Tikahtuvat palstalaiset

Rikastuva.palstalainen

Kyllä aika ajoin jotkut palstalaiset tahtovat tikahtua nauruihinsa. Jotkut saattavat naureskella ihhan ittekseen kuin joku hihhuh hei.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, käsi ylhäällä. Pitää välillä oikein varoa ettei repee. Joskus elän vaarallisesti ja annan mennä vaan. Laastarilla ennenkin paikkoja paikkaillut.

• eppu2

On sitä tullut naurettua ja kaikkein huvittavinta on ollut se, että, kun siitä palstalla mainitsee, niin siitäkin joku rientää irvailemaan.

• eppu2 kirjoitti:

On sitä tullut naurettua ja kaikkein huvittavinta on ollut se, että, kun siitä palstalla mainitsee, niin siitäkin joku rientää irvailemaan.

Näinhän se :)) Koirat toimii laumassa niin, että vaativat tasaisen mielentilan. Jos joku innostuu yltiömäisesti, löytyy aina joku joka toruu sen hiljaiseksi. Jos hupiveikko ei ota kuuleviin korviin, tulee tappelu ;D

• de-meter
        hmp.f kirjoitti:

Näinhän se :)) Koirat toimii laumassa niin, että vaativat tasaisen mielentilan. Jos joku innostuu yltiömäisesti, löytyy aina joku joka toruu sen hiljaiseksi. Jos hupiveikko ei ota kuuleviin korviin, tulee tappelu ;D

Hyvin sanottu ja kuvattu, eppu2 ja hmp.f. Minulla oli tapana kertoa, jos joku juttu nauratti, antaa ikään kuin palautta sille, joka tahtoi pitää hyvää mieltä yllä. Mutta kun sekin tuntui olevan liikaa, "väärin naurettu", naureskelen täällä enimmäkseen itsekseni...

• de-meter kirjoitti:

Hyvin sanottu ja kuvattu, eppu2 ja hmp.f. Minulla oli tapana kertoa, jos joku juttu nauratti, antaa ikään kuin palautta sille, joka tahtoi pitää hyvää mieltä yllä. Mutta kun sekin tuntui olevan liikaa, "väärin naurettu", naureskelen täällä enimmäkseen itsekseni...

Jossain vaiheessa minäkin varoin, kun vähän väliin tuli kommentti että nuoleskelee tai sättäilee tai mitäliee. Sitten päätin teinimäisesti (lapsihan mää) että ihan vitun sama ;))
        Joskus kauan aikaa sitten havahduin omassa elämässä, että olin kadottanut itseäni, olin nujerrettu, ja kadottanut positiivisuuden. Mun "tunnarini" ikään kuin. Se oli pysähdyttävä kokemus. Enää ei nujerreta, mikään netti ainakaan.
        Aika vaan ei riitä edes lukemaan kaikkea. Ja kun on hirvittävä lörppä, alkaa sitten sormiakin syyhyämään aina kun luen.

• de-meter
        hmp.f kirjoitti:

Jossain vaiheessa minäkin varoin, kun vähän väliin tuli kommentti että nuoleskelee tai sättäilee tai mitäliee. Sitten päätin teinimäisesti (lapsihan mää) että ihan vitun sama ;))
        Joskus kauan aikaa sitten havahduin omassa elämässä, että olin kadottanut itseäni, olin nujerrettu, ja kadottanut positiivisuuden. Mun "tunnarini" ikään kuin. Se oli pysähdyttävä kokemus. Enää ei nujerreta, mikään netti ainakaan.
        Aika vaan ei riitä edes lukemaan kaikkea. Ja kun on hirvittävä lörppä, alkaa sitten sormiakin syyhyämään aina kun luen.

Noinhan sitä pitäisi asennoitua. Ettei välitä, antaa palaa vaan.
        Remu Aaltosen aforismi taitaa sopia hyvin tuohon kuvaamaasi kehitykseen:
        "Jos sä koko ajan tiedät, mitä sä teet, sä olet sinä. Jos sä kysyt sitä muilta, sua ei ole olemassakaan. Jos sä kysyt kerran, sä kysyt aina."..))

• de-meter kirjoitti:

Noinhan sitä pitäisi asennoitua. Ettei välitä, antaa palaa vaan.
        Remu Aaltosen aforismi taitaa sopia hyvin tuohon kuvaamaasi kehitykseen:
        "Jos sä koko ajan tiedät, mitä sä teet, sä olet sinä. Jos sä kysyt sitä muilta, sua ei ole olemassakaan. Jos sä kysyt kerran, sä kysyt aina."..))

Ah nuo taitelijat :) Tuo oli hyvin kiteytetty. Kurt Cobain sanoi joskus "I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not". Suomennettuna jotenkin että "olen mieluummin vihattu itsenäni, kuin rakastettu jonain muuna kuin mitä olen." Olipa vaikea kääntää, jos joku osaa avittaa, olen kiitollinen.
        Ittensä ei kannata hukata, jalostaa vaan :)

• de-meter
        hmp.f kirjoitti:

Ah nuo taitelijat :) Tuo oli hyvin kiteytetty. Kurt Cobain sanoi joskus "I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not". Suomennettuna jotenkin että "olen mieluummin vihattu itsenäni, kuin rakastettu jonain muuna kuin mitä olen." Olipa vaikea kääntää, jos joku osaa avittaa, olen kiitollinen.
        Ittensä ei kannata hukata, jalostaa vaan :)

Hyvä käännös minusta. Tuo ei vain oikein huomioi sitä, että ihminen on sittenkin aika monipohjainen, vastakkaisia ominaisuuksia sisältävä. Vai puhunko vain itsestäni ?..))
        Siinä mielessä tuo rosaliinin "suden ruokkiminen" on osuva kuvaus. Se sisältää jalostusaspektinkin...

• oikein viisaita ajatuksia, joo

• ent.siivoojaparka

Ei läheskään kaikkia nauramisiaan tule aina mainittua täällä erikseen.
      Tänään olin kyllä vähällä revetä ihan konkreettisesti, kun tuossa tunti sitten avasin koneen uudestaan. Ihan oikeasti sattui mahalihaksiin niin, että pelkäsin tulevan repeämiä ilman korsettia.
      Pikkunen koirakin alkoi vapisemaan, kun säikähti ja kissat juoksivat karkuun sängyn alle.

• uteliaananana

Mikä sua nauratti?

• ent.siivoojaparka
        uteliaananana kirjoitti:

Mikä sua nauratti?

Sitähän ei saa kertoa, ettei mene slurpsimiseksi.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Kauhiaa tuommonen koirienn pelottelu.

• 1eero

Sanos muuta, naapupurikin saattaa olla levon tarpeessa kun ei pysty konetta aukaisemaan nauramatta.

• Mutta hyvä kuitenni kun on mahalihakset, jos noin niin kuin positiivista näkökulmaa haluaa hakea.

• uteliaanana
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Kerro edes alotus niin menen etsimään naurun aihetta.

• ent.siivoojaparka
        uteliaanana kirjoitti:

Kerro edes alotus niin menen etsimään naurun aihetta.

Kaikkia ei varmaan aina samat naurata, mutta se oli tuo jyrkk kontrasti tuolla Elokuun unelmissa.
        Ensin aamulla kotona olin jo katsellut ja kuunnellut lyhyeksi jääneen yön jälkeen unenpöpperöistä aamulaulua ja happy day vaan kaikille smailien kanssa. Sitten siirryin tänne kylän toiseen laitaan likan kotizoohon.
        Kun aikani konttailin likan kirjoituspöydän alla, niin löysin sieltä kaiken kaaoksen seasta vahvistimen noihin kaiuttimiin. Sitä kun vähän kääntelin, niin löysin sellaisen nappulan, missä luki on/off. No jihuu, hähää! Laitetaanpa soimaan juutuuppia. Mitähän imelän romanttista positiivista lällyä siellä on musiikiketjun jatkona nyt...
        Se oli tuo hunkszin kommentti seuraavana...

• uteliaanana
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Kaikkia ei varmaan aina samat naurata, mutta se oli tuo jyrkk kontrasti tuolla Elokuun unelmissa.
        Ensin aamulla kotona olin jo katsellut ja kuunnellut lyhyeksi jääneen yön jälkeen unenpöpperöistä aamulaulua ja happy day vaan kaikille smailien kanssa. Sitten siirryin tänne kylän toiseen laitaan likan kotizoohon.
        Kun aikani konttailin likan kirjoituspöydän alla, niin löysin sieltä kaiken kaaoksen seasta vahvistimen noihin kaiuttimiin. Sitä kun vähän kääntelin, niin löysin sellaisen nappulan, missä luki on/off. No jihuu, hähää! Laitetaanpa soimaan juutuuppia. Mitähän imelän romanttista positiivista lällyä siellä on musiikiketjun jatkona nyt...
        Se oli tuo hunkszin kommentti seuraavana...

Aahhaaaaa...juujuujuu....nauratti minuakin...hunksz se osaa..hanipupunen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2064
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      789
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      780
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe