Otsikossa kysymys. Yritin googlata eri hakusanoin, muttei mitään keskustelua kyseisestä nettikaupasta löytynyt. Onko luotettavaa tilata? Vai onko joku ihan huijauspulju? Olisin ostamassa miehelle lahjaksi LA Kingsin pelipaitaa. Saa vinkata myös muita pelipaitakauppoja, jos omakohtaista POSITIIVISTA kokemusta. :)
-kiitos-
Onko kukaan tilannut sportkauppa.com?
19
7117
Vastaukset
- KMAR
Itse olisin myös kiinnostunut tiedosta. Onko kellään kokemuksia vai onko ap tilannut jo itse kaupasta? Tässä tuli pari päivää sitten itse tilattua sieltä pelipaita ja on joitakin mutkia tullut vastaan... Esimerkiksi summa joka tililtäni lähti ei vastannut täsmälleen tilauksen loppusummaa. Heillä ei ollut myöskään puhelinnumeroa johon soittaa, vaan pelkkä gmail osoite johon olen eilen laittanut viestiä. Nyt odotellaan tuleeko paita perille luvatussa max. 10 päivän toimitusajassa vai onko tosiaan huijaus kyseessä.
- KMAR
Nyt tarkemmin tietoa etsittyäni vastaan tuli sivusto jossa varoitettiin kyseisestä kaupasta sportkauppa.com. Hyvin vahvasti epäilen että on huijarisivusto, älä siis erehdy tilaamaan niinkuin minä tyhmyyksissäni tein!
- Anonyymi
KMAR kirjoitti:
Nyt tarkemmin tietoa etsittyäni vastaan tuli sivusto jossa varoitettiin kyseisestä kaupasta sportkauppa.com. Hyvin vahvasti epäilen että on huijarisivusto, älä siis erehdy tilaamaan niinkuin minä tyhmyyksissäni tein!
Ei ole huijari.
- hyväuskoinen
ilmotappas jos sait paitasi, itsekin tilasin sieltä ja nyt mietin menikö kankkulan kaivoon
- UskaltaakoTilata
No mitenkä teidän paitojen kanssa kävi?
- itsekkintilasin
tuliko paita perille?
- paitatuli
Reilu kuukausi meni, kiinankopio ja laatu ei päätä huimaa
- turusta88
Juu 1kk meni tasan aika tarkkaan posti toimitti. kiinasta oli lähtösin paketti paidan laatu oli mun mielestä kyllä ok. Hinta oli hyvä. Vähän ihmettelin kun ei mitään lähtö viestiä paketista koskaan tullu sähköpostiin, mutta uskaltaa tilata toki.
- lindfdi
Meille tuli parissa viikossa paita kotiin, ja huomattiin että koko oliisi pitänyt olla suurempi. Yrityksistä huolimatta en ole saanut heihin s-postitse yhteyttä jotta saisin palautettua väärän koon paidan.. Onko muilla tällaisesta kokemusta??
- Kuraputka_sportkauppa
Täysin huijarifirma tämä! Tavaraa piti olla varastossa, mutta sitten sitä ei ollutkaan ja rahat piti palauttaa, mutta mitään ei ole kuulunut lukuisista yrityksistä huolimatta. Luvaneet monesti palauttaa ja kestää kuulemma jopa 2kk ennenkuin rahata palautuneet, mutta nyt jop 4kk kulunut ja mitään ei tapahdu!!!! Välttäkää kyseistä paskafirmaa todellakin!!!
- Markkusaaris
Jääkiekkopelipaidat.Com, onko tuollaisesta puljusta kokemusta? Omasta mielestä ehkä vähän niin ja näin. Olisivat tuotteet vain kohtuu hintaisia, joskis varmasti laadultaa heikompia verrattuna nhl.Comin tavaraan. Mutta uskaltaako ylipäätään tilata?
- Selanne8
Tilasitko? Kattelin äsken samaa sivustoa enkä tiiä uskaltaako tilata
- Paidantilaaja
Itse tilasin New Jersey Devilsin pelipaidan ja kylhä se tuli jonkun 1kk jälkee ja laatu iha ok
- Anonyymi
Suomalainen Sportkauppa.fi on ainakin luotettava ja aidosti suomalainen, toimii ja toimittaa - ei myy kyllä pelipaitojakaan, ei sen puoleen…. olen ostanut .fistä polkupyörän ja laskettelusukset ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Toivottavasti tuollainen eri päätteellä (.com) oleva feikkikauppa paitoineen ei aiheuta isompia ongelmia!
- Anonyymi
Joo, sama. Hyvä kokemus itsellä. Laskettelusukset tilasin ja tuli just ne merkkisukset jotka tilasinkin viidessä päivässä. Ja siis tuosta .fi päätteisestä kyse. Siellä ei vaatteita tainnut olla ainakaan nyt edes tarjolla. Asiakaspalveluun ei tarvinnut olla yhteydessä joten siitä en osaa sanoa.
- Anonyymi
Sportkauppa.fi on perustettu 2020, on luotettava kotimainen pulju (Parmax Oy / Mikko Parma). Apunimet mm. sportkauppa.com.
Tämä sportkauppa.com josta täällä on kommentoitu että ei ole luotettava on joku vanha nettikauppa joka ei ole elää olemassa, ainakaan sillä nimellä, sillä tuo osoite on tosiaan nykyään Parmaxilla.
Eli ihan hyvin voi tilata. 😊- Anonyymi
Lähinnä, että jos joku haluaisi jotain tilata ja lukee tätä vanhaa aloitusta ja kommentteja niin yritys saa turhaan huonoa mainosta, vaikka eivät liity kommenteissa mainittuihin tapahtumiin millään tavalla. 😊
- Anonyymi
Tarkoitatte varmaan sports-suomi.com . Tilasin kahdet kengät ja sain aurinkolasit... Huijausta koko firma.
- Anonyymi
Mitä selität
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940