Roger Moore

ariari2

Paras bondi kautta aikojen vuonna 1927 syntynyt komistus. Näytteli ekan kerran bondia vuonna 1973. Teki 7 bondia viimeisen vuonna 1985 58 vuotiaana. Oli vielä nuorekas vuonna 1992. Olisi voinut hyvin tehdä bondit vielä vuosina 1987, 1989 ja ylimääräinen mitä koskaan ei tehty v. 1992.

Daniel Craig mielestäni täysin sontaa. Bondeissa ei mitään toimintaa. Kaikista parhaimmat bondit oli noi Mooren näyttelemät ja Connerin. Muut täyttä paskaa! Kyl Moore olis voinu näytellä bondia vielä vaikka tänä päivänäkin 88 vuotiaana. Meikillä ja kasvokohotuksilla yms botoksilla saadaan ihmeitä aikaan! Sean Connerikin olisi ollut kelpo bond vielä 90 luvullakin!

12

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moger

      Mutta ei vastaa Ian Flemingin luomaa hahmoa. Täysi pelle.

    • Elsa-Pekka

      Moore on ok.

    • LivingDayLight

      Timothy Daltonin Bond on mun suosikki.
      Harmi vain kun hänen Bond-ura jäi kahden leffan mittaiseksi.
      Oli muutenkin hieman raadollisempia tulkintoja, kuin nämä Conneryn ja Mooren "naidaan ja juodaan martineja"-roolit. Vaikka ihan hyviä nekin, mutta kuitenkin..

    • JoonasBönde007

      Jos tykkää että Bond leffojen tulee olla komedioita niin Moore on OK

    • manipeni

      Roger rules.

    • sdfgrfui

      Pilkettä silmäs rookerilla oli.

    • Mooren aikana hahmo ainakin vielä vanheni luonnollisesti.

      Minusta ikuisesti samanikäisenä aikakaudesta toiseen pysyvä henkilöhahmo on liian epärealistinen niin elokuvissa kuin sarjakuvissakin.
      Eri asia olisi, jos tarina sijoittuisi aina siihen samaan vanhempaan aikakauteen eikä nykyaikaan, jolloin hahmon nuoruus olisi realistista.

      • Anonyymi

        Moore kylläkin kävi ennen kuoleman katseen kuvauksia kasvojen kohotuksessa ja poistatti kuuluisan luomen naamastaan.


    • jotain_tuttua

      Bondia nykyään näyttelevä henkilö tuo aina mieleeni itänaapurimme presidentin. Hymytön kovis.

      • JoonasBönde007

        Totta mutta Putin vaan oli kgb:n miehiä aikoinaan!


    • CONNERY OLI MUN SUOSIKKI
      1962-1983
      TEKI VIEL 53-VUOTIAANA ELOKUVAN ÄLÄ KIELTÄYDY KAHDESTI
      KAKKOSENA TULEE ROGER MOORE
      JA KOLMANTENTA TIMOTHY DALTON

    • Anonyymi

      SEAN CONNERY ILMAN MUUTA... NR 1 1962-1983
      LAZENBY EI YLTÄNYT EDES SAMAAN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe