mainitaan usein hänen nimensä,kuka hän on ja mitä hän tekee nykyisin?
Päivi Lipponen
11
87
Vastaukset
- MarsinMies
P.S. Olen asunut Marsissa viimeiset pari vuosikymmentä.
- tästäselähtee
Päivi Lipponen jättää lapensa ja miehensä ja muuttaa Venäjälle. Päivi Lipponen on oman edun tavoittelija ja tunkee itseään joka paikkaan. Tunki itsensä väkisin mm. Paavo Lipposen vaimoksi, tunki itsensä väkisin politiikkaan ja raivoaa kun kansa huomasi Päivi Lipposen tyhmyyden ja psykopaattisen pyrkyryyden ja heitti Päivin niskapersotteella pois eduskunnasta. Nyt uhittelee ja kostaa ja paasaa mielipuolista roskaa. Päivi Lipposen ainoa aikaansaannos on se, että hän tuhosi Paavo Lipposen uran ja arvostuksen kaikkialla maailmassa, erityisesti EU:n kabineteissa. Nyt matkaa Venäjälle ja tuhoaa Lipposen arvostuksen myös Venäjällä. Mutta Venäjä kusettaa PÄIVIÄ... SE ON IHAN SALETTI JUTTU. Syy: Päivi on tyhmä.
- näin.se.menee
Joo, se valitsi ensimmäisen miehensäkin sen perusteella että sillä oli hienompi nimi kuin oma Hiltunen, se halusi Herzbergiksi ja sitten PÖÖ-Paavo teki aviorikoksen ja köyri Päkää, Päkä pääsi tietenkin PÖÖ-Paavon siivellä eduskuntaan, josta se Luojan kiitos tipahti viime vaaleissa mutta ei siitäkään ollut mitään hyötyä, koska samanlaisia tuli tilalle enemmän. Näitä "hei me tienataan mokutuksella"-kansanedustajia.
- Paavon_tyhmä_akka
Päivi on erikoistunut järjestämään marsseja murhapolttajien puolesta.
- paavomaksaa
ei meriittiä elää paavon rahoilla
- Paavon_tyhmä_akka
Nousi Paavon reittä pitkin julkisuuteen.
- onsiinävaimo
Nyt Päivin leiviskät syöty. Ei sairaassa vallanhimossaan hoida edes lapsiaan. On siinä vaimo Paavo Lipposella!
- vouhvouh
Päivi Lipponen kuvaa täydellisesti SDP:n alennustilaa. Päivi on todella halpamielinen vouhottaja.
- yhdeksäntois
paska kasaa ei kannata tonkia.alkaa haisemaan.
- Ulhuh
Toimii kai miehensä omaishoitajana?
- pietarin.rauhaan
Ei tullut Päivistä presidentin puolisoa. Ei päässyt Päivi Linnaan kättelemään kutsuvieraita itsenäisyyspäivänä.
Ei hoida Päivi Paavoa, ei edes lapsiaan. Pietariin kuului menneen vähintään kahdeksi vuodeksi. Siellä voi rauhassa......
Halutessaan avioeron voi saada suoraan puolisoiden avioelämän päätyttyä pysyvästi, todistettavasti kahden vuoden erillään asuminen riittää. Ei tarvita hakemusta alioikeuteen eikä harkinta-aika -prosessia. Pikkuinen hiljainen ilmoitus riittää. Ei kohu-uutisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703