Mikä vaivaa kun kaikkihyvin

kiikarit

Valittaa vaan pitää , vali vali. Onko henkeänne uhattu ja asuntonne vallattu, vai mikä riivaa. Nähkää elämän kauneus ja luonto ympärillänne.

52

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppu2

En valita mitään, enkä mistään. Mikään ei riivaa. Kaikki on hyvin.
      Tässä istun ja tuijotan uutisia ja palstaa. Välillä silitän kissaa. Sunnuntaina taas menen kissan kaa mökille.

• ei.mitään.hätää

En minäkään valita. Katson telkkaria ja silitän koiraa sylissäni joka puree puruluuta sylissäni.

• Juu, minkin seuraan sähköpostistani minikoiravahtia :). En valita vaikkei viel ole napannu.

• ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

Juu, minkin seuraan sähköpostistani minikoiravahtia :). En valita vaikkei viel ole napannu.

Minä olen tämän viikonlopun minikoiranvahtina.
        Mutta miksiköhän sen omistajat on menneet kuiskaamaan sen korvaan, että se on sylikoira. Ei se painava ole, mutta en minä silti haluaisi sitä syliin aina heti kun istahdan.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Minä olen tämän viikonlopun minikoiranvahtina.
        Mutta miksiköhän sen omistajat on menneet kuiskaamaan sen korvaan, että se on sylikoira. Ei se painava ole, mutta en minä silti haluaisi sitä syliin aina heti kun istahdan.

Kuiskaa sille takaisin et sylikoira ollaan vaan isännille ja emännille.

• korkeakoulu

Sanos muuta. Minäkään en voi ymmärtää jatkuvaa valitusta turhanpäiväisistä asioista. Ajattelen näin, että ihminen ei vielä ole kohdannut todellisia vaikeuksia, kun ei koskaan ole tyytyväinen. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jokaiselle se tosipaikka jossain elämänvaiheessa tulee, jolloin turha valitus loppuu. Oppimassahan täällä kaikki ollaan.

• kiikarit

Ehkä vain olen itsekin turhautunut uutisiin ja lukiessani tätä palstaa. Ilonaiheita on vaikeaa löytää. Itse yritän olla hyvällä mielellä ja tyytyväinen.

• henrjii

joo vähän aharistaa kun ei mikään vaivaa

• 1eero

Huonot uutiset hyviä hyvät uutiset ei myy, kummallista, ostaiko ihmiset iltapäivälehtiä hyvien uutisten takia ?

• Pienisieluistenprobleema

Kysymys on mielenkiintoinen. Liittyisikö se siihen kuuluisaan tarvehierarkiapyramidiin? Kun perustarpeet ovat turvatut, ihmiselle tulee toisenlaisia tarpeita, ehkä vähemmän tärkeitä mutta kuitenkin, ja kun nekin on täytetty, niin tarve vain jatkuu ... Ihmismieli on semmoinen.

Mutta mitäs shit, kun kaikkea on eikä enää keksi mitä uupuu? Ihmisestä tulee tyytymätön valittaja, jos ei hoksaa eli keksi, että tietyssä vaiheessa aineellisten tarpeitten saaminen ei enää riitä, tavaran hohto loppuu, materia 'mätänee' arvottomaksi kun henkistä kapasiteettia ei osaa / pysty / kykene ... millään kasvattamaan.

• No sitten aletaan potkimaan mummoja, ryöstelemään, käyttämään huumeita ja muutoin vaan vastustamaan yhteiskunnan asettamia rajoja ja auktoriteetteja.

• Vaihtoehtojapitäisiolla

Niiin, no. kun se henkinen kapasiteetti ei riitä niin tehdään väkivaltaa kaikille ja kaikelle; tuhotaan ja särjetään ja pilataan sekä ympäristöä, yhteistä omaisuutta että omaa itseä.

"Yhteiskunnan asettamia rajoja ja auktoriteetteja" tuleekin kyseenalaistaa koska ne ovat vain ihmisten tekemiä ja keksimiä ja sielläkin on pienisieluisia pilvin pimein ja he toimivat niin kuin kaikki oman edun tavoittelijat toimivat.

• Vaihtoehtojapitäisiolla kirjoitti:

Niiin, no. kun se henkinen kapasiteetti ei riitä niin tehdään väkivaltaa kaikille ja kaikelle; tuhotaan ja särjetään ja pilataan sekä ympäristöä, yhteistä omaisuutta että omaa itseä.

"Yhteiskunnan asettamia rajoja ja auktoriteetteja" tuleekin kyseenalaistaa koska ne ovat vain ihmisten tekemiä ja keksimiä ja sielläkin on pienisieluisia pilvin pimein ja he toimivat niin kuin kaikki oman edun tavoittelijat toimivat.

Juu mut ei vihalla ja väkivallalla, sotkemalla paikkoja ja tärvelemällä toiten ja yhteiskunnan omaisuutta.

• ent.siivoojaparka

Jos ei muuta valittamista keksi, niin ainahan sitä voi tälleen valittaa muista ihmisistä, jotka eivät älyä olla tyytyväisiä siihen mitä heillä on.

• Vaivataanko taikinaakaan, enää? Koneet vaivaa.
      Koneiden annan vaivata vaivaukseni. En ota huolta. Vain leivän leikkaan manuaalisesti ja voita sivelen. Leivän päälle pistän koneiden siivuttamia juustoja ja makkaroita ja päälle juon keittimen valmistamaa kahvia. Tai tölkkipiimää. Tai tölkkimehua.
      Niin ja, en nuku koneiden varassa. Vielä. Se olisi vaivaannuttavaa. Saattaisi olla, että kone ei anna unta kovin herkästi. Kone saattaisi alkaa pätkiä tai tulisi sähkökatko tai koneesta loppuisi polttoöljy. Se vasta nurjistaisikin unen saantia.
      Niin ja, manuaalisesti suoriudun vessassakin. Miksi ei ole konetta joka pyyhkisi?

• nuormieli

Mikään EI VAIVAA kaikki hyvin!, tai oikeastaan paremmin kuin hyvin, hyvä sää ainakin tääl "Hesassa" lähdenkin tästä pyöräilemään.

• Heikunkeikku

Minä en ole valittavaa tyyppiä. Valitusvirret eivät sovi mun suuhuni.
      Pyrin käyttämään kulloinkin mulle annettuja eväitä siten, että eväät maistuis mahdollisimman hyviltä.
      Kaikki siis täällä hyvin.
      Noh, toi tuuli vois olla 3 metriä sekunnissa vähemmän, niin voisin lähteä merelle kellumaan ja ajelehtia saareen. Ehkä illansuus voisin päästä, mutta jos en, niin meen kaverin ja hänen kahden koiran kanssa retkelle metsään. Kivaa sekin. Otetaan kahvia mukaan.

• Kun istun koneelle kirjoitan valmiisiin valialoituksiin, vastaan aloittajan odottamalla tavalla joka voi olla tuntua valitukselta, mutta ei se tee minusta valittajaa. Olen terve, aktiivinen touhuaja, läheiseni voivat hyvin. Sateella asun kaupungissa ja pesen pyykkiä, touhuilen kaikkea tarvittavaa. Kun aurinko paistaa ajelen mökille, jossa riittää tekemistä eikä huolet paina.

Eilen kun menin poimimaan punaisiaviinimarjoja olin itseasiassa iloinen kun linnut olivat minua nopeampia. Petzen pakkasessa kun oli vielä edellisvuotisia punaisia viinimarjoja joita tarvitsin mustaviinimarjojen kaveriksi kotiviiniini.

Nyt ajattelin googlettaa kukkaseppelettä. Ajattelin sitoa seppeleen päivänsankarille sillä illalla lähdemme Petzen tyttären kolmekymppisille.

Sormet näppäimille, aloituksen aiheista tekstiä on tapanani kirjoittelella.

• antaa.nuorten.touhuta

hei vaan. tämä aihe täällä on tabu. miehet tietävät panemisen päälle miten kukin on sitä harrastanut, mutta naiset ovat niin vanhoillisia että normaali seksikokemus on heille utopiaa. heitä hävettää edes puhua siitä.

• Juuri nyt on elämä hyvällä mallilla.
      Ei ole aina ollut näin hyvin, jos elämä olisi aina ollut helppoa ehkä olisin erilainen ihmisenä.
      Mutta huoleni ovat olleet suurimmillaankin aika vähäisiä kun katsoo mediasta pakolaisvirtaa välimerellä, ihmisiä kuolee, kuten äskettäin tukehtumalla kuorma-auton kontissa.

• Juuri nyt on elämä mallillaan. Kävin kaupungissa, ostelin kaikkea tarpeellista ja vähän tarpeetontakin.
      Ei ole aina ollut näin helppoa, mutta olisin eri ihminen jos olisin elänyt toisenlaisen elämän.
      Kuitenkin murheeni ovat pieniä k

• Katkesi kesken, kirjoitin pakolaisvirrasta välimerellä, kyllä heidän elämänsä on todella kovaa, olisi aihetta valittamiseen, mutta ovat tainneet luopua toivosta suurin osa.

• 1eero

En keksi valitamista siis antaa olla, sauna lämpiää täyttä häkää ja savu ei leijaille hijalleen tuulee navakasti järveltä päin ja on tulossa lauatai ehtoo. Naapurin emäntä mökkiläinen soitti saeskos tulla kahtoo teeveetä iltasella no mikäs siinä tule pois, sitten myö kaks yksinäistä....tv. huomenissa luvattiin männä lähi suareen marjastammaa hohhoijaa lähempä laittaa lapia uuniin.

• Hupasamminhan se ilta kaksistaan menee kuin yksistään. Kaksin rannalla yksinäiset sanotaan muistaakseni jossai laulussaki :)

• ent.siivoojaparka

Minä se valitan silloin kun tarvis vaatii. Olkoon sitten miten rumaa ja kiellettyä hyvänsä. Ihan ajattelematta, että huonomminkin voisi olla.
      Äsken astuin hallin lattialla terävän kiven päälle. Ihan vaistomaisesti pääsi; aijaijaijaijaijai! !!! Tietysti minun olisi pitänyt sillä hetkellä kiljua riemusta, että jalkapohjissani on vielä tunto tallella, että minulla yleensäkin on jalat, että minulla on lattia, että talo ei ole palanut, että asuntoani ei ole vallattu, että monella muulla on huonommin kuin minulla...
      Mutta se sattui ja valitin.
      Teinkö niin väärin, minä kurja paskiainen?

• eppu2

Ajattele nyt, miten monta kiitollisuuden aihetta löysit ja kaiken tuon sai aikaan pieni kivi (päättelin, että ei hallin lattialla voi olla isoa kiveä.)

• 1eero

Kurja paskiainen, oo sitte itehä ittes paremmin tunnet mutta ei sitä tarvii nii kovasti valittaa et oon kurja.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Ajattele nyt, miten monta kiitollisuuden aihetta löysit ja kaiken tuon sai aikaan pieni kivi (päättelin, että ei hallin lattialla voi olla isoa kiveä.)

Ei se iso ollut, mutta terävä.
        Löytyyhän niitä kiitollisuuden aiheita, mutta ei se sulje pois sitä, etteikö koskaan saisi valittaa mistään, jos on olemassa jotain vielä pahempaa. Miksi ei saisi? Vaikka talo olisi palanut, niin eihän silloinkaan saisi valittaa, koska on itse vielä hengissä kuitenkin. Vasta kuolleena saisi valittaa.
        Samoinhan voisi ajatella, että ei koskaan saisi olla tyytyväinen mistään, koska on olemassa vieläkin parempaa.
        Koskaan ei saisi kehua olevan hauskaa, koska hauskempaakin varmaan löytyisi.
        Ruokaa ei saisi kehua, koska varmaan löytyisi parempaakin.
        Ja silleen eteenpäin...

• ent.siivoojaparka
        1eero kirjoitti:

Kurja paskiainen, oo sitte itehä ittes paremmin tunnet mutta ei sitä tarvii nii kovasti valittaa et oon kurja.

Ja miksi sitä ei saa valittaa?

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Eppu,
        ei se kivi suinkaan saanut minua ymmärtämään miten paljon kiitollisuuden aihetta minulla on. Vaikka olen siitä tietoinen ja kiitollinen, niin silti se kivi sattui ja tunnen minulla olevan oikeus silloin huutaa aijaijaijaijai.
        Et kai luule tosissasi, että kukaan, joka joskus jostain valittaa, ei ymmärrä elämän kauneutta ja hyviä asioita ympärillään samaan aikaan.
        Minua on syytetty mustavalkoiseksi, mutta tuollaista luettuani en taidakaan olla ainut.

• eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Ei se iso ollut, mutta terävä.
        Löytyyhän niitä kiitollisuuden aiheita, mutta ei se sulje pois sitä, etteikö koskaan saisi valittaa mistään, jos on olemassa jotain vielä pahempaa. Miksi ei saisi? Vaikka talo olisi palanut, niin eihän silloinkaan saisi valittaa, koska on itse vielä hengissä kuitenkin. Vasta kuolleena saisi valittaa.
        Samoinhan voisi ajatella, että ei koskaan saisi olla tyytyväinen mistään, koska on olemassa vieläkin parempaa.
        Koskaan ei saisi kehua olevan hauskaa, koska hauskempaakin varmaan löytyisi.
        Ruokaa ei saisi kehua, koska varmaan löytyisi parempaakin.
        Ja silleen eteenpäin...

Niimpä niin. Joka levyllä on ne kaksi puolta.
        Sanotaanhan, että jos ei kukaan koskaan mistään valittaisi, ei kehitystäkään tapahtuisi,
        Vaan lienee sitä valittamistakin montaa laatua.
        Nuo terävät pikkukivet saavat kyllä kiljaisemaan, joidenkin kenkien pohjassa tulevat sisälle.

• eppu2

Eppu,
        ei se kivi suinkaan saanut minua ymmärtämään miten paljon kiitollisuuden aihetta minulla on. Vaikka olen siitä tietoinen ja kiitollinen, niin silti se kivi sattui ja tunnen minulla olevan oikeus silloin huutaa aijaijaijaijai.
        Et kai luule tosissasi, että kukaan, joka joskus jostain valittaa, ei ymmärrä elämän kauneutta ja hyviä asioita ympärillään samaan aikaan.
        Minua on syytetty mustavalkoiseksi, mutta tuollaista luettuani en taidakaan olla ainut.

Jaa, että luulisin, jotta , jos valittaa jostakin ei ymmärrä elämän kauneutta ja hyviä asioita ympärillään.
        Miatä Sinä nyt tuollaisen tulkinnan sait.
        No en minä kyllä nyt noin yksinkertainen ole.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Jaa, että luulisin, jotta , jos valittaa jostakin ei ymmärrä elämän kauneutta ja hyviä asioita ympärillään.
        Miatä Sinä nyt tuollaisen tulkinnan sait.
        No en minä kyllä nyt noin yksinkertainen ole.

Aloituksesta. Tämän ketjun aloituksesta... Lue se uudestaan.

• eppu2

Aloituksesta. Tämän ketjun aloituksesta... Lue se uudestaan.

Kun kirjoitit lainaten ja vielä erikseen ´´eppu´´ ja sitten, että et kai luulee jne......
        Kuvittelin, että se oli suoraan minulle.
        Taidan sittenkin olla yksinkertainen.

• Viisinkertainen.ajatus

Kyllä yksinkertainen voi olla jos omaa kaksikertaisen ymmärryksen kolminkertaisella ajattelu kaavalla ja neljäs miete jää jemmaan.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Kun kirjoitit lainaten ja vielä erikseen ´´eppu´´ ja sitten, että et kai luulee jne......
        Kuvittelin, että se oli suoraan minulle.
        Taidan sittenkin olla yksinkertainen.

No, huhhuh, ok. Sanotaan sitten, että sain sen vaikkapa täältä:
        "Ajattele nyt, miten monta kiitollisuuden aihetta löysit ja sen kaiken tuon sai aikaan pieni kivi..." Tuo nyt on suunnilleen samaa, vastaavaa...
        Varmaan jokainen on tietoinen kauneudesta ympärillään samoin kuin jaloistaan ja muusta positiivisesta vaikka jostain pikku asiasta valittaakin. Sellaista tarkoitin.

Eppu,

Taisi olla minä joka sua sanoi mustavalkoiseksi. Olisi pitänyt sanoa että sanomasi oli mustavalkoista. Sori lipsahdustani.
        Syyttelyksi se ei ollut tarkoitettu. Lähinnä selittää sen miksi meidän näkemykset harvemmin menee yhteen, kun itelläni on vain yksi väri, pinkki ;)

• ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

Taisi olla minä joka sua sanoi mustavalkoiseksi. Olisi pitänyt sanoa että sanomasi oli mustavalkoista. Sori lipsahdustani.
        Syyttelyksi se ei ollut tarkoitettu. Lähinnä selittää sen miksi meidän näkemykset harvemmin menee yhteen, kun itelläni on vain yksi väri, pinkki ;)

Ai jaa, sinultako se siilimuori sen sai? Johan ihmettelinkin, että olisiko hänen päässään kerrankin kehkeytynyt joku oma ajatus, kun hän sanoi minua mustavalkoiseksi sen enempää selittelemättä, mitä hän sillä tarkoitti.

Ai jaa, sinultako se siilimuori sen sai? Johan ihmettelinkin, että olisiko hänen päässään kerrankin kehkeytynyt joku oma ajatus, kun hän sanoi minua mustavalkoiseksi sen enempää selittelemättä, mitä hän sillä tarkoitti.

Niin, se on varmaan levinnyt jotenkin kuin tauti, tartutin Siilimuoria. Sinultahan se ei ole voinut olla lähtöisin koko idea.
        Jos en ole sulle suoraan sanonut (tarttis oikein joskus tarkistaa mitä tulee sanottua) niin ajatellut olen. Voitko uskoa tuollaista, että ajattelen... ;)

• Aattele sinähän olit kuin siinä sadussa, jossa prinsessa tunsi herneen patjan alta :). Tosin sitä hyvää mitä siitä seurasi, en muista. :).

Ai minkähän mää ny oon saaanu. Kiitos kiitos vaikken tidä mistä kiitänkään. Mut varmaan jottain positiivista sen pitää olla :).Valitusketjussa.

• huolensakullakin

Kyllähän tämä melko kurjaa kitumista nykyään tahtoo olla.
      Kaviaari on kokkareista, hopeaharkot pääsevät holvissa naarmuttumaan ja uusi urheiluautokin menee vaihtoon, kun tuhkakupit ovat täynnä.
      Raskaat turkikset ovat pilanneet vaimon selän, pankkikirjat niin täynnä, ettei yhtään mahdu lisää talletuksia, viinikellarissa on liian viileää ja palvelusväki vain naukuu lisää liksaa.
      Ei tämä oikein elämisen arvoiselta aina tunnu...

• eppu2

Niin se on, ei se raha ja omaisuus tuo onnea, huolta vaan.
        Kärsimyksen mittaa ei maallisella mammonalla voi mitata.
        Kärsimyksen mittaa jokaisen henkilökohtainen kokemus.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Niin se on, ei se raha ja omaisuus tuo onnea, huolta vaan.
        Kärsimyksen mittaa ei maallisella mammonalla voi mitata.
        Kärsimyksen mittaa jokaisen henkilökohtainen kokemus.

Helpompi olla onnellinen, jos tuntee turvallisuutta ja raha luo turvallisuutta seuraavastakin päivästä.

• vrims

Tuntuu aika kummalliselta että jotain muka.mukahauskaa pitäis pitää yllä vain miellyttääkseen toisia, jos surua on kohdannu tai vaikka ihmisten totaalinen hätä sotakentintltä paetessaan ei yhtään satuttaisi tai ahdistaisi - kun ei kuulu aloittajan kaltaisiin hyväosaisiin - no ei sit mikään kyllä heihin yhdistäkään -ehkä niin on parempikin. Mikä on raskainta surussa ja tragedioissa - jokaisen kohdalla sekin tosiseikka että yksin joutuu kohtaamaan ja kokemaan kaikki elonsa kolhut ja sen tunnemaailmankin, mitä aiheuttavat kaikkine menetyksineen.

• Tuo viimeinen lause on niin totta! Tukea voi muilta saada, mutta läpi on yksin mentävä ja päästävä.

• Tyttäreni kun joskus valittaa jostain, kännykän sekoamisesta, tietokoneviasta, bussien aikataulusta, niin sanoo heti perään että tää oli taas tätä "i-lands problem" (pakkoruotsia olkaa hyvät) eli kehitysmaa-ongelmaa.
      Minusta mainio sanonta.

• ent.siivoojaparka

Meillä taas on tullut tavaksi oikein liioitellun dramaattisesti alkaa nyyhkimään; tiijätkö mitä on sattunu, nyyh, et ikinä voi uskoo, byää, siis tää on jotain ihan kamalaa, yhyy ääää, mä en kertakaikkiaan tiijä miten mä tään yli selviän (tyrskimistä ja nenän niistoa)... Sitten seuraa jotain, että lohkesi kynsi, tuuli oli kaatanut kukkaruukun parvekkeella tai jotain sellaista ihan kamalaa.

• ö-Öö

Ihminen ei ole terve, jos sitä ei välillä vituta.

Eikä kyllä ole terve, jos aina vaan onnellinen. Jostain syystä hulluja muuten usein kutsutaan onnellisiksi. Noin muihin kysymyksiin vatauksena, kyllä on. Just asunto on vallattu kerran, henkeä uhattu montakin kertaa. Katsoishan sitä luontoa, näkymä hikiällä tosin kuin ydinsodan jälkeen.

Noin positiivinen poikeus, laitoin just siilille pussillisen kissanmurkinaa. Siilit pruukaapi talvehtia täällä tsadissa tossa mun grillihupun alla. Nyt oli niin pien poikanen, että ajattelin, ei ehkä selviä talvesta, jos sitä ei lihota. Sen nyt näkee vasta keväällä, lyllertääkö täällä siili, vaiko pitääkö siivota grillistä siilin raato. Koitan nyt kuitenkin ruokkia sitä.

=DW=

• Varmaan ihanaa grillata sitten kesällä grilkkiinmädäntyneen siilinraadon jälkeen :). Jo on aromit.

• mimmimum-mi

Joo.. ei sitä voi kokoaikaa pilvissä leijua...jalat maassa ja arkipäivän kohtaamista... sitä se on ...elämä.. Joskus ihastuttaa ..joskus vihastuttaa
        Hyvä asia että ruokaa annat pikkusiilille...
        Pikkasen vihastutti kun mies (mamu) marketissa huomasi että siellä jaellaan jotain tuotenäytteitä... meni röyhkeästi sivusta hakemaan ...muut jonottivat.. taas uudelleen ja uudelleen...vei välillä tuotteet sivummalle....no..vähänajankuluttua kun ohitin oven... näin hänet kauppaamassa koiranruoka pusseja.. niitä joita oli hamstrannut...

• katsojansilmin

Ottaa aivoon ku ei tule telkkarista mittään muuta ku uusintoja. Alkais jo the affair, ensitreffit alttarilla ja jotain uusia. Väärin kun maksattavat mediamaksuja ja yhtä hölpömpömppyä tulee. mitään dokkareitakaa koko kesänä jo on kumma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2064
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      789
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      780
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe