On se helvetti, olen jo kauan yrittänyt saada 1986 mallista Turbo Galanttia myydyksi tuloksetta,
Hinta minulla on ollut markoissa 10000 ja euroissa 1660, mutta kukaan ei ks. autoa osta.
Tekniikka toimii hyvin, sisätiloista kuin uusi, ruostetta pelleistä kyllä löytyy, mutta joku ketä jaksaa hieman autoa laittaa saa siitä loistavan ja loistavasti varustellun ajopelin moneksi vuodeksi. autolla on ajettu 230tkm.
Jos joku nyt on kiinnostunut niin laita sähköpostia : [email protected] tai soita 040-7069785
Kun ei saa myydyksi ?!?
10
816
Vastaukset
- Timo
vinkata sfnet.harrastus.autot -keskusteluryhmässä.
Siellä tuntuu olevan enemmälti ihmisiä, jotka
virittelevät turbollisia menopelejä. Ehkä joku innostuu
ostamaan itselleen iltatekemistä... - fisu
ei se helppoa ole mazdankaan myynti :)
- Mitsubishimies -82
Olisipa 2v sitten löytynyt tuollainen kun sellaista etsin mutta en löytänyt ja tyydyin -86 2.0 GLS versioon.
- Anonyymi
Joko Iiro Mitsu on mennyt kaupaksi? Jos ei niin voiko tulla koeajolle?
- Anonyymi
Ei oo menny. Yks isä ja poika kävi kattomassa. Tutkivat ja syynäsivät autoa, poika teki havaintoja ja isä kirjasi ylös. Illalla tulivat ja koko yön tutkivat. Aamulla totesivat että liikaa vikoja eikä ostaneet.
- Anonyymi
Autossa on kaksi pahaa vikaa,
1.Auton merkki Mitsubishi.
2.Vuosimalli 1986. - Anonyymi
aika klassikko jos on 86 malli.....
- Anonyymi
Aloitusviesti kirjoitettu v.2002 eli silloin ollut 16 vuotias Galant.
- Anonyymi
En ihmettele yhtään !!
- Anonyymi
Tyhmiä vedetetään. Eihän tuo auto ole edes myynnissä nettiauto.com sivustolla.
Tähän ehdotuksena nosta tonni hintaa ja anna alennusta 500 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882