Paras bondi kautta aikojen vuonna 1927 syntynyt komistus. Näytteli ekan kerran bondia vuonna 1973. Teki 7 bondia viimeisen vuonna 1985 58 vuotiaana. Oli vielä nuorekas vuonna 1992. Olisi voinut hyvin tehdä bondit vielä vuosina 1987, 1989 ja ylimääräinen mitä koskaan ei tehty v. 1992.
Daniel Craig mielestäni täysin sontaa. Bondeissa ei mitään toimintaa. Kaikista parhaimmat bondit oli noi Mooren näyttelemät ja Connerin. Muut täyttä paskaa! Kyl Moore olis voinu näytellä bondia vielä vaikka tänä päivänäkin 88 vuotiaana. Meikillä ja kasvokohotuksilla yms botoksilla saadaan ihmeitä aikaan! Sean Connerikin olisi ollut kelpo bond vielä 90 luvullakin!
Roger Moore
12
539
Vastaukset
- Moger
Mutta ei vastaa Ian Flemingin luomaa hahmoa. Täysi pelle.
- Elsa-Pekka
Moore on ok.
- LivingDayLight
Timothy Daltonin Bond on mun suosikki.
Harmi vain kun hänen Bond-ura jäi kahden leffan mittaiseksi.
Oli muutenkin hieman raadollisempia tulkintoja, kuin nämä Conneryn ja Mooren "naidaan ja juodaan martineja"-roolit. Vaikka ihan hyviä nekin, mutta kuitenkin.. - JoonasBönde007
Jos tykkää että Bond leffojen tulee olla komedioita niin Moore on OK
- manipeni
Roger rules.
- sdfgrfui
Pilkettä silmäs rookerilla oli.
Mooren aikana hahmo ainakin vielä vanheni luonnollisesti.
Minusta ikuisesti samanikäisenä aikakaudesta toiseen pysyvä henkilöhahmo on liian epärealistinen niin elokuvissa kuin sarjakuvissakin.
Eri asia olisi, jos tarina sijoittuisi aina siihen samaan vanhempaan aikakauteen eikä nykyaikaan, jolloin hahmon nuoruus olisi realistista.- Anonyymi
Moore kylläkin kävi ennen kuoleman katseen kuvauksia kasvojen kohotuksessa ja poistatti kuuluisan luomen naamastaan.
- jotain_tuttua
Bondia nykyään näyttelevä henkilö tuo aina mieleeni itänaapurimme presidentin. Hymytön kovis.
- JoonasBönde007
Totta mutta Putin vaan oli kgb:n miehiä aikoinaan!
CONNERY OLI MUN SUOSIKKI
1962-1983
TEKI VIEL 53-VUOTIAANA ELOKUVAN ÄLÄ KIELTÄYDY KAHDESTI
KAKKOSENA TULEE ROGER MOORE
JA KOLMANTENTA TIMOTHY DALTON- Anonyymi
SEAN CONNERY ILMAN MUUTA... NR 1 1962-1983
LAZENBY EI YLTÄNYT EDES SAMAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683