Nyt iski hirvee kiima päälle ja mies matkoilla. Tahtois jotain muutakin kuin vaan nää sormet avuks. Ketään joka lähtis auttelee? 02-alue
Vastaukset 11
- 38v75kg175cm75Gposlari
Unohtui himotuksen vallassa laittaa tärkein tieto. Pistäkäähän avuntarjoukset gmailiin ja poslari38 saajaksi.
- 38v75kg175cm75Gposlari
Ja lisättäköön vielä, että kumpikin sukupuoli käy.
kirjoitin sinun sähköpostiin,vastaile ihmeessä niin päästään asiaan.
voit sinäkin kirjoitella [email protected] olen turusta.
- 38v75kg175cm75Gposlari
Luin kyllä jo, mutta olisi kyllä kivempi tietää enemmänki sinusta.
- gyrbämies
Heikki tolla mitä sulle kuuluu
- santeri49
vielkö kerkeis???? pahus jos missasin nyt hetken. pistin kuitnenkin viestiä geemailinn jos tarvitset joskus myöhemminkii apuu. aina saat ottaa yhteyt.
- olisintyydyttänyt
Voi perkule! Mix mä oon aina vääräs paikkaan väärään aikaan. :(
- eräjormali
Pistin viestii tullee.
- Panopetteri
Mulkii ois ny hirmunen nousukausi menos. Panettaa kok aja. O2 myös ois alue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551