Kolmasosa Ahvenanmaalle!?

luinkooikein

Idiootti ahven ei siis osaa laskea. Jos kolmasosa Ahvenanmaalle muuttaneista olisi mantereelta muuttaneita suomalaisia, niin tämä tarkoittaisi sitä, että 33 prosenttia ahvenista puhuisi suomea äidinkielenään. Tällaisia idiootteja sitten tuetaan!

15

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooooooh

      Luinko oikein. Oppimaton Eckerö tukivarustamon moukka käytti termiä 'yhteiskuntamme', oliko silakkamainen lipsahdus.

    • krughurmeri

      Toivottavasti kieron sisäsiittoisen elätin vielä epärehellisempi vastaus ei mene edes sukurutsa kuoron säestämänä kritiikittömästi läpi.

      • Ei kai kukaan ole väittänyt että kolmasosa ahvenanmaalaisista on manner-Suomesta muuttaneita. Kolmasosa Ahvenanmaalla asuvista on syntynyt muualla kuin Ahvenanmaalla. Maailmaa on muuallakin kuin manner-Suomessa.


      • latvanääehelpsillail
        ahvennainen kirjoitti:

        Ei kai kukaan ole väittänyt että kolmasosa ahvenanmaalaisista on manner-Suomesta muuttaneita. Kolmasosa Ahvenanmaalla asuvista on syntynyt muualla kuin Ahvenanmaalla. Maailmaa on muuallakin kuin manner-Suomessa.

        Usko tai elä, noin yksi päälliköistäsi sanoi Iltalehdessä. Käy lukemassa, jos et minua usko. Ymmärrän kyllä tyypin huonon koulutuksen, mutta jos tuon aivopierun jälkeen alkaa vittuilemaan työvoimasta, yrityksistä ja muusta suuruudenhullusta maalaisruotsalais paikasta, niin väkisellä hermostuu. Seuraava varmaan syytät käännösvirhettä. Aina on muiden vika ja silti olet oikeutettu tukiin, ahvenet on ryssiä.


      • latvanääehelpsillail kirjoitti:

        Usko tai elä, noin yksi päälliköistäsi sanoi Iltalehdessä. Käy lukemassa, jos et minua usko. Ymmärrän kyllä tyypin huonon koulutuksen, mutta jos tuon aivopierun jälkeen alkaa vittuilemaan työvoimasta, yrityksistä ja muusta suuruudenhullusta maalaisruotsalais paikasta, niin väkisellä hermostuu. Seuraava varmaan syytät käännösvirhettä. Aina on muiden vika ja silti olet oikeutettu tukiin, ahvenet on ryssiä.

        Luin jutun, sanoi että monet (monet ei ole sama kuin kaikki) ovat mantereelta muuttaneita, eikä erotellut ovatko suomen- vai ruotsinkieliisiä. Minun päällikköni hän ei ole. Onko joku vaalipiiristäsi valittu sinun päällikkösi? Eikö kansanedustajat ole meidän edustajiamme, ei päällilöitä? Enkä edes äänestänyt häntä.


      • niinnoloa
        ahvennainen kirjoitti:

        Luin jutun, sanoi että monet (monet ei ole sama kuin kaikki) ovat mantereelta muuttaneita, eikä erotellut ovatko suomen- vai ruotsinkieliisiä. Minun päällikköni hän ei ole. Onko joku vaalipiiristäsi valittu sinun päällikkösi? Eikö kansanedustajat ole meidän edustajiamme, ei päällilöitä? Enkä edes äänestänyt häntä.

        Väitti siis Ahvenanmaan väestöstä kolmenkymmenen prosentin olevan ulkomaalaisia. Puhui samanlaista paskaa kuin sinäkin. Ihmisille ei esimerkiksi kerrota miten Ahvenanmaalla mamutyövoimalle varatut vuokrakasarmit on rakennettu täysin suomenkielisten verovaroilla. Ahvenanmaalaisilla kotitalouksilla on eniten velkaa, siksi te vangittu, koska Nalle vie mökit alta ilman rehellisiltä suomalaisilta varastettuja rahoja.


      • niinnoloa kirjoitti:

        Väitti siis Ahvenanmaan väestöstä kolmenkymmenen prosentin olevan ulkomaalaisia. Puhui samanlaista paskaa kuin sinäkin. Ihmisille ei esimerkiksi kerrota miten Ahvenanmaalla mamutyövoimalle varatut vuokrakasarmit on rakennettu täysin suomenkielisten verovaroilla. Ahvenanmaalaisilla kotitalouksilla on eniten velkaa, siksi te vangittu, koska Nalle vie mökit alta ilman rehellisiltä suomalaisilta varastettuja rahoja.

        Kolmasosa Ahvenanmaalla asuvista on syntynyt muualla kuin Ahvenanmaalla, osa on ollut Suomen kansalaisia muuttaessaan tänne (kuten esim minä), osa on saanut Suomen kansallisuuden myöhemmin (se vaaditaan kotiseutuoikeuden saamiseksikin). Kukaan ei ole sanonut, että kolmasosa Ahvenananmaan väestöstä on ulkomaalaisia.
        Mitähän ihme vuokrakasarmeja mamuille tarkoitat? Ei täällä sellaisia ole. Ja asuntolainat on suurimmaksi osaksi Ålandsbankenista, joten Nalle voi pysyä mamuna siellä naapurimaassa, ei hän täältä mitään saa. Työtä telemällä ahvenanmaalaiset on rahansa hankkineet, ei meidän tarvitse keneltäkään varastaa.


      • korjaus
        niinnoloa kirjoitti:

        Väitti siis Ahvenanmaan väestöstä kolmenkymmenen prosentin olevan ulkomaalaisia. Puhui samanlaista paskaa kuin sinäkin. Ihmisille ei esimerkiksi kerrota miten Ahvenanmaalla mamutyövoimalle varatut vuokrakasarmit on rakennettu täysin suomenkielisten verovaroilla. Ahvenanmaalaisilla kotitalouksilla on eniten velkaa, siksi te vangittu, koska Nalle vie mökit alta ilman rehellisiltä suomalaisilta varastettuja rahoja.

        Kolmekymmentä kolme prosenttia. Ahvenilla on todella eniten asuntolainaa ja siksi vinkuvat tukien perään.


      • myönnäjotappiosiluuseri
        ahvennainen kirjoitti:

        Kolmasosa Ahvenanmaalla asuvista on syntynyt muualla kuin Ahvenanmaalla, osa on ollut Suomen kansalaisia muuttaessaan tänne (kuten esim minä), osa on saanut Suomen kansallisuuden myöhemmin (se vaaditaan kotiseutuoikeuden saamiseksikin). Kukaan ei ole sanonut, että kolmasosa Ahvenananmaan väestöstä on ulkomaalaisia.
        Mitähän ihme vuokrakasarmeja mamuille tarkoitat? Ei täällä sellaisia ole. Ja asuntolainat on suurimmaksi osaksi Ålandsbankenista, joten Nalle voi pysyä mamuna siellä naapurimaassa, ei hän täältä mitään saa. Työtä telemällä ahvenanmaalaiset on rahansa hankkineet, ei meidän tarvitse keneltäkään varastaa.

        33 prosenttia ahvenista on siis eva hienoa!? Todista se! KOLMASOSA ON 33 PROSENTTIA!


      • hitontableti
        myönnäjotappiosiluuseri kirjoitti:

        33 prosenttia ahvenista on siis eva hienoa!? Todista se! KOLMASOSA ON 33 PROSENTTIA!

        Syntynyt ulkomailla.


    • urheiwar

      Käyttäytyi tyypillisen hevosnaaman tavoin Löfström.

    • AffenaKieroilee

      Koko affenaedustajan valheen ydin oli sinä, että nuo Ahneidenmaan "mamut" ovat ruotsalaisia, suomalaisia ja suruja. Kyse on siis ihan eri sakista, kuin Suomeen ollaan tuomassa. Tuskin Suomessa oltaisiin kovinkaan huolissaan, jos tänne muuttaisi Pohjoismaiden kantaväestöön kuuluvia ihmisiä!
      Affenaedustaja noudattaa samaa vanhaa ruotsalaista sivistystä eli valehtelee päin naamaa ja puhuu asian sivusta!

      • tyhmäeiosaalaskea

        Siellä ei 33 prosenttia ole mamuja.


    • SitäSeOn

      Ahvenanmaan kansanedustaja on tyypillisesti homppeli.

      • pullakahvittt

        Alkoi vielä jauhamaan yrityksistä ja muusta paskat. Ilmankos ahvenet rohmuavat yritustukea, jos on tuollaisia 'yrittäjiä' jotka eivät osaa edes laskea. Työeläkeläinen kun vielä ehti jo runkata pikkupillillään ahvenien pisatuloksista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe