Tahtoisin hellää seksiä

Naiseus_takaisin

Yli 2,5v olen ollut ilman ja suorituspaineet todellakin vain kasvavat näin. Parisuhde olisi se suurin haave mutta en enää taida kestää enempää ilman hellyyttä ja seksiä. Haluan tuntea yhdessä miehen sekä oman ihoni kosketuksen.
Mistä kannattaisi katsella miehiä? Kotiini en voi tuoda, pieni asunto ja kaksi kotieläintä pilaisivat fiiliksen.
Olen monen mielestä luonnonkaunis ja naisellinen. Seuraani on ollut tulijoita mutta vasta nyt alan olla valmis jopa pelkkään seksiin.
Asiallisia vastauksia toivon kiitos.

7

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäspäin olet ja minkä ikäinen?
      Tokihan voi meiliinkin kirjoittaa, mikäli ei tänne halua jakaa asioita.

• suorituspaineet

Kannattaa valita tuttu luotettava mies niin et joudu katumaan eikä kiristyksen kohteeksi.

• Naiseus_takaisin

Moi. Sepä se että mistä löytyisi tuttu ja luotettava mies juuri tähän tarkoitukseen.
        Miten voisin edes vihjata asiasta etten menettäisi kasvojani.
        Enkä halua että mahdollisen seksin mies käsittäisi väärin eli haluaisin suhteen heti kättelyssä.
        Kirjoitit kiristyksestä. Mitä itse tiedät sellaisesta? Olen kyllä kuullut kaikenlaista.
        Olen jo 45v ja hyvin tarkkaan harkitsen mitä teen ja jätän vastaamatta sähköposti osoitteisiin.
        Haluaisin vain tietää miesten kokemuksia ja mielipiteitä.

• Naiseus_takaisin kirjoitti:

Moi. Sepä se että mistä löytyisi tuttu ja luotettava mies juuri tähän tarkoitukseen.
        Miten voisin edes vihjata asiasta etten menettäisi kasvojani.
        Enkä halua että mahdollisen seksin mies käsittäisi väärin eli haluaisin suhteen heti kättelyssä.
        Kirjoitit kiristyksestä. Mitä itse tiedät sellaisesta? Olen kyllä kuullut kaikenlaista.
        Olen jo 45v ja hyvin tarkkaan harkitsen mitä teen ja jätän vastaamatta sähköposti osoitteisiin.
        Haluaisin vain tietää miesten kokemuksia ja mielipiteitä.

No nuo kiristys jututhan nyt on lapsellista soopaa, kun kyseessä sinkku ihminen:D
        Meinaatko, että ne sun kotieläimet ovat pian mustasukkaisia, jos tuot sinne miehen kotiisi:)
        Kannattaa nyt vaan suosiolla unohtaa nuo "tutut" mitä sulle tarjottiin ja tutustua uusiin ihmisiin. Maailma täynnä vapaita ihmisiä, sun tarttee vaan tutustua heihin..
        Miten on pelkäätkö sä lähes kokematonta miestä? Täällä nimittäin on sellainen..Oon katellu harjottelukaveria vapaasta naisesta ja koska itellä on vain hyvin vähän kokemusta, niin mieluinen kaveri olisi kokematon, taikka sitten pitkään ilman ollut nainen. Minua uskaltaa kyllä ihan jututtaa vapaasti tuolla meilin puolella, et täällä on tosissaan asiallinen ja kunnollinen mies. En lupaa mitään, mutta ainahan voidaa laittaa harkintaan ja höpistä vaikka muuten vain.

• sssddf

Kannattaa työntää löylykauha perseeseen loppuu se kitinä yyy

• Missä asut,paikkakunta?Minullekin voit laittaa viestiä.Nimimerkin takaa löytyy sposti.

• joojoo741

vittu toi lölykauha on sekasin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      107
      6134
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      60
      5091
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      58
      4217
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3809
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      10
      3586
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      115
      3127
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2523
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2459
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      63
      2206
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      22
      1555
    Aihe