Saa kusta lavuaariin ku on "portsari pojun" kaveri... Näin tässä pohj Pirkanmaan junttilassa
pupi66 nähtyä
5
214
Vastaukset
- Paskannaensikerralla
Tuntuu olevan se sikala muutenkin aikaansa jäljessä. Paskainen murju joka vaatisi remonttia muualtakin kuin nyt kyseessä olevasta lavuaarista. Hyi helvetti.
- PientäOnVajakilla
oho, olipas kamala juttu, kyllä nyt elämä on pienellä ihmisellä aivan sekaisin.
- Heterosee
Joku homoili takahuoneessa.
- Kauppinen8
Kyllä siitä ilmoitettiin poliisille ja poliisit tuli viemään ko. "herrat" putkaan. Syytteet homoilusta tulee ja asia menee käräjille.
- mitässit
Minä kusen aina lavuaariin jos on pöntölle jonoo. Leirintäalueella oli pöntölle jonoo ja lavuaarillakin joku pesi käsiään. Kusin suihkussa. ja olin ihan selvinpäin niin. Sama viemäri kuiteski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398