80% menee joka viikonloppu 1 pullo raakana ei tunnu missää, nyt taas oon alotellut ai että kun on hyvää
RAAKA 80% SE PITÄÄ OLLA, 60% JA 40% ON IHAN VETTÄ
80% viina..
8
1240
Vastaukset
Miksi et jo sitten samantien siirry huoltoaseman tuotteisiin, kun vahva viina kerran niin laimeaa on? Pelottaako?
- mmkmkm
Mikset samantien 96%. Saksasta saa ainakain ihan laillisesti tota.
- Et_ole_juonut
Älä pentu puhu paskaa, sinä oot humalassa jo yhdestä ykkösoluesta.
- es_jonne
mie juon vaa es
- VähänOnVähän
Et sitten juo kuin yhtenä iltana?
- S.Brenner
Ei myöskään käynyt ilmi se, minkäsuuruinen pullo on kyseessä. Mutta eihän 80% alkoholi maistu mitenkään hyvältä, polttaa vain suussa ja nielussa. Teillä siellä Suomessa taitaa olla 80% alkoholijuoman pitoisuuden raja. Ihan riittävän korkealla se raja on juuri juomista ajatellen. Laimentaa se pitää kyllä. Minä pidän fruchttopf valmistuksessa 96% alkoholia parhaana kunhan sen laimentaa ennen kuin siihen laittaa hedelmät liotukseen. Ja sen veden pitää olla puhdasta. Saksassa vesijohtovesi ei ole niin hyvänlaatuista kuin Suomessa on. Suomen vesijohtovesi ei ole niin kalkkipitoista. Nyt Suomessa käydessäni tykkään juoda vesijohtovettä ja jos voisin niin veisin sitä mukananikin.
- Varttuneempi
Olen minäkin hamassa nuoruudessani juonut kerren vähän yli desilitran verran raakaa pirtua (96 %). Ei ole tehnyt mieli uusia temppua – kyllä tuollainen tavara on selvästikin tehokas liuotin/puhdistusaine eikä mikään juoma/nautintoaine!
Sano mitä sanot, mutta ei 80-prosenttisen etyylialkoholin latkiminen sellaisenaan ole kenenkään terveydelle hyväksi. Harrastus johtaa ennemmin tai myöhemmin ”sisuskumin pykimiseen” eikä elinikä ainakaan jatku sieltä loppupäästä, vaikka kuvittelisi mahansa olevan haponkestävää terästä.
Olen hakenut erinäisiä mäyräkoirallisia 80-prosenttista Saaremaata Tallinnasta minäkin. Laimennan sen kuitenkin aina ennen käyttöä vesijohtovedellä tavanomaiseen 40 % käyttöväkevyyteen enkä juuri juo edes sitä sellaisenaan vaan miksereillä lantrattuna. Pakki kiittää.
Minulla ei ole enää tässä iässä (64 v.) tarvetta näyttämiseen eikä machoiluun. Pidän mieluummin itseni edes jonkinlaisessa kunnossa pystyäkseni nauttimaan jäljellä olevista vuosista.
Ehkäpä sinäkin tajuat asian ennen kuin ehdit näihin ikävuosiin saakka. Jos ehdit... - LaimennanKoskaTarvii
> Minulla ei ole enää tässä iässä (64 v.) tarvetta näyttämiseen eikä machoiluun.
Silti katsoit tarpeelliseksi kertoa tuon anekdootin menneisyydestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875