Onko ihan sairasta?

nuoritypykkä

Annoin koiran nuolla kerran alapäätäni ja nyt pelkään voiko siitä tulla joku tulehdus.

34

8971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenTyhäm

En usko.

• hfiooqqp

Voi koska koirat syö toisten koirien paskaa.

• nina012

No tuskimpa sulle, mutta toivottavasti se koira ei saanut mitään bakteeria...:(

• eipaha8989

Tuota harrastetaan itse asiassa enemmän kuin luullaan. Taitaa olla jopa yleisempää kuin insesti. Monet naiset harrastaa seksiä koiran kanssa, sillä se on helppoa, ja koirilla on paljon suurempi penis. Lisäksi et voi tulla raskaaksi, ja tautien saaminen on myös hyvin epätodennäköistä. Ja koirien saaminen tähän hommaan on helppoa, sillä ne haistavat naisen feromonit ja ovat valmiita seksiin. Koiria ei siis tarvi pakottaa, vaan tekevät tämän vapaa-ehtoisesti.

Usko vaan, monet menee tuosta vielä pidemmälle, nuoleminen ei ole mitään. Ja yhdyntä koiran kanssa voi kestää lähes tunnin, sillä koiran peniksessä on "solmu", jonka avulla se pysyy naisen sisällä. Saattaa olla vaan aika sotkuista hommaa, koira nimittäin laukeaa useita kertoja, ja paljon.

• allunen

Joo oon samaa mieltä asian yleisyydestä, katselin kerran salaa kun Äitini antoi susikoirallemme takaapäin.

• xjllkgf

Koiran peniksessä on solmu joka tarttuu NAARASKOIRAN emättimeen. Ei naisen.

• eipaha8989
        xjllkgf kirjoitti:

Kyllä se yhtä hyvin tarttuu myös naisen emättimeen. Tätä ei tosin aina tapahdu, mutta joskus tapahtuu.

• Jäinsyöttiin4757532

Et ole tainnut ikinä koiran penistä nähdä. Ei ole isompi.

• Anonyymi
        xjllkgf kirjoitti:

Ei siitä mitään tautia tartu, itse anna nuolla päivittäin, kun tulen koulusta koiramme odottaa innokkaasti kun tietää saavansa, vanhemmat on vielä töissä. Koira latkii innokkaasti, saan orkun ja kaksikin

• Anonyymi
        allunen kirjoitti:

Joo oon samaa mieltä asian yleisyydestä, katselin kerran salaa kun Äitini antoi susikoirallemme takaapäin.

Minkähän vuoksi se Äitisi koiralle antoi, eikö se saa mieheltään, vai onko eronnut?.

• Anonyymi
        xjllkgf kirjoitti:

Ei siinä mitään solmua ole vaan sipulin muotoinen paksunnos tyvessä joka paisuu kiihotuksesta vasta siellä sisällä. Koko riippuu koiran koosta, isolla koiralla saattaa olla jopa lantun kokoisen, mahtuu olemaan siellä sisällä, muta ei mahdu tulemaan pois emättimen aukosta, ennen kun kiihotus laskee, voi mennä jopa 20 min, kokemusta on.

• Anonyymi
        Jäinsyöttiin4757532 kirjoitti:

Et ole tainnut ikinä koiran penistä nähdä. Ei ole isompi.

Koiran penis on pikkuseisokissa aivan kiva kun se lykkii nopeasti pilluun
        Nylkytys on niin mukavaa etten malta lopettaa antaa koiran panna kun mieli tekee.
        Ero koiran ja miehen pallissa onkin se ratkaiseva ero kun koiralla on pallin juuressa paisuvinen joka suurenee kovaksi palloksi siemensyöksyss

Johtuu laskimosuonten lukkiutumisesta ja sensijaan valtio lykkää verta lisää.
        Isolla koiralla se paisuvainen on ainakin 6 cm halkaisijltaan.
        Se paisuvaiskudos on panon alussa kuin ohut nahka pallin ympärillä ja menee panossa emättimeen jossa sitten paisuu ja niin on likka nalkissa.
        Pienen koiran paisuvaispalli kyllä mahtuu emättimesta ulos huulien ohi.
        Näin olen oppinut ja olen sanonut miehelleni että hänellä on puutteellinen palli kun ei ole sitä paisuvaispalloa .

• notah0mo

koira nuoli mun peenistä kerran

• hauhauwuhwuhmiauu

Suomessa on laillista eläimiin sekaantuminen

• Koiranhyväilijäpoika

Joo, toistaiseksi. Kriminalisointi on kyllä suunnitteilla, koska jotkut s-nan mätämunat vahingoittaa eläimiä.

Mä olen joskus runkkaillut meidän noutajapoikaa. Se näkyy tykkäävän siitä, enkä mä ole huomannut että siitä olisi sille mitään haittaa. Eipähän nylkyttele ihmisten jalkoja, kun silloin tällöin saa purkaa paineitaan! Me otettiin koira kun mä olin herkässä iässä eli 11-vuotias, ja sit vuoden päästä kun koira aikuistui, niin mä aloin ihan uteliaisuudesta vertailemaan sen kalua omaani ja varovasti runkkaamaan sitä, ja mä olen jatkanut tätä nyt sellaiset 7 vuotta. En mä varmasti ole ainoa.

Ja vastapalvelukseksi koira saa tietysti nuoolla mua ja se lipoo mun mahlat tosi mielellään. Tippaakaan ei pääse valumaan matolle!

• Trollolloo

Oot sairas eläinten hyväksikäyttäjä

• splopotopoo

Kuule, koirat tykkää siitä.

• eipaha8989

Ei muuten ole hyväksikäyttöä, jos koira tekee sen vapaa-ehtoisesti.

• Gktogojöäy
        eipaha8989 kirjoitti:

Ei muuten ole hyväksikäyttöä, jos koira tekee sen vapaa-ehtoisesti.

Toisaalta voidaan vedota koiran tietämättömyyteen

• YötyönTauolla

Sen verran yleistä tuo on ettei ainakaan kokeileminen mahdu 'sairas'-käsitteen raameihin.

• ghkkhhkk

Kysymys oli että voiko tulla tulehdus. Koiran suu on kai yleensä aika steriili. Mutta miksei se mahdollista ole. Seksitaudit yleensä tarttuu vaan ihmisestä.

• orvotin

Tuskimpa siitä mitään tulehdusta tulee, oo ihan rauhassa.

• Ei siitä kai mitään haittaa jos ei hyötyäkään.

• Anonyymi

ite aina panen mun koiraa

• Anonyymi

😭😭😭

• Anonyymi

Eläimiin sekaantuminen on sairasta, laittaisin sellaiset ihmiset sairaalaan.

• Anonyymi

kyllä minun labris koirani on ampunut lastin minun sisään jo monta kertaa,joka kerta ihanalta tuntuu paula 53v

• Anonyymi

Miks sinä paula oot nuorten saitilla?.

• Anonyymi

Kyllä eläimiin sekaantuminen on aina sairasta ja henkilö kuuluu hoitoon aina.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Ei se ole mitään sairasta, nuorena on kokeilunhalut suuret. Kai ensimmäisiä kokeiluja on valita sopivan kokoinen ja mallinen porkkana ja sovittaa sitä neitsytpilluun.
      Perheen sopivankokoinen koira on myös mielenkiintoinen nuoruuden seksikokeiluihin.
      Olen nuori neito ja kuukautiset ovat olleet jo kolme vuotta. Seksuaaliset halut ovat valtavat.
      Kerrankin olin yksin kotona ja olin juuri käynyt suihkussa ja tulin sohvalle ylläni ainoastaan iso pyyheliina.
      Koira tuli siihen sohvalle viereeni ja nuoli naamaani, silloin tuli mieleeni että kyllä kai se nuolee muutakin.
      Hain keittiöstä voita ja sivelin sitä nännien päälle ja vähän yli A kuppikoon tisseille.
      Menin sohvalle ja paljastin tisuni pyyhkeen alta.. koirahan haistoi voin ja alkoi vimmatusti nuolla tisuani ja nänniä, kyllä teki mukavaa ja sitten toista tisua.
      Siinä vaiheessa alkoi jalkojenvälissä kihelmöidä oikein kovin..
      Uudestaan jääkaapille ja voita vatsalle ja pimpin rakoon.
      Sitten sohvalle , pieni sohvatyyny pepun alle ja siihen selälleni maate.. koirahan haistoi että on lisää voita ja nuoli vatsaani ja eteni pikkuhiljaa nuollen haarojen väliä kohti.
      Tuntui hirvittävän mukavalta kun koira nuolaisi klitoriksen päältä ja voimisti nuolemistaann yhä enemmän ja kovemmin.
      Olin aivan haltioissani kun koira nuoli ja nuoli..
      Tunsin että pian tulee hekumahetki ja niinhän se tuli järisyttävän voimakkaana.
      Koira alkoi nylkyttämään reittäni vasten oikein tosissaan ja nopeasti. Näin sen pallin tulleen jo ulos tupestaan se oli punainen ja terävä niin kuin se porkkanakin oli ollut.
      En voinut hillitä himojani siinä vaiheessa.
      Levitin haarojani ja ohjasin koiran reisieni väliin..Koiran nykytys jatkui ja kova terävä palli sohi jalkojeni välissä. Palli soi viereen tai liian ylös mutta yritti osua oikeaan kohtaan.
      Lopulta osui aivan keskelle ja kävi pimpissäni nopeasti. Silloin koira tunsi että on oikea kohta ja alkoi toissaan lykkiä nopeasti palliaan minun pimppiini. Kyllä pimppi kiitti kun sai jotain suuhunsa.
      Kurkistin ja näin koiran pallin vilaukselta ja se oli paksumpi kuin minun porkkana..
      Koiran tahti kiihtyi ja rytkytti pohjaan asti ja laukeikin mielestän. Pallin paisuvaispllo hinkkasi vähän aristavaa klitoristani vasten mutta mukavaa teki . Ei sanoin voi kuvata. Koiralta taisi tulla oikein emämälli kun asettui pallillaan pohjaan ja oli tovin liikkumatta. Tunsin kuinka palli nyki ja siemeniä ruiski moneen otteseen.
      Koira alkoi irroittumaan minun pimpistäni ja näin sen paisuvaispallon pallin juuressa.. se ei onneksi ollut mahtunut minun neitsytpilluun.
      Vai ei taida enää olla neitsytpillu kun molo on siellä mellastanut. Oli tai ei mutta mukavaa teki.

• Anonyymi

Palli???

• Anonyymi

Ihana kertomus seksin ensiaskeleista. Kannattaa kyllä kokeilla ihan miehenkin kanssa

• Anonyymi

Olet vanha ja kokematon ukko joka esiintyy tyttönä, olet henkisesti sairas luuseri!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7597
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3539
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      59
      2444
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      70
      1568
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      374
      1504
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1396
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1383
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1091
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe