Näkisikö joku ennustaja toivoa paremmasta?!

eksynytsielu

Minulla on tulehtuneet välit vanhempiini ja veljeeni hyvin vaikeiden asioiden takia.Olen pitkässä suhteessa mieheni kanssa 18v.Mieheni on paljon kotoa pois työn vuoksi.Minulla kaksi lasta.Koen avioliitossani kovin yksinäiseksi.Vaikeiden asioiden takia on terveys mennyt ja olen eläkkeellä.Jaksanko tässä avioliitossa enää?Meillä miehen kanssa yhteistä vain lapset.Pidemmän aikaa on tuntunut siltä että en jaksa enää tätä avioliittoa.Jos jätän mieheni olen aivan yksin lasten kanssa kun sukulaisiin .huonot välit.Näkyisikö jotain neuvoa ja vinkkiä.Onko järkeä olla yhdessä vai lähteä eri suuntiin?Olen onneton:(Ystäviäkään minulla ei ole montaa:(

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perheen sisäiset asiat aiheuttavat sinulle suurta surua. Ehkei kannata tukeutua juuri nyt heihin, joiden kanssa välit on tulehtuneet. Olet impulsiivisiivinen mitä tunteisiisi tulee, ja jatkuva vuoristorata läheistesi suhteen tuottaa ennemmin harmia kuin hyötyä.

      Intuitioni sanoo, että sinun tulisi mennä eteenpäin, suunnitella sinun sekä lapsiesi elämää, ja taloudellista tilannettasi. Älä suin päin lähde suhteestasi, varmista ensin että tulet varmasti pärjäämään taloudellisesti. Jos et tälläkään hetkellä saa henkistä tukea, mitä menetät jos jätät miehesi? Olet unohtanut kuka olet ja mitä elämältäsi haluat. Kenties olet ollut aina muiden ohjattavissa? Nyt sinun on aika antaa itsellesi arvoa ja tehdä jotain hyvää elämäsi eteen.

      • eksynytsielu

        Kiitos vastauksestasi!Vähän tämäntapaista olen itse miettinyt.Oikein ajattelit että olen vähän tuuliajolla ja hävittänyt oman itseni ja ollut aina vähän toisten ohjattavissa.Kun vain jostain voimaa saisin tehdä isoja päätöksiä kun ei voimat tahdo riittää enää tähän kaikkeen:/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe