moikka olen 25v nuori miehen alku ja
etsin espanjaan matka seuraa talveksi tai ainakin useammaksi kuukaudeksi nais puolisesta henkilöstä :) jos kiinnostuit ni kirjottelemisiin :P odotan innolla
moikka ! 25 mies etsii espanjaan matkaseuraa
villefffh
10
77
Vastaukset
- Roomshare
Kelpaako vuoden nuorempi mies matkaseuraksi?
- vileffff
oliko sulla tarkotus kuinka pitkään olla :)?
- 332
Voisitko ajatella hehkeää povipommia )
- villefff
povipommitkin kelpaa kyllä :D
- villefff
minkalainen povipommi on kyseessä :)?
- kakkosnelonenmalli
villefff kirjoitti:
minkalainen povipommi on kyseessä :)?
ei kannata povipommia ottaa kun pommia ei saa viedä esim lentokoneeseen, joudutte menemään muulla kyydillä.
- kiljusieppo
Voiko olla mies? Tarjoatko juomat?
- Lilith666
Mä voin tulla jos maksat! Oon kakskymppinen naishenkilö, aika hottis sellainen ;)
- villeffff
hehe voihan se olla ;)
- fwefawef
xD tarjoat matkat ja saat ehkä pillua hyvä diili
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818