Saiko Da Oviskin lapun muuttuneesta tilinumerosta?

Kylmät_kädet___

En muista vuotta, kun täällä jaettiin huijaus-lappuja postiluukkuihin muka muuttuneesta vuokranmaksu-tilinumerosta, joten äärimmäisen skeptisesti suhtaudun tähän: VVOhousing 12 Osakeyhtiöön.

Ikinä en ole mihinkään lankaan mennyt, mutta jos se kerta ei vaadi vuokralaiselta toimenpiteitä ja E-laskukin tulee automaattisesti muuttumaan, niin samapa tuo sitten.

Mutta tosiaan täällä joku ryssä tai manne jakeli feikki-ilmoitusta aikoinaan.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvo.juoppoasukas

      Kuinka nopeasti VVO antaa häädön, kun vuokrat on maksamatta? Oon nimittäin ryypännyt rahani ja parin päivän päästä pitäis maksaa syyskuun vuokra, mutta tämänkin kuun vuokra on jäänyt maksamatta ja turha kai sanoa, että rahaa ei ole.

      • Kylmät_kädet___

        Se on aika pitkä prosessi ja jopa häädön saatuasikin saat asua vielä 3 kuukautta.


      • Kk___

        Tai ainakin järjettömän metelin tapauksessa asia on noin, en sitten tiedä maksamattomista laskuista. Esim. tästä sai tyypit häädön, kun ne olivat perustaneet apina ja gorilla -tarhan asuntoonsa. Metelin, hajun ja muutenkin siivottoman elämöinnin takia ne häädettiin, mutta yllätys oli kaikille lähinaapureille melkoinen, kun eihän siellä mitään apinoita tai gorilloita ollut, vaan ihan tavallisia romaneja!


      • Kk___

        Meikä on itekki miettinyt, että mitä jos viheltäisi vain pelin poikki ja ryyppäisi vuokrankin. Sähkölasku on ehdottoman pakollinen, että pääsee nettiin. Tarkoitan, että kun lopulta virkavalta tunkeutuisi asuntooni valtavalla arsenaalilla, niin kait ne mut johonkin toimittaisi ja huolehtisivat.

        Katua ei tarvitse pelätä, sillä ne kadun spurgut majailevat jossain Kenttätiellä ja muuten vain päivystävät puistoja ja nukkuvat veneiden alla kesäisin.

        Siis tarkoitan, että kun tää on yhtä helvettiä mun elämä. Joka ikinen päivä samanlainen.


      • juoppovuokralainen

        Aika hissukseen tulee luultavasti oltua vaikka viinaa kuluukin, koska yksin ryyppäilen. Sillonhan sitä meteliä on tapana lähteä, kun on useampi juoppo samassa luukussa.

        Kai sitä sinne vvo:lle pitää soittaa, että makselen kun jakselen, että ei tarvitse anoa asuntoa puohitien roskakatoksesta.

        Santtuko se siellä puohitien päässä hoitaa nämä vuokra-asiat, jos kuitenkin sattuu niin, että vvo heittää pihalle?


      • juoppovuokralainen
        Kk___ kirjoitti:

        Meikä on itekki miettinyt, että mitä jos viheltäisi vain pelin poikki ja ryyppäisi vuokrankin. Sähkölasku on ehdottoman pakollinen, että pääsee nettiin. Tarkoitan, että kun lopulta virkavalta tunkeutuisi asuntooni valtavalla arsenaalilla, niin kait ne mut johonkin toimittaisi ja huolehtisivat.

        Katua ei tarvitse pelätä, sillä ne kadun spurgut majailevat jossain Kenttätiellä ja muuten vain päivystävät puistoja ja nukkuvat veneiden alla kesäisin.

        Siis tarkoitan, että kun tää on yhtä helvettiä mun elämä. Joka ikinen päivä samanlainen.

        Mulla oli yli satasella sähkölaskuja, mutta sain just maksettua niistä puolet, joten sähköyhtiö on ainakin hetken poissa kimpusta. Sähköä en minäkään halua menettää, koska sitten en pääsisi palstalle ja nobet lämpenis kaappiin lisäksi niiden takaisinkytkentä maksaa paljon.

        Onko kukaan ryypänny itseään kadulle, eikä ole ollut sukulaisia tai kavereita joille mennä loisimaan?


      • nimivärkki

        Oletko koskaan harkinnut kuntoutuskotia?


      • Kylmät_kädet___
        juoppovuokralainen kirjoitti:

        Mulla oli yli satasella sähkölaskuja, mutta sain just maksettua niistä puolet, joten sähköyhtiö on ainakin hetken poissa kimpusta. Sähköä en minäkään halua menettää, koska sitten en pääsisi palstalle ja nobet lämpenis kaappiin lisäksi niiden takaisinkytkentä maksaa paljon.

        Onko kukaan ryypänny itseään kadulle, eikä ole ollut sukulaisia tai kavereita joille mennä loisimaan?

        Huh, karmiva ajatus, että olisi sähköyhtiön kanssa sukset ristissä. Koita nyt ainakin se puoli hoitaa kuntoon. Saatana, jos mun lihat sulaisivat pakastimeen ja ei pääsisi koneelle lainkaan, niin tipahtaisin polvilleni itkemään ja kiroamaan Jumalaa.

        Luonne ja periaatteet estävät meikäläistä menemästä sukulaisten nurkkiin punkkaamaan. En kerta kaikkiaan kestä ajatusta, vaikka tuskin kieltäytyisivät.


      • juoppovuokralainen
        nimivärkki kirjoitti:

        Oletko koskaan harkinnut kuntoutuskotia?

        En kyllä ole, mutta jonnekkin mukavaan kuntoutuskotiin ihan mielelläni menisin, en vaan tiedä yhtään minkälaiseen paikkaan voisin mennä?


      • pohiskelija
        juoppovuokralainen kirjoitti:

        En kyllä ole, mutta jonnekkin mukavaan kuntoutuskotiin ihan mielelläni menisin, en vaan tiedä yhtään minkälaiseen paikkaan voisin mennä?

        Mutta ennen sitä paikkaa niin mihin pitäisi mennä. Minä en edes tietäisi enkä jaksaisi ajatella. Odottaisin varmaan vain että joku tulisi ovelta kysymään että miten menee. Siis joku viranomainen, sossu tms. Voisiko niissä kuntoutuskodeissa olla yksin huoneita.


      • Kylmät_kädet___
        pohiskelija kirjoitti:

        Mutta ennen sitä paikkaa niin mihin pitäisi mennä. Minä en edes tietäisi enkä jaksaisi ajatella. Odottaisin varmaan vain että joku tulisi ovelta kysymään että miten menee. Siis joku viranomainen, sossu tms. Voisiko niissä kuntoutuskodeissa olla yksin huoneita.

        Meikä sai kerran suljetulta osastolta yksityishuoneen. Täysin tuurilla, mutta seinät osottautuivat aivan pahviksi, kun naapuriboxissa joku älisi 24/7 aivan kummallisissa harhoissa.

        Kerran uteliaana kurkkasin siitä tarkkailuikkunasta ja siellä se tyyppi kiemurteli aivan käsittämättömän sekaisin. Meikä oli ihan, että WTF, mitä vittua teen täällä?


      • nimivärkki
        juoppovuokralainen kirjoitti:

        En kyllä ole, mutta jonnekkin mukavaan kuntoutuskotiin ihan mielelläni menisin, en vaan tiedä yhtään minkälaiseen paikkaan voisin mennä?

        Mun veljeni sai paikan yhdestä paikasta, tosin maaseudulta. Kylmä kalkkunahan se oli, mutta katkesipa putki lopulta. Yksinäinen hän jossain määrin on, seuraakin olisi tarjolla, jos vaan uskaltaisi lähteä mukaan joukkoon.


    • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

      Ei jumalauta, kävin Puohitiellä ja odottelin aina, että joku asukas tulee ulko-ovesta ja samalla ovenaukaisemalla kiersin joka rapun. Valtava työ, mutta onnex juomat mukana. Sen tyypin sukunimi on todellakin Da Oviskin! Jotain italialais-azerbaizanilaisia pakolaisia? Ei voi olla sattumaa, sillä samassa rapussa oli myös Kylmänen.

      • nytonkiire

        En osta! Tarviiin vuokraan rahaa ja äkkiä!


      • Kk___
        nytonkiire kirjoitti:

        En osta! Tarviiin vuokraan rahaa ja äkkiä!

        Vuokrat ovat niin korkeita, että tuskin lahjoituksilla saat murto-osaakaan kasaan, mutta ei huolta, ei ne Suomessa heitteelle jätä kuolemaan nälkään.


      • Kylmät_kädet___
        Kk___ kirjoitti:

        Vuokrat ovat niin korkeita, että tuskin lahjoituksilla saat murto-osaakaan kasaan, mutta ei huolta, ei ne Suomessa heitteelle jätä kuolemaan nälkään.

        Vuokrien on pakko olla korkeita, kun muslimi tai manne muuttaa pois, se asunto menee aivan totaaliseen remonttiin vähintään kuukaudeksi, koska kaikki aivan paskana. Vesivahingot. Lattiat, kaapistot, aivan kaikki pitää uusia. Katosta lattiaan koko kämppä täytyy rakentaa uudestaan ja se tulee pirun kalliiksi.


      • ankea_tilanne
        Kk___ kirjoitti:

        Vuokrat ovat niin korkeita, että tuskin lahjoituksilla saat murto-osaakaan kasaan, mutta ei huolta, ei ne Suomessa heitteelle jätä kuolemaan nälkään.

        Elämäntarkoitukseni on tietokone sisältöineen ja sivustoineen. Siellä jossain hoitokodissa ei ole mitään, kenties nettiyhteyttäkään. Ehkei omaa rauhaakaan vaan on vierustoveri samassa huoneessa. Miksi vuokra jäi maksamatta, niin siksi kun tietty humalatila pitää elossa.


      • Ei.aina.rikki
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Vuokrien on pakko olla korkeita, kun muslimi tai manne muuttaa pois, se asunto menee aivan totaaliseen remonttiin vähintään kuukaudeksi, koska kaikki aivan paskana. Vesivahingot. Lattiat, kaapistot, aivan kaikki pitää uusia. Katosta lattiaan koko kämppä täytyy rakentaa uudestaan ja se tulee pirun kalliiksi.

        Pahimmat kämpät ovat suomalaisten juoppojen pilaamia. Röökiä vedetty 20v sisällä ja muuten vaan eletty kuin sikalassa. Hiirakkotiellä oli tällainen ja siellä oli oikeasti kustu ja paskottu pitkin lattioita!! Täysremontti piti tehdä.

        Somalikämpissä ongelmana on lähinnä haju ja se paistorasva.


      • Kylmät_kädet___
        ankea_tilanne kirjoitti:

        Elämäntarkoitukseni on tietokone sisältöineen ja sivustoineen. Siellä jossain hoitokodissa ei ole mitään, kenties nettiyhteyttäkään. Ehkei omaa rauhaakaan vaan on vierustoveri samassa huoneessa. Miksi vuokra jäi maksamatta, niin siksi kun tietty humalatila pitää elossa.

        Olin kerran suljetulla sellaisella osastolla (Osasto 4) jossa sai olla oma kännykkä ja siihen annettiin ihan virtaakin hoitajien kahvi/kokoushuoneessa. Eli jos hommaat sellaisen nykyaikaisen 4G älypuhelimen, niin sillä pääsee esim. tälle sivustolle.

        Mutta ollut myös osastolla, jossa ei saanut pitää kännykkää ja kommunikointi esim. sukulaisten kanssa tapahtui yleisöpuhelimen kautta. Itse ei voinut soittaa mihinkään, sillä pystyi ainoastaan ottamaan puheluita vastaan.


      • Kylmät_kädet___
        Ei.aina.rikki kirjoitti:

        Pahimmat kämpät ovat suomalaisten juoppojen pilaamia. Röökiä vedetty 20v sisällä ja muuten vaan eletty kuin sikalassa. Hiirakkotiellä oli tällainen ja siellä oli oikeasti kustu ja paskottu pitkin lattioita!! Täysremontti piti tehdä.

        Somalikämpissä ongelmana on lähinnä haju ja se paistorasva.

        Kerran yks korjaaja kertoi, kun joutui menemään Somali-kämppään, niin siellä kiehutettiin vettä kattilakaupalla siten, että se kämppä oli kuin höyrysauna.

        Sellaisesta toiminnasta kämppä muuttuu todella lyhyessä ajassa asuinkelvottomaksi homeen takia. Ei se pienikalloisia haittaa pätkääkään, ne muuttaa vain uuteen asuntoon ja sossu maksaa kaiken.


    • Ai niin voi prkl se lappu..eikö se pidä ilmottaa uus tilinumero kelaan että maksavat sitten jatkossa sille tilille asumistuen ettei tuu ovihyökkäystä sen takia kun vuokrat maksamatta

    • Voisko kylmis tulla asentamaan mun terassin porttiin sähköansan? Kun joku juopporetku oli varastanu mun pyörän siitä ja jättänyt ovenki auki lähtiessään saatana. Hinnaksi sovitaan vaikka 17tlk nobea

      • Kylmät_kädet___

        Älä saatana, oikeasti? Vittu että pistää vihaksi pyörävarkaat. Mikset säilytä siinä pyörävarastossa? Oliko se lukossa? Mulle kävi iinatissa samoin, kun asuttiin avovaimon kanssa 1999-2002. Suoraan kävivät muijan pyörän poimimassa siitä hemmetti oven ja ikkunan edestä!

        Kallis ja hyväkuntoinen pyörä oli muijalla. Hemmetin luhtitalot. Enää en suostu asumaan kolmatta kerrosta alempana, ikinä.

        Oliko hyväkin pyörä? Itse en ikinä kallista pyörää enää hanki just tämän takia.


      • Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Älä saatana, oikeasti? Vittu että pistää vihaksi pyörävarkaat. Mikset säilytä siinä pyörävarastossa? Oliko se lukossa? Mulle kävi iinatissa samoin, kun asuttiin avovaimon kanssa 1999-2002. Suoraan kävivät muijan pyörän poimimassa siitä hemmetti oven ja ikkunan edestä!

        Kallis ja hyväkuntoinen pyörä oli muijalla. Hemmetin luhtitalot. Enää en suostu asumaan kolmatta kerrosta alempana, ikinä.

        Oliko hyväkin pyörä? Itse en ikinä kallista pyörää enää hanki just tämän takia.

        No semmonen vanha 80 luvun mummo mallin pyörä mutta silti ihan ok kunnossa. No ei auta kun hommata uus ja sähköansottaa portti. Varastossa en pidä kun sieltä on tosi helppo varastaa mikä tahansa pyörä. Aikanaan vuonna 09 puohitiellä varastivat yhen pyörän multa varastostakin ja aamulla huomasin asian niin piti mennä juoksemalla bussipysäkille nokelaan


    • juoppo.vuokralainen

      "– SPR:lle on ilmoittautunut parissa viikossa yli 500 vapaaehtoista, jotka haluavat mukaan nimenomaan monikulttuuriseen vapaaehtoistyöhön. Näin pystymme helpottamaan turvapaikanhakijoiden elämää ja kotoutumista, kertoo Saarela."

      Ottaiskohan joku suvakki mut luokseen asumaan, jos joudun ulos asunnostani? Sitten tuli semmoinenkin imuriin, kun mulle ehdotettiin, että menisin kuntoutuskotiin asumaan, niin Kylmishän voisi hakea valtiolta tukea kuntoutuskodin perustamiseen ja sitten kela maksaisi minun kuntouttamisen kylmiksellä.

      "Viime viikolla Oulun vastaanottokeskuksessa tehtiin uusi turvapaikanhakijoiden tulijaennätys. Kaupunkiin tuli viikossa 850 turvapaikanhakijaa eli lähes 200 hakijaa enemmän kuin edellisellä viikolla."

      Aika paljon virtaa uusia asukkaita kaupunkiin joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      130
      1890
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1777
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1353
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1168
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      919
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      825
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      48
      801
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      11
      782
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      765
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe