apocyklinin jälkeen?

niin tuleeko apocyklinin jälkeen takas? vai onko jotain toivoa et niistä pääsee vihdoinkin eroon kokonaan..syön nyt apocykliniä ja iho näyttäs paremmalta..toivottavasti ei tulis takas oon saanu jo tarpeeks kärsiä kaiken maailman taplettien ja muiden hoitojen kanssa..
5863
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

kysy lääkäriltäsi Dalacin-linimenttiä. Parempi ja kauniimpi tulos kuin apocyclinillä, eikä vaikutusta koko elimistöön, ainoastaan iholle.

Äänestä

Viikon oon ite nyt käyttänyt molempia, koskas tuloksia pitäs alkaa näkyy. Ei tietenkään ihan heti ku kuuriki o 3kk. Mitään ongelmia en oo ainakaan vie huomannu noista Pillereistä tai sit tosta dalicinistä.

Äänestä
  • nii kuinka nopeeta apocyclinin pitäis vaikuttaa? mäkin oon syönyt viikon.. ja vähän ihmetyttää et tulee ihan isojaki finnejä vaik eiks niitten pitäny ainaki pahimmat tulehdukset estää...? masentaaaaaaaaaaa!

    Äänestä

  • bambi kirjoitti:

    nii kuinka nopeeta apocyclinin pitäis vaikuttaa? mäkin oon syönyt viikon.. ja vähän ihmetyttää et tulee ihan isojaki finnejä vaik eiks niitten pitäny ainaki pahimmat tulehdukset estää...? masentaaaaaaaaaaa!

    laajentuneisiin huokosiin/mustapäihin apocyclin ei tehoa yhtään,kohta on oma kuuri loppunut ja täytyy sanoa ettei pahemmin tulehduksia ole tullut mutta saa nähdä mikä on tilanne kuukauden päästä..helvetin terveyskeskuslääkärit antavat antibioottikuurin mielummin kun ajan ihotautilääkärille,joten menen yksityiselle ja hankin reseptin roaan joka auttaa lähes umpisaletisti..

    Äänestä

moi!

mulla oli sama kuuri, 3kk apocykliniä, ja kyllä luotin siihen että finnit lähtis tai tää tulehdus naamalta, mutta kaikki nekin vähät jotka lähti kuurin aikana tuli samantien takas kun kuuri loppui. olen lukenu paljon apocyklinin käyttäjien vistejä ja lähes kaikilla sama homma. seuraavaksi kokeilen diane novaa, sitä on kehuttu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


... kirjoitti:

niin tuleeko apocyklinin jälkeen takas? vai onko jotain toivoa et niistä pääsee vihdoinkin eroon kokonaan..syön nyt apocykliniä ja iho näyttäs paremmalta..toivottavasti ei tulis takas oon saanu jo tarpeeks kärsiä kaiken maailman taplettien ja muiden hoitojen kanssa..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu