskuhelppi niin löytyy hauska laskujen maksupalvelu joka on kaiketi just avattu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe