Hei!
Olen hankkimassa subaru forester vm 2013-2015 dieseliä.
Nyt tahtoisin tietää että mitä vikoja näissä autossa on?
Muutenkin minua kiinnostaa kaiken laiset käyttö kokemukset bokseri dieselistä.
onko subaru hyvä auto
66
3861
Vastaukset
- KysyppäVaikkaSieltä
Kehottaisin kysymään vaikka merkkifoorumilta asiaa. Täältä saat vastauksia vain provoilta ja trolleilta.
- Mikzu_80_
Tiedän että tämä ei ole paras mahdollinen paikka kysellä
Mutta ei sieltä merkki merkkifoorumilta näytä tulen vastaksia- KysyppäVaikkaSieltä
No kysy sitten vaikka ihan mistä muualta tahansa, paitsi täältä. Syy. Edellä mainitut seikat.
- subbeforre
Subarun diesel on loistava, kestää miljoonia kilometrejä eikä juurikaan kuluta polttoainetta.
- Kokemusta_on
Subaru Foresterin diesel ei taatusti kestä yhtäkään miljoonaa. Omani hajosi ennen kuin edes 250 tkm oli täynnä. Runkolaakeri petti.
- PYSYKÄÄASIASSA
Kokemusta_on kirjoitti:
Subaru Foresterin diesel ei taatusti kestä yhtäkään miljoonaa. Omani hajosi ennen kuin edes 250 tkm oli täynnä. Runkolaakeri petti.
Niin ja se oli varmaankin vm 2013-2015 mallia... Vai mitä?
Esim skoda polttaa kannentiivisteensä muutama tuhat kilometriä ajettuna! Kuka ostaa skoda merkkiseen auton ja on huonoja ajaa. - Kokemusta_on
PYSYKÄÄASIASSA kirjoitti:
Niin ja se oli varmaankin vm 2013-2015 mallia... Vai mitä?
Esim skoda polttaa kannentiivisteensä muutama tuhat kilometriä ajettuna! Kuka ostaa skoda merkkiseen auton ja on huonoja ajaa."Niin ja se oli varmaankin vm 2013-2015 mallia... Vai mitä?"
Saa kyllä istua autonratissa pitkiä päiviä jos aikoo esim. 2015-mallisella ehtiä ajaa yli 200 000 km!
Oma Foresterini on mallia 2009. - Luetinsisäistäminen
Niin eli niitä alkusarjan koneita niinpä niin. Kysyttiin 2013 ylöspäin eli mitä nyt ? 2009 koneista haastelet. Mitä pitäisi ajatella? ei jaksa toistaa ei.
- Kokemusta_on
No tuskin se 2013 diesel paljoa parempi on. Sama roksutin, huono konstruktio. Hajoaa ennen kuin 250 tkm on ajettu... Ei jaksa toistaa , ei.
- Forre2008
"No tuskin se 2013 diesel paljoa parempi on. " Naurua!!
Taidat olla oikein autoalan expertti.. Jos jotain oikeasti tietäisit niin kertoisit että Forreissa oli SH sarjassa moottorikokoonpanon yhteydessä robotit laittaneet tiivistytainetta väärään paikkaan eli voitelu vaillinaista - tehdas on ilmeisesti takuuna korjanneet johonkin tiettyyn km-määrään asti.
Myöhemmissä ei tietenkään tätä ole - jos joatkin muuta on niin fiksummat lisätköön - Kokemusta_on
Ei tämä nauramalla parane. Vai muka robotit ovat syypäitä huonoon rakenteeseen! Kun kerta kysyttiin kokemuksia, niin minä kerroin omasta kokemuksestani. Kone hajosi ja korjaus oli kallis. Tehdas tai maahantuoja ei korvannut mitään.
Tällä palstalla oli toinenkin ketju, jossa joku kertoi ettei Subarun diesel kestänyt kuin 230 tkm.
Varoitan ostamasta Foresterin dieseliä. - Totuuskunniaan
Kokemusta_on kirjoitti:
Ei tämä nauramalla parane. Vai muka robotit ovat syypäitä huonoon rakenteeseen! Kun kerta kysyttiin kokemuksia, niin minä kerroin omasta kokemuksestani. Kone hajosi ja korjaus oli kallis. Tehdas tai maahantuoja ei korvannut mitään.
Tällä palstalla oli toinenkin ketju, jossa joku kertoi ettei Subarun diesel kestänyt kuin 230 tkm.
Varoitan ostamasta Foresterin dieseliä.Mikä vitunrakenne? Ei siellä mitään rakennevikaa ole niissä 2008-09 malleissa vaan juuri robotti ruiskutti liikaa silikoni massaa koka tukki öljykanavaa . Samoin joku robotti ei koneistanut kampeen kanavia etkö nyt tauno ole lukenut asiasta ollenkaan.
Naurettavia sepustuksia kirjoitat.
2013 on eri vuosi kuin omistamasi surullisenkuuluisa alkusarjan kone. Nykyiset kestää sen mitä muillakin ja paremmin kuin vag.... - Kokemusta_on
Ei tässä vitun rakenteesta ole kyse, vaan siitä, että Subarun dieselkone on epäonnistunut konstruktio. Katso nyt vaikka tämän keskustelupalstan muita aloituksia. Subarun dieselkoneiden rikkoutuminen näyttää olevan yleistä.
Hupaisaa, että joillekin se automerkki on niin rakas, ettei siinä VOI OLLA mitään vikaa...
- eioleei
Subaru ei ole köyhän auto, yksinomaan tulppien vaihtaminen vaatii tuntien työn. Ei oo seuraava auto Subaru.
- TiesitköSitä
Dieselissähän ei tarvitse tulppia vaihdella.
- Tulppaaperseessäsi
Eläpä puhu passkaa. Tulpat vaihtuu tunnissa. Lisäksi asentaja teki öljynvaihdon samalla. Eipä maksa paljon. Ajattele 100tkm välein. Ja sinä raukka sekoat siihen.
- Fore10
Itellä on vm10 fore diesel koneella ja autolla on nyt rullattu 152000km ja se on toiminu ku junan vessa.Hankin tuon foren aikoinaan lähinnä harrastuspainotteisesti eli vaunun veturiksi ja metsästys/kalareissu autoksi.
Yx takapyörän laakeri otti ja hajosi nyt tänä kesänä,siinäpä ne.Yhen vinkin kuitenki annan,jos autosi tulee kaupunkipyöritykseen niin unoha diesel ja kattele bensaversio ennemmin,jos taas matka ajua on enempi kuin puolet niin diesel on taas järkevä vaihtoehto. - forforre
Bensakoneellinen, ehdottomasti.
Uuden hankitahinnassa on niin paljon eroa ettei dieseli maksa itseään koskaan takaisin.- Äläpuhupaskaa
Miten niin diesel kalliimpi? Bensakoneinenhan maksaa yli 50000 euroa! 2.0 xt.
Tuo 2 l vapaastihengittävä on herran rangaistus ei kulje ei kiihdy ei pidä nopeutta aivan lössö, ajettu on . Diesel sentään vetää ja vääntää ja kuluttaa litratolkulla vähemmän ja on halvempi hankkia. - forforre
Äläpuhupaskaa kirjoitti:
Miten niin diesel kalliimpi? Bensakoneinenhan maksaa yli 50000 euroa! 2.0 xt.
Tuo 2 l vapaastihengittävä on herran rangaistus ei kulje ei kiihdy ei pidä nopeutta aivan lössö, ajettu on . Diesel sentään vetää ja vääntää ja kuluttaa litratolkulla vähemmän ja on halvempi hankkia.Olet aika simppeli tai vain pskanpuhuja jos vertat XTtä ja dieselin louskutinta keskenään. Niillähän ei ole mitään muuta yhteistä kuin kori, eikä sekään ihan sama.
2,0 vapari bensa ja diesel vastaa suorituskyvyltään toisiaan hyvin tarkasti. Sen verran laiska tuo diesel on, 147 hv. - Kiihtyyhyvin
Äläpuhupaskaa kirjoitti:
Miten niin diesel kalliimpi? Bensakoneinenhan maksaa yli 50000 euroa! 2.0 xt.
Tuo 2 l vapaastihengittävä on herran rangaistus ei kulje ei kiihdy ei pidä nopeutta aivan lössö, ajettu on . Diesel sentään vetää ja vääntää ja kuluttaa litratolkulla vähemmän ja on halvempi hankkia.Kyllä toi 2,0 l bensa 150hv. kiihtyy aivan tarpeeksi. Kiihtyvyys 0-100km/h. on 10,6s. Se ei ole mikään urheiluauto, mutta kulkee tarvittaessa ihan ripeästi kun vaan painaa sen pedaalin vähän syvemmälle.
- u89wf890wh
Kuuluuko lievä öljynkulutus ominaisuuksiin?
- forforre
Vähän kuluu 15 tkm matkalla, mutta ei tarvitse lisätä.
- Hyväon
Mulla on vuoden 2015 2,0 bensa Forre ja ei kyllä kuluta yhtään öljyy. 9 tkm. on nyt mittarissa ja kertaakaan ei ole tarvinnu lisätä.
- OBjapaikathajoo
Subaru on kokemuksesta, paska auto ajettu nyt diisselillä 246tuhatta ja etujarrupalat vaihtóon, kyllä vituttaa! Samoin meni erg venttili 200tuhannessa, vitun mopo, pitää ostaa sakemanni, bmw tai Audi saa laatuauton joka kestää!
- perskules
Kyl sul on ollu huono tuur. Itel meni juuri 400 000km oleva vastaav vaihtoo uutee. Ottivat vaihos mielihyvin vaihossa uuttee........
Eik väliraha ollut ollenka paha.....Ja leimast läpi laakist. Kyl ny viiksettääp...... - Myrkkyruisku
Audi montako miljoonaa niitä myrkkyruiskuja korjataan vuositolkulla. Laatuautoja
HA HA HAAA
- Ex.subarukuumeilija
Alkupään boxeridieseleissä on ollut todella paljon ongelmia, konerikkoja tiedän useita. Nettipalstoilla kerrotaan usein viidennen runkolaakerin voitelukanavan silikonitukkeumasta. Asiaa selviteltyäni ongelmia ollut myös osien kanssa, välykset vääränlaiset. Sen takia moottorin osia on päivitetty useaan kertaan. Muuten luotettava ja hyvä auto kunhan ottaa sen huomioon, että min. 5000 € koneremonttiin joutuminen on aika paljon tod.näköisempää kuin muilla merkeillä. Koneremontit eivät katsastustilastoissa näy.....
- Kokemusta_on
Vaikuttaa siltä, että boxerdieselit hajoavat kaikki viimeistään siinä 250 tkm paikkeilla. Näin kävi minunkin Foresterilla.
Subarun bensakoneet kestävät paremmin. - Kylläkestää
Jenkkiläisen Consumer Reports tämänvuotisen luotettavuustutkimuksen mukaan Subaru on 5. luotettavin automerkki. Aasialaiset muutenkin kärjessä.
- Subbari12
On hyvä, mutta meluisa. Renkaiksi Continentalit (nastat) ja sitten vielä Finikor pyöräkoteloiden äänieristys (400 euroa) päälle. Sitten kelpaa jo ajella. Noista on kokemuksia jo 6 vuotta eli varmasti toimii.
- onksubarullanäin
Mittavista takaisinkutsukampanjoista kärsinyt Toyota on laadukkain automerkki. Takaisinkutsujen suuri määrä ei välttämättä kerro huonosta laadusta, vaan asiakkaista huolehtimisesta. Pienetkin vian mahdollisuudet halutaan tarkastaa mittavien takaisinkutsukampanjoiden avulla. Ei näy Subarua Autobildin laatutesteissä
- Hastalavistaa
No se nyt ei kerro mitään että puuttuu tuosta listasta. Puuttuu siitä moni muukin merkki.
Onkos muuten toyotalla nelivetofarkkua tarjolla?- lieköhän
Kerropa onko Subarulla nelivetofarkkuja, siis uusia malleja. Ei siis leikkinelivetoja, vaan jatkuvalla nelivedolla olevia?
- Voipientä
Sulla taitaa olla leluautot huonees lattialla.
- Hekohekovaan
Joo kyllä löytyy nelivetofarkkuja. Levorg ja Outback. Ei löydy mitään leikkinelivetoja.
- niiiiiiinpäs
Joo leluauto nimeltä Subaru Outback cvt löytyy multa. Seuraava auto onkin oikea neliveto, kuten Land Cruicer tai joku Rooveri.
- Taastätä
No tulihan se lopulta sieltä. Taas kerran huudetaan että, ainoat oikeat nelviedot on maastokäyttöön tehtyjä maastoautoja? Pitää olla mielellään 3kpl. 100% lukkoa jne. Noissa edellämainituissa ei muuten kummassakaan edes ole 3 lukkoa ja landrooverin defenderi tuppaa hajoilemaankin herkästi. Maantiekäytössä aivan hirveitä.
Mutta jos ei aio ajaa metsässä ja ei halua tai tarvitse kallista ja kömpelöä maasturia, vaan ajelee ihan vaan tiellä. Miksi ihmeessä joku tyrkyttää maastoajoneuvoa??? Tervemenoa vaan sinne metsään noilla traktoreilla. Ei normaaliajossa tiellä kukaan tarvitse tollasia traktorimaisia maastureita vinsseineen ym. Ponsset ja Valtrat on muuten vielä parempia maastossa. - Zzzzzzzzz
Joo kyllä on iha pska. Itälläni oli välällä vaikeuksia saada Imprezalla vedettyä 3500 kg. kompressori lumista mettäautotietä tunturin laelle.
- nomitesmeni
Tais mennä sadat ja tuhannet kilot sekaisin niinkuin kirjaimetkin.
- foreeeeeeeeeeee
2006 fore täällä. Omien kokemuksien mukaan ennemmin loppuu usko kuin etenemiskyky. Ei normaali ihmisellä ole mitään tarvetta yrittääkkään päästä huonoimpiin paikkoihin kuin tuolla pääsee. Jos on tarvetta niin sitten on ostettava täysin eri segmentin autoa.
Itse olen kahlannut tuolla mm mökilleni auraamatonta tietä pitkin vähän väliä joutui ottamaan pakilla hieman taaksepäin että auto pysyi kinosten päällä ja sai työnnettyä lunta edellään. Huom: mökkitie on 3km pitkä kaverin Crv:llä päästiin noin 100m.
Toisen kaverin off käytössä olevalla Pajerolla sen sijaan ajettiin tien vieressä sama matka ;) - Justyniin
Subaru jakaa mielipiteitä, neliveto ominaisuudet huononee vuosi vuodelta. Automaatin tultua voidaan puhua korkeintaan katuajoneuvosta, ei mistään maasturinkaltaisesta, samaa sarjaa Honda crv kanssa tai nissan quashkain kanssa.
Vanhat bensa nelivedot ns. "alennusvaihteistolla" oli parhaita. Esim. Subaru Justy ja Leone, ylivertaisia menijöitä nykyisiin uusiin subaruihin verrattaessa.
Esim. subary justyllä pääsee paljon pahempiin paikkoihin kuin nykyisillä forre ja outback versioilla, etenemiskyky vallan eri maailmoista, kokeilkaa joskus jos löydätte näitä vanhoja autoja, hämmästytte! - 3218
No ei ole huonontunut yhtään vaan parantunut uuden tekniikan myötä. Ja kenenkähän mielipiteitä se muka jakaa?
Itselläni oli joskus aiemmin Subaru Leone fulltime4wd ( se parempi neliveto) ja kyllähän tämä uusi Foresterin neliveto on huomattavasti kehittynyt noista 80- luvun nelivedoista. Alennusvaihteistoa siinä ei ole, niinkuin ei kilpailijoissakaan. Voisi vaikka olla, mutta kyseessähän ei ole kuitenkaan mikään varsinainen maastoauto. Tämä nykyinen lähtee liukkaalla täysin sutimatta ja maavara katumaastureiden parhaita. Foresterissa on muuten sama 22cm. maavara kuin Toyota Landcruiserissa.
Joku täällä tuntuu jatkuvasti purkavan omaa pahaa oloaan haukkumalla Subarua. No toivottavasti se helpottaa.- vanhassavaraparempii
Saat pitää uskosi että uudet on parempia, MUTTA nelivedoista ei enää kannata puhua sanan varsinaisessa merkityksessä, otanpa esimerkin, kaverilla on justy siinä vaihdekepin päästä painettava neliveto päälle, menee niin pahoista paikoista ja paksussa lumessa että hirvittää oma -11 outback jää sutimaan jo alkukahinoissa, ei mitään jakoa, leveät renkaat ovat suuri haitta lumessa etenemisessä ja paino myös, kaksinkertainen justyyn verrattuna, sitten vielä nämä uudet S-mode automaatit, no pärjää niillä kaupungissa mutta ei auraamattomassa metsätiellä, eikä varsinkaan paksussa suojalumessa, se on myrkkyä! Justy tai Leone vaan MENEE kylmän viileästi!
- Foresterilla
Aika jännä. Kyllä mun vm. 15 Forre CVT lootalla meni pohjoisessa hyvin vaivattomasti pitkän mökkitien paksussa suojalumessa. Ei ollut mitään myrkkyä. Siinä on kyllä varmaan varmaan joku vika?
Justy ja Leone on eri autoja kuin Forre.
- Foree
3218 käyppä testaamassa vaikka 2006 at 60/40 sportshift 50/50 jatkuva forea ja sen jälkeen uutta outbackin ctv.tä ominaisuuksissa on törkeän paljon eroa. Mutta tavallaan selvensit sen mitä yritin jo aiemmin sanoa. Tuo uusi outbackin NS nelivetokin riittää suurimmalle osalle porukasta erittäin hyvin.
Fulltime leone hyvillä renkailla kiipeää puuhun uusi fore ei edes yritä nousta sinne. - Foree
Yleisesti kyllä muakin v......a ja rankasti se että subaru on pikkuhiljaa siirtymässä samanlaiseksi autonvalmistajaksi kuin Toytotat, Hondat ym peruskipot. Nelivetoa huononnetaan kulutuksen takia, moottorivalikoima minimoidaan ymym.
Ajattelee vaikka v2004- 2008 xt forester auto jolla ei ollut kilpailijoita, Audi s4 pääsi ominaisuuksiltaan suunnilleen samaan mutta hintalappu oli kaksinkertainen.
Omaa foreakin on kutiteltu tehollisesti vähän ja 0-100 sujuu 5,3 sekuntiin. Autoon johon mahtuu 5 henkeä ja koira aika kova suoritus.
Auton lisähevosvoimat 100kpl maksoivat noin 20€kpl. Ylivoimaisesti parhaana puolena pidän sitä että nuo vanhat mootttorit jopa kestävät tehoa, suomestakin löytyy 4eat vaihteistollinen fore josta on otettu ilman moottoriin kajoamista 500hp 800nm. Vireillä on ajettu tähän päivään mennessä 100tkm ilman ongelmia päivittäistä ajoa.- NakkiTanassa
Tää Foree on ABC:n baarin autotietäjä. Tietää kaiken paremmin kuin 80 vuotta autoja tehnyt tehdas. Tätä mä oon aina halunnu.
Mee nyt nuija navettaas takasin. - Foreeee
NakkiTanassa kirjoitti:
Tää Foree on ABC:n baarin autotietäjä. Tietää kaiken paremmin kuin 80 vuotta autoja tehnyt tehdas. Tätä mä oon aina halunnu.
Mee nyt nuija navettaas takasin.NakkiTanassa tai sit foree on aktiivinen subaru harrastaja? Kerroppas nyt sedälle ne epäkohdat Foreeen tekstistä?
Foreen:n Xt on laitettu uusi käytetty turbo VF48 450€. Sti välijäähdytin 250€, virtaavampi putkisto 400€ ja moottori on ohjelmoitu 900€ .
- Foreeee
Jos taas viittaat tuohon leonen kehumiseen vs uudet subarun nelivedot niin voit ihan itse ottaa selvää :) Ei tarvitse juurikaan mistään tietää mitään että ymmärtää jatkuvan alennusvaihteisen nelivedon eron, subaruidenkin nykyään käyttämään ns tietokone nelariin verrattuna.
Lisätään vielä että testeissähän jostain syystä subarun on hävinnyt etenemiskyvyssä muillle merkeille. 2007 oli vielä ihan omassa luokassaa citymaasturi vertailuissa.- Höpöhöpöä
Ai jaa. Hävinnyt??? Missä? Forester cvt automaatilla voitti just keväällä mm. Ruotsalaisen. Vi Bilägare lehden ison katumaasturivertailun. Valittiin suomessa vuoden 2014 katumaasturiksi jne. Kehuttu monessa ulkomaisessa ja kotimaisessa testissä.
TM. lehti ei testissään ollut lukenut käyttöohjekirjaa ja ei ottanut luistonestoa pois päältä kun hinasi ylämäkeen toista autoa, jolloin järjestelmä lopulta ylikuumeni. Muutenhan se toimi hyvin.
Etenemiskyvyssä Forester on edelleen parhaita katumaastureita korkean maavaransa ja jatkuvan nelivetonsa ansiosta.
Nissanit kassut ja Hondan Crv. t ää kauas taakse. - Forester2015
Hävinnyt ja hävinnyt taisi tulla kolmanneksi etenemistestissä jos en väärin muista Tiguan voitti tuon osa-alueen. Fore sitten muuten taisi voittaa koko paskan.
- joustokori
Korit niissä ja varmaan monessa muussakin merkissä ventoja.metätys kaveri aukas takaluukun ja ajoi luukku auki auton kallellen kiven päälle,ei mennyt luukku kiinni.
- vetelyskori
subaru outbackin tyyppivika, ainakin 2009-korimallisissa, luukku ei sulkeudu kuin suorassa, vetelä on, enpä ole vielä missään muussa omistamissani autoissa törmännyt tällaiseen vetelyyteen? Uudesta outbackista en osaa sanoa. muuten ei kovin pahaa sanottavaa. paitsi tuo huonontunut neliveto.
- Löysädickki
Samaan vaivaan törmännyt ML mersussa. Tai no en pidä tuota kovinkaan kummoisena vaivana koska auton pitää olla todella vinossa.
- Pskapuhettapiisaa
vetelyskori kirjoitti:
subaru outbackin tyyppivika, ainakin 2009-korimallisissa, luukku ei sulkeudu kuin suorassa, vetelä on, enpä ole vielä missään muussa omistamissani autoissa törmännyt tällaiseen vetelyyteen? Uudesta outbackista en osaa sanoa. muuten ei kovin pahaa sanottavaa. paitsi tuo huonontunut neliveto.
Noi nyt on ihan täysin keksittyä höpöhöpö tarinaa noi korin vetelyydet. Ei todellakaan kannata uskoa tollasta paskapuhetta.
Kyllä menee luukut ja ovet kiinni ihan normaalisti vaikka ois mikä kallistus tai kivi alla. Kokeiltu omakohtaisesti vm-15 Foresterilla. Tosta löytyy hyviä pätkiä vaikka YouTubessa. Forester sai myös törmäystestissä täydet 5 tähteä. Sitä ei millään löysällä korilla saada.
Täällä riehuu joku onneton trolli, joka oksentaa pahaa oloaan eri merkkien keskusteluihin. Ei kannata välittää. - faktahommaaaa
Käy itse kokeilemassa ennenkuin alat hölistä. Mulla ll*-8*7 Outbäkki, jossa takaluukku ei mene kiinni epätasaisella pinnalla korin meltoudesta johtuen. 80 000 km kohdalla ihmettelin pieniä hiushalkeamia kattotelineen kiskon alla. Sanoin kaverille, että pitäisikö tästäkin valittaa. No onneksi sen tein, koska merkkihuollossa totesivat, että on jaaappanin pojan toimesta jäänyt riittämättömäksi nuo pistehitsaukset. No pistehitsattiin kattosaumat uudelleen ja maalattiin. Edelleen takaluukku ei toimi, niinkuin pitäisi. Takaluukun alareunaa sitten tutkiessani huomasin, että maalit puuttui koko matkalta. Taas maalailtiin ja merkkiliike epäili syyksi maalittomuuteen sitä, että takaluukku ei ole suljettu kunnolla. Itse epäilen syyksi kuitenkin tuota korin elämistä.
Omistin aikoinaan tuon surullisenkuuluisan dieselin,mutta päätin pysyä Subaru merkissä. Nyt on kokeiltu bensaversiokin, eikä laatu vakuuta. Nyt on odotettu noita takuuseen meneviä surullisenkuuluisia valoumpioita kolme viikkoa. Onneksi työmatka on valaistua tieosuutta. Muutakin kivaa on ylläriä on matkan varrelle sattunut. Tuskin on enää Subarua meidän taloudessa. Samaan hengenvetoon on sanottava, ettei muutkaan nykyautot vakuuta. - Skuuupppi
Kaveri puhuu asiaa! Itselläni juuri nuo kohdat Outbackissa harmittaa.
Huom! Tämä koskee vain -09 alkaen koria, muista ei kokemusta! Oma-10 kuorinen vetelys! Lisäksi takaluukku ei sulkeudu hyvin pakkasilla!
Sähköinen käsijarru vittumaisesta paikassa, korjattu-13 mallissa!
Omasta pois hiukkasloukku ja pieni tehonlisäys, niin kulkupuoli ja polttoainetalous huippua! Eli probleemat loppuivat siihen!
Kokonaisuutena vähävikaisin auto jonka olen omistanut, sähköpuoli parasta A luokkaa! Tilat ja näkyvyys 10!
Harmi kun uusista poistettu tuo konepeltin räyhäaukko!
- Noproblem
No ainakin Foresterissa menee ovet ja luukut ihan hienosti kiinni vaikka auto olisi kuinka epätasaisella alustalla. Olen kokeillut. Laatu on ollut muutenkin hyvää. Edes polttimoita ei ole mennyt ja suksi olenkin pysynyt Subarussa ja aion pysyä. Onhan toi pärjännyt hyvin laatuvertailuissakin.
- entinen_subarusti
Ei ole hyvä auto ainakaan Subaru 4DW, jossa moottori ja pakoputki paukkuvat. En suosittele kenellekään Subaru 4DW:tä. Vain ja ainoastaan etanan ja madon syöjät ajavat Subaru 4DW:llä!
- goranvantaa
Suosittelen kaikille Subaru 4DW-omistajille auton myyntihommia. Ei kannata enää ostaa alle 2000-luvun 4DW-mallia, kun siinä moottori ja pakoputki paukkuvat.
- 15167
4DW malli? Tosi vakuuttavaa. Tämä kirjoittaja taitaa olla todellinen asiantuntija.
- Subaruonerittäinhuono
Kyllä vain. 4WD on todella häiriöaltis auto ja 4WD on erittäin huono.
- Häivyvitunapina
Sun päässäs on iso häiriö, idiootti!
- Toyotatrolli98
Ostin n. vuosi sitten Toyotan ja on toiminut erittäin hyvin. Kävin koeajolla sekä Subarulla että Toyotalla ilman korttia vanhempieni läsnäollessa. Toyota oli ylivoimaisesti parempi ja sen takia ostin Toyotan itselleni. Äskettäin hankin ajokortin. Suosittelen kaikille Subaru 4DW-omistajille auton myyntihommia. Ei kannata enää ostaa alle 2000-luvun 4DW-mallia, kun siinä moottori ja pakoputki paukkuvat. Ja kalliiksi tulee, kun moottori hajoaa. Ostakaa Toyota, koska se toimii luotettavasti.
t. Toyotatrolli - goranvantaa
Esimerkiksi tästä kertoo se, että 80-luvun ja 90-luvun 4DW-mallien moottorit ja pakoputket paukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984