moikka olen 25v nuori miehen alku ja
etsin espanjaan matka seuraa talveksi tai ainakin useammaksi kuukaudeksi nais puolisesta henkilöstä :) jos kiinnostuit ni kirjottelemisiin :P odotan innolla
moikka ! 25 mies etsii espanjaan matkaseuraa
villefffh
10
84
Vastaukset
- Roomshare
Kelpaako vuoden nuorempi mies matkaseuraksi?
- vileffff
oliko sulla tarkotus kuinka pitkään olla :)?
- 332
Voisitko ajatella hehkeää povipommia )
- villefff
povipommitkin kelpaa kyllä :D
- villefff
minkalainen povipommi on kyseessä :)?
- kakkosnelonenmalli
villefff kirjoitti:
minkalainen povipommi on kyseessä :)?
ei kannata povipommia ottaa kun pommia ei saa viedä esim lentokoneeseen, joudutte menemään muulla kyydillä.
- kiljusieppo
Voiko olla mies? Tarjoatko juomat?
- Lilith666
Mä voin tulla jos maksat! Oon kakskymppinen naishenkilö, aika hottis sellainen ;)
- villeffff
hehe voihan se olla ;)
- fwefawef
xD tarjoat matkat ja saat ehkä pillua hyvä diili
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351417Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921161
- 771063
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta353983- 62859
- 49821
- 50816