Ikävä miestä joka keskittyy asiaan

varokaanaisjamiesansoja

Mistä löytyy mies joka ei koe velvollisuudekseen viihdyttää koko maailman naisia?

Miksi niin moni mies luulee että juuri hän on se kenen täytyy pitää seuraa kaikille naisille ja olla jonkinlainen pelastaja jos naisella vähän huonosti jokin. Eikö miehet edes tiedä sitä että moni nainen käyttää sitä hyväkseenkin jotta saisi miehen itselleen, esittää heikkoa ja apua tarvitsevaa. Myöhemmin sitten orjuuttavat miehen kauppakassien kantajaksi ja juoksupojaksi, autokuskiksi, rahasammoksi jne. :)

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokainentavallaan

      Ei ole ollut tarvetta sekaantua toisten asioihin, jokainen kantakoot kassinsa itse ja etsikööt kyytinsä. Miksi pitäisi viihdyttää tai pitää seuraa ulkopuolisille, jotka eivät kuulu ystäväpiiriini tai tuttavapiiriin. En näy tuohon esittämääsi pieneen väitteeseen mitään realistista syytä.
      Jos joku haluaa mukamas valloittaa sydämiä, niin siinähän on itsensä "liriin" laittanut.
      Yhdessä elinkautisessa on aivan tarpeeksi.

    • Miehetön-nainen

      Olet vaan mustis. Et kestä että mies saa naisten jakamattoman huomion ja mies on naisten mieleen. Sun kandeis tehdä tolle mustasukkaisuudelles jotain. Terapia?

      • varokaanaisjamiesansoja

        Ei ole nyt kyse tosta. Jos et ymmärrä, en jaksa selostaakaan.


      • toinensivullinen
        varokaanaisjamiesansoja kirjoitti:

        Ei ole nyt kyse tosta. Jos et ymmärrä, en jaksa selostaakaan.

        Kyllä tuosta vähän jää sellainen kuva, että hyihyihyi muut pahat naiset haluavat miehen itselleen, kun juuri sinun pitäisi tietysti olla se (paha) nainen, joka hänet saa.


      • varokaanaisjamiesansoja
        toinensivullinen kirjoitti:

        Kyllä tuosta vähän jää sellainen kuva, että hyihyihyi muut pahat naiset haluavat miehen itselleen, kun juuri sinun pitäisi tietysti olla se (paha) nainen, joka hänet saa.

        Niin jos ei itse osaa ajatella asiaa kuin tolta kannalta, niin tietysti alotus sillon näyttää siltä.

        Ei ole kyse tommosesta.


    • äläITKE

      MIKSI ? Sinua ja monia ihmisiä kiinnostaa VAIN panomies ja huora ?

      ei mua

    • Mieskertoo

      Juttelu ei tarkoita mitään sen enempää, ellei se sitten just sillä kertaa tarkoita jotain enemmän. Itse vaadin täysin ei-feministisen naisen, joka on kiltti. Ne erottaa muiden joukosta.

      • femisovinisteista

        Olet ennakkoluuloinen. Ei-feministinen=kiltti? Onko sovinistinen mies kiltti, ei taida olla, etkä voi vaatia naiselta sitä mitä itse et ole. ;)

        Et taida edes tietää mitä oikea feminismi on.
        Kuvailetko mulle feministin, kiinnostaa tietää mitä tarkoitat sillä ja jokaisella on oma käsitys siita?


      • varokaanaisjamiesansoja

        Ei ole kyse normaalista juttelusta. Et ymmärrä sinäkään alotusta.


    • entarvitsehänenseuraa

      Minun tilanteessani parasta on, että olen vältellyt kaikin tavoin erästä tuollaista pelimiestä, joka itse on se aktiivinen osapuoli. Jatkuva naisten seuran tarve näyttää vaivaavan, vaikka kotonaankin on naisen seuraa.

      • kyssäärii

        Onx tän erään nimi Pekka


      • entarvitsehänenseuraansa
        kyssäärii kirjoitti:

        Onx tän erään nimi Pekka

        Ei ole


    • fj09eg003

      seksi puhuu ja raha sen jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe