Voyager -96 laatikko kahisee

markol

ajettu 139596 km ja tosiaan joka vaihteella kuuluu tasainen jollotus tosin kovemmssa vauhdissa hukkuu muuhun ajomeluun.
Ylämäessa vetopäällä kuuluu selvemmin kun alamäessä taas häviää melkein olemattomiin.
oisko jollain arvauksia,mitähän tuo korjaus maksaa.

5

1133

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markol

kele pamahti lopullisesti.
      Jumissa koko hoito,ei liiku ennee minnekkään.
      Saksasta tuli eilen,kauanhan tuo kestikii.

• mie vaan

osaa. Eiköhän se tule kuntoon muutamalla tuhat lappusella. Kannattaa katella keltasestapörssistä, siel oli ainakin viel syksyllä yksi -96 voyageri osiksi myynnissä. Ite hain koneen siitä. Siinnä pitäis olla kunnostettu vaiheloota, siihen oli muistaakseni tehty noin 3000euron remppa.
        Niin ja se auto muuten on Alajärvellä.

• diileri

Taisi tulla myöhässä tämä kehotus...

No laatikko on upea kun se toimii..Mutta olen kyllä huomannut laatikoissa öljyvuotoja.Omistajan siis pitää lisätä öljyä tai korjautttaa vuotokohta.Usein vuoto on hankalassa paikassa moottorin/laatikon yhtymäkohdassa joka on aika työläs korjattava.Siis öljyt pitäisi tarkistaa määräajoin tai laatikko pamahtaa.

• janez lahti

tulikos tuohon jumittuneeseen mitään eloa enään itsellä vähän samantapasta eli 1 2 3 d L näillä pyörät jumittaa n pääsee meneen ja lisäx pykälä kun päällä niin kierrokset ei nouse yli 2500 aivan kuin olis yhtäaikaa eteen ja taakse menossa tai p lukko päällä onko kellekkään tutun olosta tarinaa jos niin ois kiva jos jotain vihjeitä löytys :)

• MOPAR or no car

Jumittaako kakkosvaihteelle? Ei vaiha isommalle? Vai mitäkö meinasit? Onko muuten sellaisia ongelmia, ettei auto liiku ollenkaan vaikka käynti normaali? Ja jos liikkuu niin tarttee paljon kaasua antaa että vaihtuu vaihde?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe